Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Særlig til dere barnevernsmotstandere. Omsorgsovertakelse er faktisk i mange tilfeller nødvendig. Mennesker som er i stand til å gjøre noe sånt mot barn kan ikke hjelpes til å bli gode omsorgspersoner. De må fratas omsorgen tvert og straffes. Dette er riktignok i Kina, men ikke vær naiv og tro at dette ikke også skjer i Norge. 

Anonymkode: aef25...86b

Innlegget er ryddet for sterk video. Grunnet sterke reaksjoner fra brukerne har jeg valgt å fjerne denne videoen.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)
På 2.3.2017 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Særlig til dere barnevernsmotstandere. Omsorgsovertakelse er faktisk i mange tilfeller nødvendig. Mennesker som er i stand til å gjøre noe sånt mot barn kan ikke hjelpes til å bli gode omsorgspersoner. De må fratas omsorgen tvert og straffes. Dette er riktignok i Kina, men ikke vær naiv og tro at dette ikke også skjer i Norge. 

Anonymkode: aef25...86b

Forferdelig, er enig med hi, mitt hjerte blør for barnet.

Anonymkode: ae722...31f

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun slapp unna med en advarsel etter å ha lovet å ikke gjøre det igjen.

Anonymkode: 14ad1...833

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun slapp unna med en advarsel etter å ha lovet å ikke gjøre det igjen.

Anonymkode: 14ad1...833

Tror jeg ikke på.

Anonymkode: ae722...31f

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en forholdsvis "mild" mishandlingsvideo.

I mobilkameraens æra har vi fått dokumentert mishandling og tortur av spedbarn og barn langt verre enn dette. Så grove at de ikke egner seg på et forum som dette. 

Det viser en mørk side av virkeligheten som folk flest verken vet eksisterer eller har fantasi til å tenke seg, men som barnevernet ser og jobber med hver dag.

Anonymkode: f678a...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke derfor folk er kritisk til barnevernet akkurat. Det er pga alle tilfellene der de tar fra foreldre som IKKE skader barna sine barn.

Anonymkode: 7fed3...515

• Liker 7
Gjest lipgloss
Skrevet

omg jeg ble kvalm og uvell :( 

Er dette mulig, tårene bare triller her fikk så sykt vondt av og se dette 😰😰😰

Gjest Supersol
Skrevet
På Thursday, March 02, 2017 den 1.06, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke derfor folk er kritisk til barnevernet akkurat. Det er pga alle tilfellene der de tar fra foreldre som IKKE skader barna sine barn.

Anonymkode: 7fed3...515

Signerer!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det bare vært slike tilfeller man tok fra barna ville jo saken vært annerledes, men nå står man jo i fare for den minste ting, bare man tenker annerledes enn den kollektive barneoppdragelse-mafian. Vet om tilfeller der de tok barna pga bekymrede naboer som hørte skrik og skrål... Viste seg noen år senere at det var pga Adhd. Folk tolker ALT i verste mening i dag. Det verste er ''noisy'' naboer, kolleger og skolevesen.

Anonymkode: 98f96...256

• Liker 2
Skrevet

Slike videoer klarer jeg ikke å se på, og skjønner ikke hvordan andre klarer det.   Det er veldig merkelig at det ikke har blitt fjernet fra Youtube.

Gjest Supersol
Skrevet

Forøvrig en helt jævlig video og denne moren dersom hun i det hele tatt kan kalles det , burde sone i ett hull i bakken på møkkete vann og muggent brød resten av livet, men vær så snill og ikke post og utnytt slike tilfeller til å legitimere bv's overgrep.

Bv er en etat hvor det jobber veldig mange avskum. Noe som er bevist gang på gang.

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg har sluttet og la meg sjokkere over mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Stoler ikke på mennesker. Nå har jeg arbeidet de siste 10 årene med meg selv for å klare å skaffe en venn som jeg kan stole på. Det tar tid når man har sett hvor syk noen kan være.

Anonymkode: af390...9d3

Gjest Margo
Skrevet

Hvorfor i helvete deles slike videoer?? Har ikke barnet det vondt nok, om det ikke skal klistres over hele verden også? Ville du ha delt om dette gjaldt nabojenta også? Tror man at barnet vil få det bedre om sensjasjonslystne idioter trykker seg inn på videoen og sutrer over hvor vondt de har det etter å ha sett videoen?

Slutt!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Vera79 skrev:

Hvorfor i helvete deles slike videoer?? Har ikke barnet det vondt nok, om det ikke skal klistres over hele verden også? Ville du ha delt om dette gjaldt nabojenta også? Tror man at barnet vil få det bedre om sensjasjonslystne idioter trykker seg inn på videoen og sutrer over hvor vondt de har det etter å ha sett videoen?

Slutt!

Folk som deler slike videoer, er dyreplagernes nyttige idioter. De tror at de deler filmen for å vise at dyremishandling skjer, men de tenker ikke over at det er en grunn til at dyreplagerne laget og postet filmen i utgangspunktet.

Er det da greit at man poster bilder/videoer av barn som blir seksuelt misbrukt, for at de vil gjøre folk oppmerksomme på at dette skjer?

I think not

Anonymkode: 55600...28b

AnonymBruker
Skrevet

Dere som blir opprørte over at slike videoer deles må tenke dere godt om. 

Mange hjelpeorganisasjoner deler selv sjokkerende videoer av hungersnød, krig, naturkatastrofer, brudd på menneskerettigheter osv. Både for å opplyse verden om hva som faktisk skjer, og for å vekke sterke følelser i håp om at grasrota reiser seg og reagerer. 

I dette tilfelle handler det om å skape en reaksjon til forsvar av barnevernet som er under sterkt press, ikke bare i Norge, men faktisk verden over. Forsvarer av barnevernet må begynne å gjøre seg hørt, slik at kritikere ikke får råde debatten uimotsagt.

For øvrig er denne videoen publisert etter at Englands største avis først gjorde den kjent.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4264140/Cruel-mother-KICKS-baby-girl-won-t-stop-crying.html

Anonymkode: f678a...fb3

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for sterk video, samt kommentarer til dette og ytterligere avsporinger.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...