AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Del Skrevet 28. februar 2017 Bestevenninna mi har fått seg kjæreste. Jeg ble veldig glad på hennes vegne. Som regel pleier hun ikke å bli glad i guttene hun har holdt på med, men han her er visst annerledes. Jeg har møtt han et par anledninger, hilst og snakket med han, men aldri funnet på noe med de. Sist jeg traff de var på en fest i helgen. Ting gikk over styr, den ene var sur på den andre og jeg prøvde å ordne opp. Når jeg fikk de til å prate med hverandre begynte de å krangle og diskutere. Så tok venninna mi til fornuft og begynte å roe ned typen og unnskylde seg for oppførselen hennes. Han derimot roet seg ikke ned og fortsatte å skjelle henne ut ved å si utrolig vulgære ting om henne. Anklage henne for det ene og det andre hun angivelig ville gjøre med andre på den festen. Jeg skjønner man kan overreagere og sånn, men etter å ha hørt så mye ekkelt som han har sagt så klarer jeg ikke å like han. Hadde noen sagt sånn om meg hadde jeg aldri snakket med vedkommende igjen. Jeg ønsker venninna mi alt godt, men kan ikke tro at det å være sammen med en som kan lire av seg så mye ekkelt om henne er noe bra. Jeg har ikke pratet med henne etter den hendelsen, gikk bare derfra selv når jeg innså hun ikke kom til å reagere på det han sa. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: f2529...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 28. februar 2017 #2 Del Skrevet 28. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør jeg nå? Du kan bare sitte på gjerdet og følger med hvordan det går mellom de to. Du kan IKKE blande seg mellom de. Venninna di er voksen nok til å bestemme om hun vil fortsatt ha ham som kjæreste eller ikke. Men jeg skjønner ditt vennskap og hun må være glad for å ha deg som en god venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigsjokk Skrevet 28. februar 2017 #3 Del Skrevet 28. februar 2017 Jeg ville bare sagt at jeg syntes det var veldig leit å høre ham komme med sånne anklager mot henne, og uttrykt min støtte til henne. Når venninner har slike kjærester sier jeg ikke "Slå opp! Han er en dust!" før de spør rett ut om akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. februar 2017 #4 Del Skrevet 28. februar 2017 Det er ikke en skit du kan gjøre egentlig når venninnen din ikke er såpass at hun setter grenser selv. Sier du noe så risikerer du bare at hun blir opprørt fordi du blander deg opp i det, hun vil ikke ta det som støtte og hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå