Sånnerlivet Skrevet 2. mars 2017 #1 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg har lyst til å lage en plakat av egne bilder (da større enn A4), men på alle nettsidene jeg finner er det så himla dyrt.. Noen som vet av en måte jeg kan gjøre dette uten at det blir kostende flere hundre kroner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. mars 2017 #2 Del Skrevet 2. mars 2017 Kjenner du noen som har større printer enn A4 og Photoshop, vil det ikke koste så mye og du kan sjekke kvaliteten på bildet før du printer det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #3 Del Skrevet 3. mars 2017 Nfoto for eksempel Anonymkode: 5436e...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 11. mars 2017 #4 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) På 2.3.2017 den 16.37, Sånnerlivet skrev: Jeg har lyst til å lage en plakat av egne bilder (da større enn A4), men på alle nettsidene jeg finner er det så himla dyrt.. Noen som vet av en måte jeg kan gjøre dette uten at det blir kostende flere hundre kroner? På Japan foto får du plakat i str 50×60 ish til 99,- tror jeg det var. (maks 149,-) Endret 11. mars 2017 av Lykkehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå