AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #21 Del Skrevet 5. mars 2017 9 minutter siden, Callisto83 skrev: Hva med å ta igjen når dere er på besøk hos dem Eller si at neste gang så kommer de og joiner dem. Ingen sex i deres eget hus hvis man selv ikke får delta. Anonymkode: 6bbe5...c58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. mars 2017 #22 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg ville ikke sagt noe, men heller satt inn ei søppelbøtte på rommet til neste gang de kom og startet med sengehestaktivitetene. Antar voksne folk hadde tatt hintet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #23 Del Skrevet 6. mars 2017 Hvordan vet du at det er sæd på nattbordet? Anonymkode: f870b...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. mars 2017 #24 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Når man puler i andres hjem, så rydder man opp etter seg. Så enkelt er det. Dere driver ikke et hotell akkurat. Jeg synes det er respektløst. Greit folk puler på gjesterommet, men gidd å rydd og vask opp sexsøl etter dere a Endret 7. mars 2017 av LeilaS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErMeg Skrevet 7. mars 2017 #25 Del Skrevet 7. mars 2017 Huff, det er jo ikke greit nei.... Skal de ligge over igjen snart ville jeg faktisk ha sagt i fra, sæd på nattbordet er ikke ok... Er dette venner som overnatter veldig sjelden ville jeg sagt fra neste gang de kommer, eller iallefall hintet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #26 Del Skrevet 7. mars 2017 På 5.3.2017 den 18.39, AnonymBruker skrev: Du får bruke et spesielt lys (husker ikke hva det heter) som gjør at sæden vises (blåfarget?) slik at du ser alle sædrestene. Kanskje er både tak og vegger tilgriset med sæd. USJ! Anonymkode: 98026...a88 Høres ut som du er kjent med veldig akrobatisk sex Anonymkode: 6c624...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 7. mars 2017 #27 Del Skrevet 7. mars 2017 Det er bare sæd og sex da, herregud. Sæd har vel aldri tatt livet av noen ... Det er klart de burde ha ryddet etter seg, men nå gjorde de ikke det da. Jeg hadde smilt av det hele og og kanskje slått en spøk om det eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #28 Del Skrevet 7. mars 2017 Neste gang de skal overnatte sier du noe om at det er hyggelig at de koser seg etter leggetid, men at denne gangen får de rydde og vaske etter seg. Å gå og vaske sæd etter gjester hører ikke hjemme noen steder. Anonymkode: 0495c...695 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladogvanlig Skrevet 14. mars 2017 #29 Del Skrevet 14. mars 2017 På 4.3.2017 den 23.20, AnonymBruker skrev: Forrige helg hadde vi et vennepar på besøk. De overnattet fra fredag til søndag. Kjempekoselige folk som vi har besøk av nå go da, og som vi besøker. Vi bor 3 timers kjøring unna hverandre. Problemet er at de denne gangen har vært svært seksuelt aktiv mens de var her. Vi hørte også at de hadde sex, uten at det gjorde oss så mye. Men problemet var når vi skulle rydde rommet og ta av sengeklærne, så oppdaget vi sædrester på nattbordet og på gulvet, i tillegg til en brukt kondom (med sæd i!) som de hadde glemt under senga. Jeg synes dette var ganske ekkelt, og jeg synes faktisk man bør forlange at man ikke spruter sæd ut på andres møbler og rom. Man kan i det minste tørke opp etter seg. Burde jeg konfrontere dem og si at dette ikke er greit, eller bør jeg bare la det ligge? Det kan jo bli ganske kleint.... Anonymkode: e4610...56f Hahaha, er det sant? Problemet her er at jeg føler veldig for dem - kinky stuff. Men føler også veldig for dere. Skjønner at det kan være ekkelt. Men... Her gjelder det å bevare vennskapet - det kan best gjøres ved å prøve å beholde en "kåt" innstilling til det hele. Prøv å sett dere i vennenes sted og tenke at det er dere som gjorde noe kinky og ulovlig hos noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #30 Del Skrevet 14. mars 2017 Hadde ikke kostet meg en kalori å sende en SMS om at jeg