Gå til innhold

Hvor mange av de du har gått i klasse med er døde nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var 10 jenter og 18 gutter i klassa. Har knapt kontakt med noen av dem. 
 

To av jentene er leger. 
En har MS og to er narkomane. 
Da er vi fem. Skal vi se… to av de andre er så harry at jeg ikke vil omgås dem. 
En driver butikk, kan ikke unngå å treffe henne. En er lærer, visstnok en dårlig en sådan. 
 

Og så er det meg. 

Anonymkode: c9794...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra barne og ungdomsskolen er ingen døde,tror heller ikke det fra vdg. Er 45 år.

Anonymkode: ecd57...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg  var 35 år hadde en fra hver klasse (barne/ungdom/vgs) gått bort

Første som døde gikk jeg i klasse med på ungdomsskolen. Droppet ut på vgs, dro til roskilde da hun var gammel nok, kom aldri hjem igjen (overdose)

Neste gikk jeg på vgs med - hun slet psykisk og tok sitt eget liv året etter vi andre var ferdige på vgs (hun var mye borte og fullførte ikke mener jeg, selv om hun var smarteste på skolen)

Tredje fikk kreft og døde noen og tredve år gammel, da hadde jeg ikke snakket med henne siden barneskolen.

Anonymkode: 8dd75...6b4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 fra vgs (overdose)

Ellers tror jeg ikke det er noen jeg har gått i klasse med,  verken barneskole, ungdomsskole, eller flere fra vgs. Heller ingen fra studietiden på høyskole.

Men det er et par flere fra parallellklassene.

Endret av Bingo Bongo
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen oversikt over de jeg gikk på skole med. Har noen få på Facebook, men ikke alle. Det er flere som hadde stoffproblemer allerede mens vi var tenåringer, og dette fortsatte nok i noen år. Om disse fire "verstingene" har kommet seg ut av det misbruket, vet jeg ikke. Det var en jente og tre gutter. Jeg googlet jentas navn for noen få år siden, og fikk da opp en profil på Facebook. Så ut som hun var i live, i alle fall. Jeg hørte for mange år siden at hun var tung rusmisbruker i mange år, og ble mishandlet og slått hjemme som barn (jeg var vitne til det en gang, at moren slo henne for en bagatell). Hun havnet "på strøket" og var prostituert for å finansiere stoffmisbruket. Har hun kommet seg ut av det, er jo det strålende for henne.

Vi er i femtiårene nå.

Endret av Million
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én, døde dessverre som barn. Blir fortsatt trist av å tenke på det. 

Anonymkode: 9601a...fac

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over halve klassen har jeg ingen kontakt med, så det vet jeg ikke. Resten har jeg som venn på Facebook så de lever enda. Vet om et selvmordsforsøk, men vedkommende overlevde.

Anonymkode: e69a9...a91

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

81 mod. 
ingen fra barne og ungdomsskolen. 
1 narkoman fra videregående. 

Anonymkode: 69dbf...e03

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som jeg veit om, ikke i parallellklassene på ungdomsskolen og vgs heller. 
 

Jeg er 30.

 

Anonymkode: 51a4e...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.7.2022 den 14.08):

Vi var 10 jenter og 18 gutter i klassa. Har knapt kontakt med noen av dem. 
 

To av jentene er leger. 
En har MS og to er narkomane. 
Da er vi fem. Skal vi se… to av de andre er så harry at jeg ikke vil omgås dem. 
En driver butikk, kan ikke unngå å treffe henne. En er lærer, visstnok en dårlig en sådan. 
 

Og så er det meg. 

Anonymkode: c9794...51d

Dette har jo ingenting med hva ts spør om

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen på barne, ungdom og vgs. Men to fra folkehøgskolen, et selvmord og en av kreft.

Itillegg til to i samme kull, bare på andre skoler i byen, et selvmord og en i kreft 😢

1984 mod

Anonymkode: df286...560

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 er død i selvmord, 41 år og 3 barn. Hun hadde en psykisk lidelse fra ca 18/19 år, men klarte seg godt i lange perioder, ville ikke ta imot hjelp da hun ble nedstemt og ustabil siste år. 

1 i parallellklasse døde av infeksjonssykdom på videregående.

Ellers har det gått for det meste godt. 

Anonymkode: 20b34...c0f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen på de skolene jeg gikk på, så vidt jeg vet, men så har jeg også kun kontakt med en håndfull av dem til sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble grovt mobbet av flere i klassen (og paralellklassen) mens resten stod passivt og så på gjennom 9 år på barneskolen. Jeg er bare venner med tre av dem på facebook, og resten har jeg ingen anelse om hvor de bor, hva de holder på med eller noen ting. Det er noen år siden jeg søkte noen av dem opp sist, så jeg tok en søkerunde igjen, og begynte med de som hadde rusproblemer/dårlig helse. Det ser ut som de lever, men en kvinne som drev med idrett, kom fra en priviligert familie, hadde sjefsjobb osv, hun døde faktisk i 2020. Så rart, det var et lite sjokk faktisk. Man så henne jo nesten hver dag i ni år av livet sitt, selv om man aldri vekslet et ord med henne. Jeg er 52 år gammel.

Anonymkode: e920a...19e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun døde faktisk i 2018, så det er en stund siden også..

Anonymkode: e920a...19e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To personer, så vidt jeg vet. Er selv i begynnelsen av 50-årene. 

Den ene var ei gammel venninne fra barne- og ungdomsskolen som døde etter mange år som rusmisbruker. Den andre var en klassekamerat fra videregående som døde av kreft. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om 1 som tok selvmord. Resten har jeg ikke kontroll på. 
kriminelle tror jeg ingen er av de

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg gikk i klasse med på vgs tok livet sitt for noen år siden. Trist, hun var veldig hyggelig. ❤️ 

Anonymkode: a72ae...775

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...