AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1 Skrevet 2. mars 2017 Vi har jo ikke akkurat noe prostata eller klitoris i rumpa så hvor kommer nytelsen i såfall fra? Menn får jo orgasme pga de har g punktet der, men kvinner har jo ingenting der? Kan ikke se for meg at det er noe særlig godt. Min fuckfriend vil ha analsex med meg men jeg er usikker fordi tanken tenner meg ikke i det hele tatt. Anonymkode: 7933a...68f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #2 Skrevet 2. mars 2017 Vi har et g-punkt som man enkelt kommer til via analen. Kommer mye lettere til g-punkt fra analen enn vagina i mi hufse. Vil du ikke ha analsex, så sier du nei. Uavhengig av hvilke grunner du måtte ha. Anonymkode: f184f...88b 13
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #3 Skrevet 2. mars 2017 Kvinner har analsex fordi de er grisete og liker å la menn kose med bæsjehullet deres. Anonymkode: a3786...a5f 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #4 Skrevet 2. mars 2017 Jeg kommer mye fortere via analsex enn ved vaginalsex, bare så det er sagt. Er svært sjelden vi har det, da det er litt mer styr. Men veldig digg når man først har det. Derfor har jeg som kvinne analsex i hvert fall. Anonymkode: f4123...d0a 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #5 Skrevet 2. mars 2017 Fordi mannen vil det. Anonymkode: 2bfae...316 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Jeg tror 80% av kvinner som har anal sex gjør det fordi de ikke vil skuffe mannen. Det kjennes jo ut som man er løs i magen og må drite Anonymkode: adfb5...7fc 20
SlemUlv Skrevet 2. mars 2017 #7 Skrevet 2. mars 2017 Fordi det er nerver som gir nytelse der også, om det gjøres riktig. og som andre sa, man KAN treffe g-pungtet derfra også :D ooooooh minner <3 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #8 Skrevet 2. mars 2017 Kvinner har analsex, fordi det er mannen som har en penis, som må inn et sted når vagina er for vid. Anonymkode: 50f37...b78 3
Gorgonzola Skrevet 2. mars 2017 #9 Skrevet 2. mars 2017 (endret) Anus er et svært følsomt område forutsatt at man slipper ned skuldrene, puster med magen og kjenner etter. Alle som har opplevd å få en finger eller pikk presset inn der uten forvarsel er sannsynligvis enig i den påstanden........ Akkurat som de som har opplevd litt lekent tungearbeid i/rundt anusen. Følsomt er ikke det samme som "deilig". Mange er kilne under føttene og takler ikke berøring der, på samme måte er det med anusen. Men det kan bli deilig! Og det handler selvsagt om den rette situasjonen og aller mest - det kvinner er mest avhengig for å oppleve euforisk bra sex - den rette partneren. Til det ligger det selvsagt ikke bare utseende og alt det andre man måtte ha på ønskelista si men like mye tillit, trygghet, tålmodighet, fortrolighet og alle andre sånne følelsesting som handler om at man er happy. Den flortynne huden mellom analen og fitta er også svært sensitiv og kan trigge voldsom nytelse. Jeg har vært sammen med kvinner som har opplevd sine desidert sterkeste orgasmer under analsex. Jeg er ganske trygg på at jeg har mange menn med meg som har opplevd en utvikling i sexlivet med sin partner på skalaen fra "nei, æsj, det er uaktuelt, hold deg unna - til -> ante ikke at jeg likte det, dette må vi gjøre oftere, jeg elsker at du gjør det" Opplevelser man gjerne både utforsker, utvikler og deler sammen. Konklusjon. hvorfor kvinner har analsex? Takket være at menn våger å prøve, utforske, utfordre, leke og legge til rette er det mange kvinner som elsker analsex herfra til evigheten. Dere skal være glade for at vi prøver og tør. Vi har som kjent svart belte i å tåle å bli avvist, skjelt ut og motta furtne kommentarer med nedover munn. Heldigvis er det mange kvinner som vil prøve, utforske, leke og nyte. Derfor har kvinner analsex. Og de av dem som nyter det er heldige og har et litt bedre liv enn andre. Tror jeg. Noen vil aldri prøve, vil aldri nyte det og vil aldri savne det. Og det er akkurat like greit som de som elsker det. Det som ikke er greit er alle surpompene som, fordi de ikke liker noe, mener at andre som eventuelt liker det de selv ikke liker er ekle, rare, undertrykte (presset til det) eller syke. Endret 2. mars 2017 av Gorgonzola 13
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #10 Skrevet 2. mars 2017 Fordi jeg får lettere flere orgasmer ved analsex enn vaginalsex. Anonymkode: 663ef...61d 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #11 Skrevet 2. mars 2017 Hører fra de damer jeg kjenner som har hatt det at det er fordi mannen maser om det. De aller fleste likte det IKKE. Men noen liker det. Jeg liker ikke noe som har med analen å gjøre når det gjelder sex. Og kommer aldri til å ha analsex. Sånn er det bare. Men nærmer meg 50 og har hatt noen partnere. Og ingen har heldigvis ytret ønske om analsex, rimming ol. Anonymkode: 553fd...fe4 10
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #12 Skrevet 2. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer mye fortere via analsex enn ved vaginalsex, bare så det er sagt. Er svært sjelden vi har det, da det er litt mer styr. Men veldig digg når man først har det. Derfor har jeg som kvinne analsex i hvert fall. Anonymkode: f4123...d0a Bare så det er sagt? Så du skal være rollemodellen for alle kvinner? Anonymkode: c99aa...98a 2
Gjest Skya Skrevet 2. mars 2017 #13 Skrevet 2. mars 2017 Fordi det kan være digg om det gjøres riktig.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #15 Skrevet 2. mars 2017 Har prøvd ved flere anledninger men takler det ikke med penis. 1 finger er veldig godt for min del, og jeg konmer fort av det. Men ingen penis kommer inn i mitt kaviarhull. Anonymkode: f4a28...b4e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #16 Skrevet 2. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd ved flere anledninger men takler det ikke med penis. 1 finger er veldig godt for min del, og jeg konmer fort av det. Men ingen penis kommer inn i mitt kaviarhull. Anonymkode: f4a28...b4e Kaviarhull? Hvorfor kaller du det for kaviarhull? Anonymkode: c2ca2...d78 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #18 Skrevet 2. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kaviarhull? Hvorfor kaller du det for kaviarhull? Anonymkode: c2ca2...d78 For vi har et fargerikt språk nordpå Anonymkode: f4a28...b4e 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #19 Skrevet 2. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For vi har et fargerikt språk nordpå Anonymkode: f4a28...b4e Tenkte ikke på at noen kanskje ikke tok referansen, men kaviartubens ende ligner en anal altså Anonymkode: f4a28...b4e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #20 Skrevet 2. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare så det er sagt? Så du skal være rollemodellen for alle kvinner? Anonymkode: c99aa...98a Tull på deg. Det er ikkje tvil om at vedkomande svarer for seg sjøl, ikkje for alle kvinner. Anonymkode: 83173...642 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå