Gå til innhold

Motebladene får kritikk

Gjest kattehviskeren

Anbefalte innlegg

Jeg abonnerer på Kamille og likte det før. Men synes det bladet blir mer og mer... enkelt. Det går kjapt å lese det for å si det sånn. 

Har prøvd å si opp abonnementet men av en eller annen grunn savner jeg det litt og begynner på et nytt abonnement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være ærlig så bryr det meg ikke om det moralske aspektet rundt det. Mote Norge er en mafia av "vellykkede" mennesker uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Følger flere motebloggere, men økonomisk er det urealistisk å, følge opp IT-jenter motemessig, men morsomt å drømme seg litt bort

Jeg kjøper moteblader, på grunn av moten, ikke for kvinnerelaterte artikler om sex, forhold etc. Norske Elle er et dessuten et dårlig moteblad. 

Er også interessert i interiør, men de aller fleste  motebloggeres hjem som blir figurert er ekstremt lite inspirerende. Hjemmene er preget av rene trender og ser til forveksling like ut. Bonytt ingen over eller ved siden.

Jeg har abonnert på Costumes siden de kom inn på. markedet. 90% mote i alle prisklasser. Anbefales! Et blad jeg foretrekker over de utenlandske også

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker norske Elle, jeg. Selvfølgelig ikke like bra som internasjonale magasiner, men ofte gode tips tilpasset det norske markedet. Synes riktignok de har vært dårlige på å bruke ordentlige modeller framfor kjendiser etc. i det siste.

Skulle ønske de publiserte Elle Decoration oftere, for det er faktisk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...