AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #21 Skrevet 3. mars 2017 Hell noe hunder ikke liker lukten av rundt på plenen. Salmiakk, eddik, pepperkorn, saft av sitron f.eks. Anonymkode: 55ea3...881
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #22 Skrevet 3. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over at hunden ikke vet hva en hage er? Dyremishandling er ikke greit, uansett! Du kan ende opp med å traumatisere den stakkars hunden som ikke vet forskjell på hage og utmark. Finn heller ut hvem som eier bikkja og gi dem en overhaling! Det er de som er ansvarlige. Anonymkode: ebc3d...5b0 Enkelte må få det inn med teskje🙄 J e g h a r i k k e s p a r k e t d e n b e d r i t n e b i k k j a . . . Anonymkode: fde1b...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #23 Skrevet 4. mars 2017 Takk for svar. Jeg ønsker selvfølgelig ikke å skade dyr. Bare få kjeftet fra meg hos eierne det gjelder, hadde jeg bare fått kloa i dem. Jeg har jo heller ikke lyst til å bli den gale dama i nabolaget med masse skumle tiltak rundt eiendommen heller. Jeg skal sjekke opp litt rundt det lydfrekvens-apparatet (i en annen link) eller diverse stoffer/ dufter som frastøter dyr (masse kattebæsj her også). Så får vi bygget oss et heftig gjerde om ingen ting hjelper. Kanskje ikke enebolig med hage er saken for meg ;-P TS Anonymkode: 25aa9...853
onyx Skrevet 4. mars 2017 #24 Skrevet 4. mars 2017 Bygg et gjerde! Det er uansett nytt, da slipper du å springe etter ungene i gata. Hunder utenfor og unger innenfor gjerdet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå