Lillepanda2 Skrevet 1. mars 2017 #1 Del Skrevet 1. mars 2017 Har merket de siste årene at jeg har stadig baktanker når jeg sier noe til andre, eller bli kjent mye nye mennesker. Er det vanlig? Pleier dere også å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 1. mars 2017 #2 Del Skrevet 1. mars 2017 Tror ikke det. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med baktanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Del Skrevet 1. mars 2017 Nei. dvs finner ingen glede i å manipulere, selv om jeg forstår hvordan manipulering fungerer. Anonymkode: c1e34...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Del Skrevet 1. mars 2017 Hva mener du med baktanker? Man har jo alltid en intensjon ved det man sier, selv om noen ganger er intensjonen bare å smalltalke for å bli bedre kjent med noen. Jeg har ikke stygge tanker om andre jeg snakker med. Om jeg misliker noen holder jeg kontakt til et minimum og gidder ikke gjøre mer ut av det enn det Om du mener du har mange negative tanker om andre, så er dette en indikator på at noe ikke er bra i livet ditt og at i stedet for å ta tak i det utvikler det seg som kjipe tanker rettet mot andre. Det kan bli et dårlig mønster, livet ditt blir ikke bedre av å oppføre seg sånn Anonymkode: a273f...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Del Skrevet 1. mars 2017 Mener du sånn, denne personen bør jeg bli kjent med fordi det gagner meg type ting? Det er vel alltid sånn at man velger venner som man synes er interessante. Anonymkode: c1e34...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Del Skrevet 1. mars 2017 Med baktanker: mener du at du sier ting for å oppnå noe som er til fordel for deg selv? Det gjør jeg nesten aldri. Jeg sier «nesten aldri», for det hender jo at jeg smører litt på hvis jeg trenger en tjeneste, f.eks: «Du som baker så fantastiske boller, kan ikke du ta med det når vi skal på hyttetur?» Men slike ting går begge veger, og jeg gir jo ting/tjenester tilbake når venner trenger noe. Anonymkode: 904bf...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #7 Del Skrevet 1. mars 2017 Nei. Jeg tror ikke jeg er smart nok til å gjennomføre en slik samtale. Anonymkode: 44cfa...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #8 Del Skrevet 1. mars 2017 Bare at man ønsker å bli bedre kjent i så fall. Hvis jeg merker at jeg ikke får noe av det jeg gir, i retur etter en tid, pleier jeg å trekke meg tilbake og se hva som skjer. Enveiskjøring gidder jeg ikke, er blitt for gammel for det. Anonymkode: 36a04...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå