Gå til innhold

2 eller 3 barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi ble etter mange og lange diskusjoner enige om at vi skulle gå for nummer tre, men så kom det plutselig to på en gang så da ble det fire :fnise:  Vi har også to fosterbarn og er beredskapshjem, så her er det full fart og stormende jubel til enhver tid.   

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stod mellom 2 eller 3 barn. Stoppet ved 2 barn pga fødselskader og barn med spesielle behov. Fornøyd med valget☺

Anonymkode: 3d5e0...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Alle er fornøyd med valgene sine?

Anonymkode: 8e04f...89a

AnonymBruker
Skrevet

Her har vi to tette. Jeg har alltid tenkt at to er nok, mens mannen har gått for tre. Men det var før nr to kom litt raskere enn planlagt 🙈 Nå føles familien komplett. Travelt til tider, men det er det vel for alle. Tenker at to er greit, for da er det alltid én voksen pr. barn (i utgangspunktet). Dessuten synes jeg det er noe herk å være gravid og er ikke så alt for glad i babytiden heller. Fra ett år og oppover derimot - fantastisk (stort sett 😂).

Anonymkode: bc31e...28d

AnonymBruker
Skrevet

Da andremann var nesten året, lurte mannen på om vi skulle ha en til. Tredjemann kom snikende omtrent før vi hadde satt i gang prøving, så det var litt usikkert på hvor langt jeg var på vei. Opplevde en stor blødning og mistet et foster på fjellet. Men minstemann klorte seg fast og kom litt over en time før min bursdag :)

Vi fikk mye hjelp av svigermor, som bor ikke så langt unna. Hun gikk turer med de. :)

Anonymkode: 5263c...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...