AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Del Skrevet 2. mars 2017 Hei neste mandag reiser jeg bort på klassetur kun med linje klassen, vi skal være der i 5 dager. Jeg gruer meg egentlig skikkelig, fordi jeg har liksom ingen gode venner i klassen, kun folk jeg kjenner litt liksom. Vi kommer til å få en del fritid der også, så jeg er redd for at folk ikke vil henge med meg... Jeg vet ikke hvorfor, men jeg over analyserer alt.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. noen tips?? :S Anonymkode: c381c...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Del Skrevet 2. mars 2017 Alle har liksom en god venn i klassen, men ikke jeg :S Anonymkode: c381c...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 2. mars 2017 #3 Del Skrevet 2. mars 2017 hva med å ta det som en sjanse til å faktisk bli kjent med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Del Skrevet 2. mars 2017 Ah, hadde også en slik klassetur og hadde det akkurat slik som deg. Ikke for å skremme deg, men for meg var det et helvete. Du kommer ikke til å være alene, for du må rett og slett henge deg på noen, men du må forvente å bli holdt utenfor. Anonymkode: ec8dc...f26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg var på klassetur til Oslo i høst. Jeg har ingen spesielle venner i den klassen. På bussen på vei dit poengtrerte læreren mange ganger at man aldri måtte gå rundt i byen alene og ingen skulle bli holdt utenfor. Vi bodde på et hotell. Lærerene var i en annen etasje. Vi var 10 stk på et rom, og så klart begynte de å drikke. Så fant jeg på at jeg skulle gå ut en tur. Det var ganske sent på kvelden. Det var en fredags kveld og gatene var folk. Jeg bare gikk og gikk.... og plutselig ringte læreren og spurte hvor jeg var, men jeg hadde jo ikke peiling. Fikk mye kjeft etterpå... så ja... heng deg på resten av gjengen. Anonymkode: f06cd...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå