Gå til innhold

Tips til innhold i salatbaren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Galt med nøtter?

Anonymkode: 1e7d0...a4f

Nøtter kan være godt, men ikke bland dem i salat. Samme gjelder eple eller gulrøtter i salaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Saftisen skrev:

Jeg kjøpte en pakke i frysedisken på rema 1000. Hvit pose. Den var kjempe god! Bare å steke i enten oven eller panne. Den var faktisk like god som hjemmelaget! :) Husker bare ikke hva den heter. 

http://resources.mynewsdesk.com/image/upload/t_open_graph_image/kkid4egde2xuhu3mgw54.jpg denne kanskje? Kom på at jeg har sett den i frysedisken

Anonymkode: 14302...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forskjellige typer bønner

Mais

Ananas 

Erter

Små kjøttboller

Rosiner

Tranebær

Kastanjer 

 

Anonymkode: cb3db...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hardkokte egg, chilimarinert hvitløk, vannmelon, tunfisk (hermetisk), sukkererter, stangselleri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananas

cashew-nøtter

vannkastanjer

Anonymkode: 44a67...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummus, tabouleh, oliven, raspet gulrot og rødbet ( separat). Urter , cottage cheese, reddik i skiver, granateple. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt at det er ulike bønner, kikerter og linser. Gjerne litt krydret.

Jeg synes det er godt med nøtter og frø i salaten.

Veldig enig i at litt forskjellige dressinger er noe endel salatbarer mangler.

Nå vet jeg ikke om du gjør det, men irriterer meg litt over at mange salatbarer skjærer alt opp i veldig store biter. Mulig det bare er jeg som ikke liker dette, men synes man med fordel kunne ha skjært ingrediensene i litt mindre biter. Ikke det du spurte om, men bare nevner det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bønner,kikertert,hummus etc nevnt så jeg vil tilføye en eller annen varaiant av vegansk kjøtterstatning. Markedet er der uten tvil og ettersprøselen er stor. Jeg unngår salatbarer fordi alt jeg kan spise der er noen slappe grønnsaker,så hadde det vært en salatbare som hadde litt mere variasjon for oss veganere hadde jeg garanter kjøpt lunsjen min der hver dag :)

Anonymkode: 0208e...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...