ikke er interessert i å vaske vekk sæd fra møbler og bedt de ta hensyn til det neste gang. Anonymkode: 37e6c...d53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 14. mars 2017 #31 Del Skrevet 14. mars 2017 Du kan jo invitere de igjen uten å rydde opp først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Girl Skrevet 14. mars 2017 #32 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg hadde tatt en snap av den brukte kondomen og skrevet at de glemte noe... Men altså, det minste man kan forlange av gjester er at de rydder opp etter seg. Hadde ikke likt det om det var brus de hadde sølt og lagt igjen gamle brødskiver under senga😉 Skjønner ikke at folk er så tilgivende når det kommer til andre folks kroppsvæsker. Har dere ikke større krav til gjester? Eller er dere sånne som roter og søler hos andre uten å rydde opp etter dere selv kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #33 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg er en singel mann, men er det slik at noen av dere kvinner liker at menn spruter sæd på tingene deres? Anonymkode: 94d52...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #34 Del Skrevet 14. mars 2017 På Tuesday, March 07, 2017 den 18.30, Overrasket skrev: Det er bare sæd og sex da, herregud. Sæd har vel aldri tatt livet av noen ... Det er klart de burde ha ryddet etter seg, men nå gjorde de ikke det da. Jeg hadde smilt av det hele og og kanskje slått en spøk om det eller noe. Så du har ikke noe problem med sexsøl i ditt hjem og vaske sædrester etter andre? Anonymkode: 2852e...7f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 14. mars 2017 #35 Del Skrevet 14. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du har ikke noe problem med sexsøl i ditt hjem og vaske sædrester etter andre? Anonymkode: 2852e...7f1 Jeg liker ryddige og høflige gjester bedre enn alle andre gjester, men sæd og kroppsvæsker er ikke noe uforholdsmessig mye større problem for meg enn annet rot og søl man kan glemme igjen og legge fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #36 Del Skrevet 15. mars 2017 send en melding "Hei ! Det var kjempe hyggelig å ha dere på besøk, og jeg merket dere hadde det hyggelig også ! Jeg hadde satt stor pris på om dere hadde droppet å ha det hyggelig over møblene, evt vasket vekk hyggen og kanskje husket å kaste gledesballongen i søppla. Vi snakkes ! " Anonymkode: 5f642...17c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #37 Del Skrevet 15. mars 2017 Så jævla spesielt. Høres ut som de tenner på at dere kan høre og se det. Hvorfor kan ikke folk holde seg for sex i 3 dager når man er på besøk sånn at man definitivt blir hørt. I tillegg legge igjen masse rester? Det høres ut som noen meget spesielle og ekle mennesker. Kan ikke begripe at noen synes dette er ok. Anonymkode: 1eea2...3f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 15. mars 2017 #38 Del Skrevet 15. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jævla spesielt. Høres ut som de tenner på at dere kan høre og se det. Hvorfor kan ikke folk holde seg for sex i 3 dager når man er på besøk sånn at man definitivt blir hørt. I tillegg legge igjen masse rester? Det høres ut som noen meget spesielle og ekle mennesker. Kan ikke begripe at noen synes dette er ok. Anonymkode: 1eea2...3f1 Uff, helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 15. mars 2017 #39 Del Skrevet 15. mars 2017 Jeg hadde konfrontert dem, synes oppførselen deres er helt uakseptabelt og de fortjener å bli skikkelig flaue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #40 Del Skrevet 15. mars 2017 På 3/5/2017 den 18.47, AnonymBruker skrev: Man ka nfaktisk forvente at folk ikke har sex når de er på besøk hos andre på gjesterom. Hvertfall fra en fedag til søndag. Litt må man styre driftene. Anonymkode: 6bbe5...c58 Svigers har hvertfall å være glad for at vi har hatt oss på gjesterommet deres. Nå er det barnebarn på vei:-) Anonymkode: ca9f7...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå