Gå til innhold

Hvorfor har kvinner analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 2017-3-18 den 15.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt analsex fordi det er godt :) Blir en helt annen nytelse fordi det for meg er noe "dirty" og noe jeg kan overraske mannen med at jeg faktisk liker og nyter. Nå har jeg en FF som har en lang og tykk penis, så jeg sier at jeg tror han er for stor. Den egentlige grunnen til at jeg sier nei er fordi min erfaring er at det blir for mye fokus på analsex etter at vi først har hatt det, og jeg orker ikke maset, hehe! Får meg til å føle at penis i vagina-sex ikke er nok lengre, og det er bedre og enklere syns jeg :)

Anonymkode: cb764...59d

Har han mye erfaring med det da? Jeg hadde en FF som hadde litt erfaring med det. Det hadde ikke jeg. Hun sa hun synes det var helt greit, men ikke så mye mer. Hun sa jeg gjerne måtte ta henne der hvis jeg ville. Vi snakket litt om det, og at det ville bli veldig sjelden. Endte bare opp med at vi hadde det en gang eller to. Husker jeg synes det var helt himmelsk. Litt forbrudt. Spennende. Så strammen åpningen seg rundt pikken min. Blir ikke mindre kåt av det. Var sykt deilig. Da hun ridde meg og fingret seg selv mens jeg var inne i henne tok det ikke akkurat så fryktelig lang tid før jeg kom inni henne. En fin opplevelse.

Hvis du egentlig liker det litt kan du jo si at dere kan gjøre det en gang og så er det stopp. For meg betød det utrolig mye at FF-en ville gjøre det med meg. Seksuelt betød det masse, men også i form av tillitt og vennskap. Jeg levde lenge på det etterpå. I dag er vi gode venner (ikke sex).

• 4 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Arktis skrev (På 17.3.2017 den 15.33):

Av og til kan jeg ikke la vær å lure på hva som hadde vært "naturlig" om neseborene eller øregangen hos kvinner hadde vært litt større... "Det er helt naturlig, vi bare tømmer hullet for sitt naturlige innhold og sprøyter inn masse glidemiddel, voila!". 

Beklager at jeg drar opp en 5 år gammel tråd men dette innlegget gav meg ekte latterkrampe når jeg aller mest trengte det. Takk @Arktis :fnise:

Anonymkode: 6cef9...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...