AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Del Skrevet 4. mars 2017 Hva gjør du? Sover du lenge? Unner du deg noe spesielt etc? :-) Anonymkode: 11c64...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 4. mars 2017 #2 Del Skrevet 4. mars 2017 Denne helgen skal jeg sove leeeeeeenge. Spise favoritt snop senere og ikke gå ut døren i det hele tatt. Har ogs0 bedt damen holde seg hjemme. Vil ha fred og alenetid idag:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #3 Del Skrevet 4. mars 2017 På en typisk helg har vi god mat, god drikke, en lang søndagstur, noe sosialt, en film eller kino, restaurantbesøk, shopping, trening eller dagsturer til plasser som vi ikke rekker i hverdagen. Bruker også å fixe ting som jeg ellers ikke har tid til, eller handle inn noe vi trenger (eks. på ikea eller noe). Gjør alltid noe av det over. Anonymkode: e8329...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. mars 2017 #4 Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg sover til jeg våkner, som er som regel et sted mellom 8-9 på morgenen. Jeg lager meg en ekstra god frokost og slapper litt av på sofaen med en god TV-serie før jeg starter dagen ordentlig. Hva jeg gjør ellers spørs jo på eventuelle planer eller hva som trengs å gjøres i huset, men jeg gjør utelukkende skolearbeid hver helg. Etter middag blir det som regel kosestund på sofaen med snacks og gode filmer eller serier, og ofte klarer jeg å lure meg til en fotmassasje mens vi ser film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #5 Del Skrevet 4. mars 2017 Fredagskvelden pleier jeg å duppe på sofaen til Skavlan :-P Lørdag står jeg opp ca halv ni, spiser frokost, drikker kaffe og gå går på trening eller fjelltur og deretter shopping. Av og til noe sosialt om kveldene som byen, ut og spise eller besøk, men sjelden. Har lite nettverk og er ofte for sliten til at jeg orker å være med på noe. Søndag er samme som lørdag hvis jeg ikke har vært på byn; står opp 9-10, spiser frokost, på trening og hje Øvrig tid i helgen går med til å lage mat fra bunnen og å ta igjen husarbeid som jeg ikke har hatt tid til i uken - støvsuging, vaske klær, skifte på sengen, tørke støv + jobbe hvis jeg ikke har kommet ajour med det jeg skulle til helgen kom. Anonymkode: cc3e8...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Del Skrevet 7. mars 2017 Jobber hver tredje helg, men når jeg har fri står jeg opp i åtte tiden. Dekker frokostbordet til samboer står opp og ser litt på tv. Så er jeg ute med hund og hest noen timer. Resten av helgen gjør jeg husarbeid, lager mat og nyter frihelgen. Noen ganger reiser jeg til familien, eller får besøk. Anonymkode: f6f6d...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 7. mars 2017 #7 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg er en singel mann. På fredag eter jeg middag å tar noen øl/whisky eller noen glass med rødvin å ser på nytt på nytt, deretter senkveld. Så hører jeg på musikk. Så sover jeg. På lørdag er jeg enten på fest eller sammen med venner på kino eller lignende. Så sover jeg. På søndag er jeg fyllesyk, eller så bare later jeg meg forran tv😁 Så sover jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #8 Del Skrevet 7. mars 2017 Alene med tre barn. Fredagen blir brukt til filmkos og litt godteri. kanskje jeg rydder litt, eller gjør litt husarbeid, men blir ofte til at jeg ser film med de. Når de er lagt (19.00tiden) så fortsetter tvkvelden. Lørdagsmorgen blir brukt til husarbeid. Pakke evt sekk. Så drar vi ut. Vi er ofte i skog og mark med venner. Fjelltur, stranda (selv på våren) grilling i skogen osv. aking. Eller så er vi i byen en gang i blant for ærend som klippe ungene, handle litt klær, mat. (tar helgehandel alene før helgen). På kvelden hender det at jeg har besøk av en venninne eller to, god mat og prat, eller at jeg ser tv alene. Søndagen er veldig lik lørdagen, men blir ofte brukt hjemme og at vi er ute i hagen istede. Alltid noe som må gjøres i hagen og huset. Ofte besøk. Er det stygt vær en av dagene så er vi gjerne inne og driver med hobbyting, ungene leker, ser litt tv osv. Sover ikke lenge, eller max 8 om jeg er heldig, og det er vel lenge når man har tre stk under 6år.. :D Unner meg kanskje litt ekstra godteri og sjokolade i helgene. Litt bedre mat på lørdagen. Anonymkode: 3cc5b...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Del Skrevet 7. mars 2017 dupper foran TV med litt god mat fredag kveld. Lang tur/aktivitet lørdag og søndager er vi stort sett ute på tur hele dagen. Vi prioriterer også å få laget god mat både lørdag og søndag. Har blitt inspirert av matgrupper på FB og spadd frem leirgryta fra boden. setter inn middagen på lav temperatur om morningen før vi drar på tur og fiks ferdig mat når vi kommer hjem. Vi har hund så vi prioriterer ting hun kan være med på i helgene og jeg har en hobby som det passer fint å ha med hund på. Anonymkode: 2f775...