Siam Skrevet 13. desember 2004 #1 Del Skrevet 13. desember 2004 En venn av meg fra New York kommer til Norge i mai. Etter noen dager i Oslo vil han til København. Han vil gjerne komme seg dit så billig som mulig. Jeg vet det går en buss til København, men husker ikke hva den heter... Noen som kan hjelpe meg? Kom gjerne med andre forslag til hvordan han kan komme seg rimelig over til København. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #2 Del Skrevet 13. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7483825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. desember 2004 #3 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Siam! Kan iallefall hjelpe den med noen linker: Her står det en artikkel om billige bussturer rundt i Europa. Nettbuss kjører til København. Hilsen tine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. desember 2004 #4 Del Skrevet 13. desember 2004 Säfflebussen kjører også til København, men jeg anbefaler E6-expressen for der er det litt bedre beinplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 14. desember 2004 #5 Del Skrevet 14. desember 2004 Svebus kjører også til København (direkte). Med studentrabatt betalte jeg 195 kroner (en vei) til Malmø, så kan ikke tro at det er mange flere kronene til København. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 15. desember 2004 #6 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis han er student, kan han rejse forholdsvis billig med tog, også. Spesielt hvis han bestiller i god tid: http://www.sj.se/ Ellers må jeg bare si at buss fra Oslo til Kbnh er veldig, veldig kjiipt, spesielt når det er ferietid. Utrolig lite plass og mange folk. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. desember 2004 #7 Del Skrevet 15. desember 2004 Skulle til København med huss forrige sommeren, og som den analfabet jeg er ante jeg ikke at det var Roskilde den helga. Fy filler for en slitsom busstur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. desember 2004 #8 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis man bestiller flybillett tidlig og er fleksibel er det ikke mye penger å spare på bussen.... Jeg vet hva jeg ville gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 20. desember 2004 #9 Del Skrevet 20. desember 2004 Enveis flybillett til København koster fra 347 kroner med Norwegian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå