Gå til innhold

Mistet ereksjonen da hun kledde av seg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det du prøver å si er at hun var brunette og du ble sjokkert når du plutselig så en annen farge nedentil? Det er heller ikke lekkert og noen vil også si usexy. Jeg tror ikke du mener at hun skal farge seg der. Du ordlegger deg kanskje litt feil, men du vil heller at fargene skal matche.

Anonymkode: 54490...943

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Evilposelos skrev:

Jeg ville ikke anbefalt noen å farge der nede tror jeg. Kan du ikke heller be henne ta det vekk? 

Trådens beste innlegg.

Anonymkode: 54490...943

AnonymBruker
Skrevet

Tror min lidenskap ville dabbet om jeg allerede i starten av forholdet oppdaget av partneren var så detaljeorientert ift kropp og seksuelle preferanser. Kanskje du glemmer hårene om sexen blir god. Da vil du kanskje også assosiere underlivet hennes med gode opplevelser også, og reagere fysisk deretter? Kan du forkusere på det som tenner deg med resten av henne, som andre deler av utseende, lukt, smak, lydene hun lager osv...?

Anonymkode: 84c35...7b1

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble for et par måneder siden kjent med ei veldig hyggelig jente. Har begynt å få litt følelser for henne, og i går skulle vi ha sex for første gang, men da skjedde det noe jeg ikke klarte å kontrollere. Klærne forsvant av, men når jeg så at hun hadde lyse kjønnshår mistet jeg ereksjonen øyeblikkelig. Måtte unnskylde det med at det var medisinene jeg går på fortiden, som forårsaket det. Det ble ingen sex da, noe som var dumt for oss begge. Er veldig bekymret for neste gang vi skal prøve å ha sex, og om jeg kanskje skal be henne farge kjønnshårene mørk? Eller er det for tidlig å gi beskjed om det. Hilsen forvirret gutt 28

Anonymkode: 19901...ff5

Skru av lyset. 

• Liker 2
Skrevet

La dama få gå. Du fortjener henne ikke... Valp.. 

• Liker 4
Skrevet

Man "mister" ereksjonen når damen kler av seg. Javel, TS tenner på klær. I min verden er det mer vanlig å få ereksjon når damen kler av seg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, brownbrown skrev:

nei jeg tror ikke det er så mange sier nei fordi det er hår, men det er mange som syns det er virkelig usexy, akkurat som dere syns menn med lite hygienisk sans er lite tiltrekkende og kan være en dealbreaker

vist de to liker hverandre så er det bedre at hun bare barberer seg , det tar et par minutter og skal lite til. han kan ikke endre tenningsmønsteret sitt

Er jo litt forskjell på dårlig hygiene og hårstiler da eller til og med medfødt farge..

Hvis det er ubehagelig for deg å be henne ta håret bort, eller om det heller ikke tenner deg da du ønsker hel (svart) busk så får du vel bare la henne gå og heller undersøke litt på forhånd neste gang så du slipper å kaste bort tiden til folk. Man vet jo aldri helt hva som er under klærne av for eksempel føflekker, andre merker, hår og lignende og det er ganske usexy når noen er såpass opptatt av små detaljer, er ikke hele utganspunktet for god sex å slippe seg litt løs? 

Anonymkode: 448b4...7e2

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Cathrine88 skrev:

Jo, man kan da det, hvis man har lite å gjøre. http://www.bettybeauty.com/ 

Jaja, man lærer så lenge man lever

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo litt forskjell på dårlig hygiene og hårstiler da eller til og med medfødt farge..

Hvis det er ubehagelig for deg å be henne ta håret bort, eller om det heller ikke tenner deg da du ønsker hel (svart) busk så får du vel bare la henne gå og heller undersøke litt på forhånd neste gang så du slipper å kaste bort tiden til folk. Man vet jo aldri helt hva som er under klærne av for eksempel føflekker, andre merker, hår og lignende og det er ganske usexy når noen er såpass opptatt av små detaljer, er ikke hele utganspunktet for god sex å slippe seg litt løs? 

Anonymkode: 448b4...7e2

det er din mening og dine preferanser. hår på musen er kanskje ingenting for deg, akkurat som at noen menn ikke er hygienisk fordi det ikke betyr så mye for dem eller de ikke syns det er viktig. han liker ikke hår på musen og det var så gale at han mistet ståpikken, da er det bare å stelle seg der nede, det er jo også ganske normalt

Skrevet

Her er det en viss mulighet for at reaksjonen sviktet fordi du ble overrasket av noe ukjent og uventet. Ikke at det var at kjøbnshårene var lyse.i seg.selv, men du var bare ikke forberedt på at de kunne være.det.

Da synes jeg det er det du skal forklare til kvinnen, og ikke selv komme med forslag til hvordan hun må gjøre noe for å løse ditt problem. Forklar hva.som skjedde før dere prøver å ha sex igjen. Da er også hun forberedt. Kanskje vil du ikke miste ereksjonsproblemer neste gang, for nå er du forberedt? Kanskje kan dere bare sitte litt nakne sammen så du blir vandt med kjønnshåret hennes, og hun vil jo også da se om du blir klar for noe mer. Kanskje dere bør skru av lyset, og kanskje hun selv har gode forslag.