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #10 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg sover gjerne til 9-10 og lager meg en god frokost. Så får jeg gjerne litt husarbeid unnagjort, som klesvask og rydding. Jeg er ganske glad i hele lesedager, så dette blir ofte lagt til helgedagene. På kvelden setter jeg gjerne på en film, tv-serie eller bare surfer på nettet. Det er flere helger som involverer mer sosialisering, og generelt mer innhold, men det er dette som er standarden. Jeg liker det. Anonymkode: 49511...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winry Skrevet 9. mars 2017 #11 Del Skrevet 9. mars 2017 Som regel er jeg sammen med kjæresten min, og bare er hjemme og slapper av, ser på tv-serier og div. En sjelden gang lager jeg litt spenstig middag Ellers en gang i blant vorser jeg med venner og drar ut på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Del Skrevet 9. mars 2017 På 4.3.2017 den 16.48, AnonymBruker skrev: Hva gjør du? Sover du lenge? Unner du deg noe spesielt etc? :-) Anonymkode: 11c64...783 Samme som ukedagene "gleden" ved å være ufør er å ikke kunne glede seg til noe så enkelt som helgefri engang Våkner til samme tid som resten av uka (7-7:30), men det hender ofte at jeg blir liggende i sengen noen timer på lørdag og søndag dersom samboeren min har fri. Da ligger vi og prater, koser, har sex, hører på lydbøker osv Pleier som regel å spise ekstra god mat, igjen...dersom samboeren min har fri den helgen. Ser en film sammen, tar noen glass osv Ellers er dagene like egentlig Anonymkode: 8c896...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 9. mars 2017 #13 Del Skrevet 9. mars 2017 God mat, godteri, venner (en helgekveld i blant samles vi for å ha det moro sammen), tv-spilling, eksamenslesing, SOVING og går et par turer om været er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. mars 2017 #14 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg jobber annenhver helg, så da er jeg på jobb både lørdag og søndag. Lite tid til annet, men prøver å lage litt ekstra god mat, gå/løpe lang tur ute, være sammen alle sammen. I frihelgene sover vi til ungen våkner, tar henne oppi senga vår og tuller til vi står opp. Lager helgefrokost, går ut sammen/leker inne sammen og koser oss. Kanskje drar vi til byen eller en nabobygd for å gå på kafé/oppleve noe "nytt" eller besøker familien min (de bor ikke her). Lager senere middag og chiller i sofaen til minste har lagt seg. Kvelden tilbringes gjerne i sofaen/senga med film/serie, snacks og en arm å ligge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 13. mars 2017 #15 Del Skrevet 13. mars 2017 Feste feste og feste, brennevin brennevin og atter brennevin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #16 Del Skrevet 13. mars 2017 Nå er jeg sykemeldt for tiden, så ikke noe veldig spesielt nå! Men når jeg er i jobb så bruker vi fredagskvelden til god mat og film, total avslapping og relativt tidlig i seng. Lørdag blir det soving så lenge som mulig og kanskje en god frokost. Så akkurat det vi vil før kosekveld. Søndag er det kos på dagtid og mesteparten av kvelden går til planlegging/klargjøring til uka som kommer pluss husvask Anonymkode: 95d46...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #17 Del Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, Naturgutten 95 skrev: Feste feste og feste, brennevin brennevin og atter brennevin Da er vi to, med unntak av at jeg holder meg til øl og vin. Anonymkode: 30ae9...2d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 13. mars 2017 #18 Del Skrevet 13. mars 2017 Bra jeg ikke er alene. Øl og vin er godt innenfor det også 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #19 Del Skrevet 14. mars 2017 Fredag: rett på bussen for å rekke første tog. Drar hjem til foreldre eller til kjæresten. Gjør mye forskjellig, men det som er likt er vel ekstra gode middager. Kino, bading, museum eller ut på byen. Drar hjem på søndag akkurat så jeg har en time eller to før jeg skal legge meg. Eller så kommer kjæresten til meg. Middag, aktiviteter eller bare kose oss. Drar også innimellom på besøk til broren min Middag, kafé, leke med tantebarnet! Reiser alltid vekk om kjæresten ikke kommer på besøk. Har lite nettverk i byen så jeg er her stort sett bare for jobb. Anonymkode: 94d0d...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 17. mars 2017 #20 Del Skrevet 17. mars 2017 Slappe av uten og ha for mye planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå