Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #1 Del Skrevet 12. desember 2004 HJELP! Jeg trenger hjelp til å konsentrere meg om å skrive en oppgave som skal leveres på onsdag. Har holdt på i seks uker allerede, og det går smått fremover. Mye av tankearbeidet er gjort, men nå må det skrives! Har du noen gode konsentrasjonstriks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2004 #2 Del Skrevet 12. desember 2004 Koble av internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 12. desember 2004 #3 Del Skrevet 12. desember 2004 Gjøre ting på tid. F. eks si til deg selv at du skal skrive x-antall sider innen en time, ikke lov å ta pause før timen er over. Og sette kg-sperre på pc'en din. Det ønsker jeg meg iblant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #4 Del Skrevet 12. desember 2004 Gjøre ting på tid. F. eks si til deg selv at du skal skrive x-antall sider innen en time, ikke lov å ta pause før timen er over. Og sette kg-sperre på pc'en din. Det ønsker jeg meg iblant... :oops: Jeg prøver med jevne mellomrom den der tidsgreia, men det funker ikke alltid like bra. Noen ganger er det helt umulig. Jeg SKAL være flink nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 12. desember 2004 #5 Del Skrevet 12. desember 2004 ja jeg vet, kjenner problemet alt for godt selv!! Men nå skal jeg også være superflink, og ta meg skikkelig sammen en times tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #6 Del Skrevet 12. desember 2004 ja jeg vet, kjenner problemet alt for godt selv!! Men nå skal jeg også være superflink, og ta meg skikkelig sammen en times tid!! LYKKE TIL! Vi skal nok klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2004 #7 Del Skrevet 13. desember 2004 Holde på å bli gal av at eg ikkje klara å konsentrere meg eg.... skal ha xamen torsdag, stor en! sosiologi og sosialantr. , helserett og helsepolitikk.. e så kjedelig at kvar gang eg lese i eine boka blir eg ortnlig trøtt, sånn sovne-trøtt. det e ille.. null tiltak! BLÆ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå