Gå til innhold

Hvorfor har kvinner analsex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har analsex fordi de er grisete og liker å la menn kose med bæsjehullet deres. 

Anonymkode: a3786...a5f

Nå har jeg faenmeg ledd i en halvtime. Herregud, for en kommentar. Jeg mistenker at jeg er akkurat like barnslig som deg. 😂

Anonymkode: 0dcec...559

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For vi har et fargerikt språk nordpå 

Anonymkode: f4a28...b4e

Regnbuehull

Anonymkode: f184f...88b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det i noen forhold fordi de har mast så intenst, men jeg har bestemt meg for å ikke la meg presse til det igjen noen gang. Jeg får orgasme av det også, det er ikke det, men jeg vil bare ikke. Jeg vil ha en mann som setter pris på fitta mi.

Anonymkode: ad75e...04d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Flertallet har det fordi de synes det er godt. Akkurat som alt annet i livet! Vil du ikke ha det så sier du nei. Enkelt og greit. Det er helt uaktuelt for meg, derfor har jeg det ikke.

Anonymkode: a52ad...997

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De damene som er veldig slappe i vagina liker analsex fordi de da føler de kan tilfredstille mannen bedre.

Anonymkode: 93669...5cf

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det i noen forhold fordi de har mast så intenst, men jeg har bestemt meg for å ikke la meg presse til det igjen noen gang. Jeg får orgasme av det også, det er ikke det, men jeg vil bare ikke. Jeg vil ha en mann som setter pris på fitta mi.

Anonymkode: ad75e...04d

Det ene utelukker ikke det andre. Det handler om nytelse og å få være med hele kvinnen. Jeg som mann maser aldri, men hun ber om det da det gir henne hinsidige orgasmer. Da er jeg ikke vanskelig å be.

For meg med en lang og tjukk er det faktisk deilig å kunne oppleve full penetrering og det at hun melker den gjør at det hele blir noe uvanlig godt. 

Opplevelsen av nærhet og at vi deler dette sammen er egentlig mer det jeg sitter igjen med enn hva mange her beskriver som mas, dominans, underkastelse og andre knagger folk måtte ha. 

Gi deg selv verdighet ved å snakke sammen om hva du forventer av analsex, og nyt dine anale orgasmer. Det fortjener du. Han kommer uansett til å følge opp dine forventninger, det er hans drive som en ekte mann.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg har analsex fordi jeg synes det er deilig. 

Det er masse nervetråder rundt anus, og ved analsex så presser det på områder som ikke er så lett å komme til som ved vaginalsex. Jeg får faktisk veldig lett orgasme når jeg har analsex.

Jeg har ikke analsex fordi partner maser eller fordi jeg er vid som noen påstår her. Jeg gir ikke etter for press, og jeg er ikke vid. 

Jeg har analsex fordi jeg liker og ønsker det selv!  

Endret av LiseOslo
  • Liker 8
Skrevet

Min kjære elsker å involvere rumpa si. Det er en ekstra tenningsfaktor og orgasmene sitter veldig løst. De kommer veldig lett slik.

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De damene som er veldig slappe i vagina liker analsex fordi de da føler de kan tilfredstille mannen bedre.

Anonymkode: 93669...5cf

Herregud :hoho:

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere nerveender i anus enn i vagina. Jeg opplever mer nytelse ved stimuli rundt anus enn ved vaginalåpningen, og dette kommer nok nettopp av disse nerveendene. 

Anonymkode: 65b10...ec7

Skrevet
7 timer siden, Jalp skrev:

Min kjære elsker å involvere rumpa si. Det er en ekstra tenningsfaktor og orgasmene sitter veldig løst. De kommer veldig lett slik.

Til dere som har analsex bruker dere kondom?

AnonymBruker
Skrevet

Så mye vås. Menn har ikke et G-punkt. Prostata er en KJERTEL som bl.a. er med på å produsere sperm. 

G-punkt er et helt bestemt og beskrevet punkt/sted i KVINNEN.  G'en står for Grafenberg, legen som først beskrev dette KVINNELIGE punktet ca 5 cm opp i skjeden på fremre skjedevegg. 

SLUTT å vås om at menn har g-punkt!

Anonymkode: c33ed...0b7

• Liker 5
Gjest Coolaid
Skrevet
På 2.3.2017 den 19.23, AnonymBruker skrev:

Jeg tror 80% av kvinner som har anal sex gjør det fordi de ikke vil skuffe mannen. 

Det kjennes jo ut som man er løs i magen og må drite

Anonymkode: adfb5...7fc

Jeg har liten tro på at 80% av norske kvinner er så usikre på seg. 

