Gå til innhold

Egypt og kulepenner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal snart til Arendal, og som alltid må jeg huske på å ta med brukte ringpermer. De innfødte der maser så veldig etter det, men det jo koselig å være litt snill.

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

i kenya var de så ivrige på kulepenner. At vi kunne omtrent fått hva vi ville om de hadde fått noen kulepenner..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjenner forresten to stykker i Tromsø som samler på servietter. Det er derfor å anbefale at dere tar med servietter om dere reiser dit. Folk der synes nemlig det er stas å få servietter.

Skrevet

Møtte ingen barn som ville ha kulepenner. Det var en selger som ville ha en kulepenn for å avslutte handelen. Ellers var det masse barn som masa om penger og som rev og slet i oss.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Da de ikke fikk penger som de masa om, byttet de til penner.

Ikke godt med tiggere og innpåslitne overiverige selgere.

Skrevet

Jeg skal en tur til Sandvika i morgen...noen tips om hva de samler på der? :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg skal en tur til Sandvika i morgen...noen tips om hva de samler på der? :)

Jeg kjenner ei der som samler på shotglass.. så det er nok best du tar med deg noen slike i bagen.. ;)

Skrevet

Hehe, dette har jeg verken lest om eller hørt om før, og det var ingen som spurte oss etter penner da vi var i Egypt :ler:

Skrevet

Ble heller aldri spurt om penner. Men ble mast på om masse annet - penger selvfølgelig, og om vi ville kjøpe alkohol ( :o ) for dem. Egypt er faktisk det mest masete landet jeg har vært i, og gjør at jeg kommer til å ta det rolig med Nord-Afrika på noen år.

Er heller ikke fan av at turister skal komme å gi bort ting, det skaper bare masse problemer for andre turister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...