Prat med henne, men ikke i det dere skal ha sex igjen, men så snart som mulig.

Husk at hun også kan bli usikker på seg selv når hun ser du mister ereksjonsproblemer når hun bøottstiller seg for deg.

Lykke til

• Liker 1
Skrevet

...men hentesveis der nede er skøyeraktig.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, brownbrown skrev:

han liker ikke hår på musen og det var så gale at han mistet ståpikken, da er det bare å stelle seg der nede, det er jo også ganske normalt

Har du lest hva han skriver? Gan foretrekker full busk,  skriver han. Men det var altså fargen som var problemet... 

Anonymkode: 91293...23b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan tydeligvis for lite om dette emnet, trodde ikke at dette hadde noe å si så har aldri gått inn for å kunne noe om det heller.

Men er lyse kjønnshår unormalt, vi bor i Norden? :klo: Det er vel ikke sånn at de fleste har lyst hodehår, men mørkt kjønnshår?

Veldig mange menn foretrekker blondiner (mange striper/bleker, men mange er også naturlig blonde) så skal de liksom bli skuffet over at de ikke har kjønnshår mørke som natta?

Anonymkode: f02d2...b1c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, brownbrown skrev:

nei jeg tror ikke det er så mange sier nei fordi det er hår, men det er mange som syns det er virkelig usexy, akkurat som dere syns menn med lite hygienisk sans er lite tiltrekkende og kan være en dealbreaker

vist de to liker hverandre så er det bedre at hun bare barberer seg , det tar et par minutter og skal lite til. han kan ikke endre tenningsmønsteret sitt

Derfor bør det avklares på forhånd. Jeg har hår og ønsker at mannen jeg skal ha sex med har det. Så da får man prate om det før en kommer så langt. 

Anonymkode: 58f14...732

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Mons skrev:

Man "mister" ereksjonen når damen kler av seg. Javel, TS tenner på klær. I min verden er det mer vanlig å få ereksjon når damen kler av seg.

Så er ts en 28 år gammel "gutt" også. 😂

Anonymkode: c473a...422

AnonymBruker
Skrevet
På 4.3.2017 den 15.40, WubWub skrev:

Gutter utvikler seg sent. Et hannkjønn blir ikke mann før han er 35+. Hannkjønn på 1-29 år er gutter per definisjon. de mellom 29-35 er unge menn. 

Hunnkjønn blir til kvinner så tidlig som i 22 årsalderen. 

Ha ha, nå mååtte jeg le.

Mange er ikke kvinne når de er 22 år. De er som bortskjemte barn som lever på at jenter er mer voksne og ansvarsfulle enn gutter/menn.

I dag er det ikke slik. I dag er nok det å bli betegnet som kvinne det samme som å bli betegnet som å være egoistisk, selvsentrert og mene at menn er late.

Anonymkode: bd460...9cb

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, nå mååtte jeg le.

Mange er ikke kvinne når de er 22 år. De er som bortskjemte barn som lever på at jenter er mer voksne og ansvarsfulle enn gutter/menn.

I dag er det ikke slik. I dag er nok det å bli betegnet som kvinne det samme som å bli betegnet som å være egoistisk, selvsentrert og mene at menn er late.

Anonymkode: bd460...9cb

Det er heller slik at modenhetsgraden mellom ei kvinne på 22 og en ung gutt på 22 er så stor at hun likegreit kunne vært moren hans. Derfor opplever mange kvinner at de må oppdra gutten - og det må de jo. Og den grunn foretrekker kvinner unge menn på rundt 30 som fremdeles er ung til sinns men moden og etablert. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, WubWub skrev:

Det er heller slik at modenhetsgraden mellom ei kvinne på 22 og en ung gutt på 22 er så stor at hun likegreit kunne vært moren hans. Derfor opplever mange kvinner at de må oppdra gutten - og det må de jo. Og den grunn foretrekker kvinner unge menn på rundt 30 som fremdeles er ung til sinns men moden og etablert. 

Hvor gammel er du? Jeg opplever at svært få kvinner på 22 år er spesielt modne. Utad fremstår mer modne fordi det er mer i pakt med normen for kvinner på den alderen enn for menn å være modne, men min erfaring tilsier at kvinner er over 25, eller nærmere 30 før de virker genuint modne. For menn er det mer sosial akseptert å fremstå lekne i 20-årene. Rundet 30 er det fleste menn begynt å bli voksne, men jeg vet om en del unntak på dette også. Så jeg tror du definitivt overvurderer kvinner basert på sosiale normer som gjør at kvinner helt fra par og tjueårene forsøker fremstå voksne, tro meg de er IKKE det utenat jeg ser helt problemet med det heller.

Anonymkode: d9fe0...b35

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er helt vanlig å ha lyse hår nedentil om man er lys i håret. Ikke bruk øyenbryn som indikator, for jenter med helt lyse kroppshår farger gjerne øyenbrynene for å få rammet inn fjeset litt. 

Anonymkode: b81fc...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...