Er det noen som i det hele tatt er enig i påstanden over?

AnonymBruker
Skrevet

Første gangen var det fordi partneren min hadde lyst, men skal sies at han aldri presset meg og vi stoppet alltid/roet ned om jeg trengte det. Ser ikke noe galt i å prøve noe nytt fordi partner ønsker det heller selv om man ikke på forhånd er sikker på om man kommer til å like det. Med mindre det er noe som gjør at man føler at man svikter seg selv på en måte. Jeg var jo bare ikke spesielt interessert i det og tenkte hvorfor ikke. I tillegg var han helt åpen for at jeg brukte mine fingre i rumpa hans=) 

Har aldri likt det sånn super mye og var ikke klar over orgasmepotensiale faktisk! Men har ikke misslikt det, om en partner jeg liker godt tenner på noe så blir jeg jo tent av at han/hun er tent liksom.  Så kanskje en stor del av oss prøvde første gang fordi mannen ønsket det, men håper virkelig ikke de fleste gjorde det mens de led i stillhet kun for han og tror egentlig ikke det heller:)

Anonymkode: b7ffe...26a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 3.3.2017 den 8.22, innsats skrev:

Det ene utelukker ikke det andre. Det handler om nytelse og å få være med hele kvinnen. Jeg som mann maser aldri, men hun ber om det da det gir henne hinsidige orgasmer. Da er jeg ikke vanskelig å be.

For meg med en lang og tjukk er det faktisk deilig å kunne oppleve full penetrering og det at hun melker den gjør at det hele blir noe uvanlig godt. 

Opplevelsen av nærhet og at vi deler dette sammen er egentlig mer det jeg sitter igjen med enn hva mange her beskriver som mas, dominans, underkastelse og andre knagger folk måtte ha. 

Gi deg selv verdighet ved å snakke sammen om hva du forventer av analsex, og nyt dine anale orgasmer. Det fortjener du. Han kommer uansett til å følge opp dine forventninger, det er hans drive som en ekte mann.

Eventuelt bare aksepter at hun ikke vil som hun skriver.

Anonymkode: a52ad...997

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det. Liker berørelsen. Men liker ikke å bli penetrert der. Det gir meg følelsen av å ha en skikkelig kabel som vil ut og gjør meg løs i magen.. Men analsex i form av en finger, tunge eller en minivibrator er herlig. 

Anonymkode: a8988...8c8

Skrevet
På Friday, March 03, 2017 den 21.51, smalls skrev:

Herregud :hoho:

Er det en del godt voksne kvinner som tenker at de skal tilby noe ekstra, den trange følelsen som ellers tilhører fortid?

Skrevet

Mest for at jeg/vi er litt nysgjerrige på om det har blitt bedre, vi ønsker litt ekstra krydder og forandring. Det er ikke favoritten for noen av oss, men det er greit å sjekke om vi kanskje ombestemt oss, og vi har det gøy mens vi holder på. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil tro at det ofte begynner med at en mann er nysgjerrig og har lyst til å prøve det. Personlig synes jeg ikke det virker så naturlig i og med at man både er avhengig av å tømme tarmen + tilføre masse ekstra glidemiddel for at det i det hele tatt skal kunne fungere. Med oralsex og vanlig sex har man i hvert fall naturlig fuktighet. Av og til kan jeg ikke la vær å lure på hva som hadde vært "naturlig" om neseborene eller øregangen hos kvinner hadde vært litt større... "Det er helt naturlig, vi bare tømmer hullet for sitt naturlige innhold og sprøyter inn masse glidemiddel, voila!". 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Enkelte av oss har det fordi vi liker det.

Her var han både erfaren og giret, mens jeg var overbevist om at det var kjempevondt -i flere år. Når vi en sjelden gang prøvde så var det jo dét og. Jeg klarte ikke å slappe av i hele tatt. Det var ikke før jeg lot han få lov å slippe til med tungen at det begynte å føles ok. Og det gikk laaang tid før han fikk lov til noe mer enn det. Men når jeg så hvor deilig han synes det var bare å rimme meg, og hvor mye jeg nøt det selv klarte jeg å slappe av. Plutselig var det ikke uoverkommelig, det var faktisk ganske godt. Så ble det etterhvert helt amazing. Nå er det et krydde vi har mye glede av begge to. Men det hadde aldri gått hvis han ikke visste akkurat hva han drev med, eller ikke hadde hatt ekstremt god tålmodighet.

Nå kunne er det noe jeg ikke kunne vært foruten i et forhold -for min egen del.  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...