Gå til innhold

Slankedagboka til Bolla!


Bolla Pinsvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempehyggelig med hilsen!!! :) Trodde nesten jeg var helt alene her inne jeg :hoho: og er litt sjenert så har vanskelig for å tråkke inn til andre uten varsel i 3 eksemplarer :)

Vekta i dag viste 82.3! Det betyr - 1,1 kg på en uke.. en skikkelig bra start! Og med trening av magemuskler så synes det faktisk også! Magen er nærmere resten av kroppen min... den kommer ikke inn i rommet flere kvarter før meg :-)

Travelt om dagen! Siste innspurt til julaften og siden jeg ikke skal være hjemme så har jeg deadline på tirsdag... Men er ikke mye som mangler nå altså... men så har jeg jammen ikke mye fritid heller.. det blir å svime av på sofaen og unne seg et 1/2 glass vin i helgen...

Ikke mange morsomheter som ramler ut av meg nå gitt :ler: får ta det igjen senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med en ny livstil :wink:

Har planer om å hive meg rundt, men venter til etter jula.... :roll:

Har ikke hørt om reducil, må prøve å finne noe info om det på nettet....

Ha ei fin jul da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen og kos dere masse sammen :) Reiser på juleferie ikveld og blir borte en uke :)

Vekta i dag viste 81.9 og jeg har håp om at den skal holde seg stabil i julen.. Me får sjå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Syns du er flink, jeg! Jeg skjønner bare ikke helt at du orker å veie deg hver dag? Selv veier jeg meg 1 gang i mnd for å unngå skuffelsen ved eventuelle hormonelle vektøkninger. I tilfelle du ikke visste det fra før, så er man som regel tyngre rundt mens-tider. :roll:

Pilates er utrolig effektivt, og musklene blir lange og sterke.

Mitt mantra er at jeg har lov til å spise alt jeg har lyst på. Dette betyr at jeg ikke trenger å nekte meg noe, og kan heller ikke unne meg noe. Som igjen betyr at mat ikke er belønning for noe. Hvis jeg nekter meg noe, får jeg bare mer lyst på det, og da går det gæli. :)

Ønsker deg lykke til i jula, Bolla Pinsvin!! :)

Julehilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra juleferie :) Den ble vellykket.. ungene koste seg og jeg har vært kjempeflink 8)

Vekta i dag viste 80,5!!!! det betyr ned 2,9 kilo på 16 dager..

og det verste er at jeg fikset ikke alle bivirkningene på Reductilen.. så jeg åpnet kapselen og tar nå bare en 1/2 15 mg hver dag i stedenfor en hel... Går like greit ned og ingen bivirkninger.. Kunne selvfølgelig bedt legen om 10 mg istedenfor.. men det blir jo mye billigere å dele en 15 mg... Så kan jeg heller få 10 mg om 7 1/2 mg slutter å virke.. Ekke verst dette...

Har ikke blitt mye trening i julen da.. vanskelig å trene med 5 unger og 4 voksne sittende å glane på deg... Er ikke skikkelig jul før man er et nærmest ukjent antall mennesker stappet i et lite hus på den svenske landsbygden... men i kveld må jeg ta meg sammen..

Skal forresten gi bort de 2 største buksene mine.. str 46 (de er store i størrelsen) den ene ramlet halvveis ned på rumpa mi i går.. og det er slitsomt å dra den opp hele tiden.. Gjett om jeg gleder meg til salg på nyåret!!!

Ellers er humøret noe labert.. det skjer for mye dritt i verden.. Oppfordrer alle som kan å bidra med noen kroner til ofrene for flodbølgen :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Kjempefestlig dagbok du har!! Støtter opplegget ditt 100%!!!

Prøver å planlegge noe lignende etter nyttårsaften, men det er for mange selskap og julekaker igjen ennå - så jeg venter til det er litt mere realistisk.

Beste ønsker for nyåret fra BC :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Hei igjen!

Vet ikke om du husker det.. men du skrev noe om at jeg veier meg hver dag.. i forhold til at man ofte får en vektøkning før mensen og slikt.. Hemmeligheten min heter p-stav.. ingen mens.. ingen vektøkning og jeg er strålende fornøyd..

Heldig, du. :-)

hadde egentlig tenkt å veie meg bare en gang i uka men mange års daglig veiing har satt sitt preg og jeg kan vel stemples som tvangsveier  

Skjønner. :) Det er derfor jeg IKKE veier meg så ofte som en gang i uka, engang. Jeg vet at jeg svært raskt kan bli veldig opphengt i det. :sjenert:

Er utrolig imponert over at du har gått ned så mye... 15,5 kilo er ufattelig mye.. kjempeflott!!!

Ja, jeg er stolt av det selv, men det ser ut som det har stoppet opp litt nå. Har sikkert ingenting med julekaker og mindre trening å gjøre. :oops: Sikkert ikke...

Var ute og gikk en time og et kvarter med hunden i går, og skal prøve meg på en halvtime på sykkelen i dag. Etter Italia-turen ble det så tungt å komme i gang, så jeg må begynne forsiktig for å hindre at jeg blir lei. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg er så treig :oops: ...

Dagene har gått i ett.. og fikk plutselig problemer med dagmammaen.. så har jobbet som en gal og alt har ordnet seg... i tillegg så har jeg vært temmelig satt ut av katastrofen i Asia.. mistet nemlig et kjært familemedlem for kort tid siden og det ble så ufattelig sårt og vondt å se alle som lider nå...

Vekta går nedover ihvertfall :) Har flere bukser som jeg bare på legge bort, eller tenkte jeg skulle gi de bort til noen som trenger de... Er ikke pent å sagge på knærne.. hadde nok blitt umåtelig populær på vei til jobben, men gud å upratisk og kaldt!! Burde vært på salg og ordnet meg noen nye bukser.. men økonomien er en smule skral.. men lurer på om jeg skal ta lunsjen i en buksebutikk allikevel.. må jo ha på meg noe???

har lært at man IKKE skal ha bukser som går helt opp i livet for da ser magen stor og lang ut.. så nå får jeg vel prøve hoftebukser for første gang... :hoho: synes jeg ser meg!!! Dere skal få referat!

Trøtt i trynet og bør finne bingen.. men lover at det ikke blir så lenge til neste gang jeg stikker innom :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Skal ikke love noe man ikke kan holde! :o

Jobber fullt og er alene med 2 barn.. Tiden strekker ikke til!!!!

Vekta er nå nede i 78, det har gått treigt i det siste.. men har skjedd endel som ikke har vært noe ålreit... Tror jeg kommer jeg litt på beina igjen snart og satser på både hyppigere innlegg her og raskere vektnedgang :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...