Veslefrikk Skrevet 5. mars 2017 #21 Skrevet 5. mars 2017 Vi ble etter mange og lange diskusjoner enige om at vi skulle gå for nummer tre, men så kom det plutselig to på en gang så da ble det fire Vi har også to fosterbarn og er beredskapshjem, så her er det full fart og stormende jubel til enhver tid.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #22 Skrevet 6. mars 2017 Stod mellom 2 eller 3 barn. Stoppet ved 2 barn pga fødselskader og barn med spesielle behov. Fornøyd med valget☺ Anonymkode: 3d5e0...9cf
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #23 Skrevet 11. mars 2017 Alle er fornøyd med valgene sine? Anonymkode: 8e04f...89a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #24 Skrevet 11. mars 2017 Her har vi to tette. Jeg har alltid tenkt at to er nok, mens mannen har gått for tre. Men det var før nr to kom litt raskere enn planlagt 🙈 Nå føles familien komplett. Travelt til tider, men det er det vel for alle. Tenker at to er greit, for da er det alltid én voksen pr. barn (i utgangspunktet). Dessuten synes jeg det er noe herk å være gravid og er ikke så alt for glad i babytiden heller. Fra ett år og oppover derimot - fantastisk (stort sett 😂). Anonymkode: bc31e...28d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #25 Skrevet 11. mars 2017 Da andremann var nesten året, lurte mannen på om vi skulle ha en til. Tredjemann kom snikende omtrent før vi hadde satt i gang prøving, så det var litt usikkert på hvor langt jeg var på vei. Opplevde en stor blødning og mistet et foster på fjellet. Men minstemann klorte seg fast og kom litt over en time før min bursdag Vi fikk mye hjelp av svigermor, som bor ikke så langt unna. Hun gikk turer med de. Anonymkode: 5263c...c9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå