Gå til innhold

Mistet ereksjonen da hun kledde av seg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg godt ts.

Anonymkode: ef251...c69

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest 007_008_007
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble for et par måneder siden kjent med ei veldig hyggelig jente. Har begynt å få litt følelser for henne, og i går skulle vi ha sex for første gang, men da skjedde det noe jeg ikke klarte å kontrollere. Klærne forsvant av, men når jeg så at hun hadde lyse kjønnshår mistet jeg ereksjonen øyeblikkelig. Måtte unnskylde det med at det var medisinene jeg går på fortiden, som forårsaket det. Det ble ingen sex da, noe som var dumt for oss begge. Er veldig bekymret for neste gang vi skal prøve å ha sex, og om jeg kanskje skal be henne farge kjønnshårene mørk? Eller er det for tidlig å gi beskjed om det. Hilsen forvirret gutt 28

Anonymkode: 19901...ff5

Forvirret gutt? Hva er galt med lyse kjønnshår? Du vet at er menn som deg som gjør at kvinner får vansker med å akseptere seg selv.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når man er naturlig blondt og lyshudet så er det da helt normalt å ha lyst kjønnshår. Trodde alle visste det jeg.

Anonymkode: 4c339...c7b

Ikke heeelt sant. Mange naturlige blonde og lyshudede har mørkere kjønnshår (lysebrunt eller mellombrunt). De med lysest naturlige kjønnshår er faktisk rødhårede.

Anonymkode: 8d5f0...53b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når man er naturlig blondt og lyshudet så er det da helt normalt å ha lyst kjønnshår. Trodde alle visste det jeg.

Anonymkode: 4c339...c7b

Jeg har hatt sex med noen jenter før, og ingen har hatt lyst kjønnshår Til tross for hårfargen/hudfargen, tror det er ganske unormalt med lyst hår nedentil, men man kan ikke noe for hva men tenner på 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, chisandra skrev:

Tips: Se på 3-mila i reprise, så har du noe å fylle dagen med.

....og i morgen er det 5 mil. :fnise:

Anonymkode: 849a5...344

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gang sex med henne. Har hatt sex med noen jenter før ja, så ikke første gang. Tenner ikke på menn nei, men det med lyst kjønnshår var nytt for meg, sikkert derfor jeg mistet tennigen

For et merkelig sexliv du må ha siden du reagerer så kraftig hver gang du ser noe for første gang eller som du ikke helt har forventet.

• Liker 4
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Prøver veldig hardt å forstå.. men jeg ser ikke helt problemet... Har fargen på håret så mye å si? Virkelig?

Skrevet

Regner med du tuller, men man farger da ikke kjønnshår?!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Prøver veldig hardt å forstå.. men jeg ser ikke helt problemet... Har fargen på håret så mye å si? Virkelig?

Jeg er klar over at det virker litt overfladisk, men kan rett og slett ikke noe for at jeg ikke tenner på lyst kjønnshår. Kanskje har det med at det er unormalt 

Skrevet

Jeg pleier å miste min når hun kler PÅ seg.

Men det er greit, for da er vi ferdige...   :jepp:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Viktig at du er diplomatisk, tror jeg.
Kvinner elsker små subtile hint også, så kanskje du kan bleke dine egne kjønnshår kritthvite?

Spør hun om hvorfor så sier du bare at det er fordi det er vinterferie, og lar henne finne ut av det selv.

Anonymkode: bde24...4e1

• Liker 3
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
13 minutter siden, WubWub skrev:

Gutter utvikler seg sent. Et hannkjønn blir ikke mann før han er 35+. Hannkjønn på 1-29 år er gutter per definisjon. de mellom 29-35 er unge menn. 

Hunnkjønn blir til kvinner så tidlig som i 22 årsalderen. 

Jeg har lest mye idiotisk her på KG. Og jeg har sikkert også skrevet mye idiotisk. Men dette her var et helt nytt nivå som jeg ikke tidligere har sett på KG.

Skrevet
Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev:

Jeg har lest mye idiotisk her på KG. Og jeg har sikkert også skrevet mye idiotisk. Men dette her var et helt nytt nivå som jeg ikke tidligere har sett på KG.

Det forandrer ikke det faktum at det jeg hevder er et reelt faktum. Om en pjokk på 25-29 år kaller seg selv "mann" så må jeg bare le

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, minister-mio skrev:

Regner med du tuller, men man farger da ikke kjønnshår?!

Jo, man kan da det, hvis man har lite å gjøre. http://www.bettybeauty.com/ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er klar over at det virker litt overfladisk, men kan rett og slett ikke noe for at jeg ikke tenner på lyst kjønnshår. Kanskje har det med at det er unormalt 

Hva er unormalt? Å ha lyse kjønnshår eller å ikke tenne på lyse kjønnshår?

Anonymkode: 3daed...082

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt så skjønner jeg ts godt, har opplevd det samme selv.

Så dette trenger overhode ikke være tull.

Menn med rødt hår på pikken bør farge det

Anonymkode: 7cb9a...1b5

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke heeelt sant. Mange naturlige blonde og lyshudede har mørkere kjønnshår (lysebrunt eller mellombrunt). De med lysest naturlige kjønnshår er faktisk rødhårede.

Anonymkode: 8d5f0...53b

Øyenbrynene er visst det som oftest matcher hårfargen nedentil (såfremt de er usminkede, såklart).

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om dette er tull eller ikke... Men jeg dømmer deg ikke ts

Men jeg gjorde det slutt med en fyr engang fordi han hadde blondt hår nedentil. Jeg har aldri sett noe så usexy jeg. 

Kvinne 32

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han blondt eller rødt hår? Bestem deg nå.

Anonymkode: 3daed...082

• Liker 1
Gjest Margo
Skrevet

Stakkars deg når du blir gammel og grå 😉

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker du å vite nøyaktig hva som er i pakkene før du åpner julegavene dine også?

Herregud, så kjedelig det hadde vært hvis alle var like.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...