Nøste~ Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #61 Del Skrevet 5. mars 2017 6 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Men det er jo du som lager tråden. Da kan du jo bare slette innlegget ditt f.eks og be de som har svart i den slette sitt??? Prøvde å slette hele tråden, noe jeg burde kunne gjøre siden det er jeg som har laget den, men den muligheten finnes ikke av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 5. mars 2017 #62 Del Skrevet 5. mars 2017 5 minutter siden, Nøste~ skrev: Prøvde å slette hele tråden, noe jeg burde kunne gjøre siden det er jeg som har laget den, men den muligheten finnes ikke av en eller annen merkelig grunn. Hm.. det var rart. Man får i allefall slettet det man har skrevet. Det går for meg. Du bestemmer over den, så da skal moderator slette den hvis du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #63 Del Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Hm.. det var rart. Man får i allefall slettet det man har skrevet. Det går for meg. Du bestemmer over den, så da skal moderator slette den hvis du ønsker det. Bare at de ikke gidder å gjøre det selv om jeg spurte. Moderatorene her er så merkelige at det ikke skulle vært lov å være så tafatte :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 5. mars 2017 #64 Del Skrevet 5. mars 2017 Tråden er ryddet for brukerangrep. Sulosi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #65 Del Skrevet 5. mars 2017 26 minutter siden, Sulosi skrev: Tråden er ryddet for brukerangrep. Sulosi, mod. WOW, takk endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #66 Del Skrevet 5. mars 2017 TS høres ikke særlig trivelig ut. Anonymkode: 8c18a...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 5. mars 2017 #67 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS høres ikke særlig trivelig ut. Anonymkode: 8c18a...e89 Enig i at det kanskje er sannheten om hennes personlighet, men det er likevel ingen vits i å angripe TS med karakteristikker og stygge angrep. Endret 5. mars 2017 av Mayana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #68 Del Skrevet 5. mars 2017 12 minutter siden, Mayana skrev: Enig i at det kanskje er sannheten om hennes personlighet, men det er likevel ingen vits i å angripe TS med karakteristikker og stygge angrep. Ok, da er vi enig og har sagt akkurat det samme. Anonymkode: 8c18a...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #69 Del Skrevet 5. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, da er vi enig og har sagt akkurat det samme. Anonymkode: 8c18a...e89 Problemet er bare at personangrep ofte ender i mere konflikt og hets.. Anonymkode: 26e5b...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #70 Del Skrevet 6. mars 2017 På 3/5/2017 den 2.16, AnonymBruker skrev: Folk som går inn i tråder for å si tusen takk, å så snill du er, snille du, så søt du er, og bare må poste ett eller annet overvennlig når noen kommenterer eller har skrevet noe siden sist de var i tråden er til å irritere seg grønn over. Det samme gjelder nesten i like stor grad dem som er direkte frekke. Å baksnakke og lage konspirasjoner er noe de overvennlige personene i tillegg ofte driver med, her på forumet på pm. Gjerne varsler de i tråden, du jeg sender deg en pm. Også kommer begge tilbake enten overvennlige, eller tar en annen tone. Overvennlige mennesker har en "unik" personlighet. De snakker og gjerne best med den de har snakket sist med, noe som igjen gjenspeiler at de er upålitelige, og alltdi vennlig, slikkende opp etter ryggen på dem de innynder seg hos. Inntil den de har lagt sin elsk på plutselig sier noe forkjært. Da er de straks på leit etter en ny å please. Anonymkode: e9b29...b2b Det uthevede var jeg ikke klar over var et problem. Jeg setter pris på at folk svarer eller sier takk- i hvert fall når jeg har tatt meg lang tid til å skrive et svar på forumet. Så da gjør jeg det samme tilbake. Nå er jeg jo bare en person, men jeg har aldri drevet med noen konspirasjon på pm. Anonymkode: 92914...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 6. mars 2017 #71 Del Skrevet 6. mars 2017 Litt spesielt at TS blir kjempe sint for 1 personangrep fra en AB å krever at tråden blir stengt pga dette - så med en gang jeg lager en tråd ; hvem er på plass for å levere et mye grovere personangrep enn det hun ble utsatt for? Jo det var TS. Hykleri lenge leve. Men når man klager over at folk er vennlige så er det kanskje ikke så mye annet å forvente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #72 Del Skrevet 7. mars 2017 lol Anonymkode: eae4c...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sanne__ Skrevet 7. mars 2017 #73 Del Skrevet 7. mars 2017 På 27.2.2017 den 21.42, Nøste~ skrev: Det finnes en måte folk kan bli til en sosial katastrofe. Overvennlighet. Et adferdsmønster hvor man tror man gjør ting i beste mening, men som egentlig føles like irriterende som om personen skulle vært frekkheten selv. Man finner disse menneskene over alt. På skolen. På jobben. I butikken. På date. Disse personene er skyldig i å begå 3 veldig enkle, STORE, feil. 1) De tror de må være enig i ALT du sier. Sier vi noe bra, så er de begeistret. Sier vi noe teit, så liker de det like godt. For det utrente øyet så kan denne adferden virke som om de bryr seg, men sannheten er at de ikke følger med i det hele tatt. 2) De gir komplimenter feil. Typisk er at de gir oss mange komplimenter, men det er ikke for ting vi synes selv er bra. For eksempel kan de finne på å komplimentere den fine paraplyen din eller at du er kunde i Nordea. Eller at vi har en bra sittestilling. Problemet er at ingenting av dette teller for oss, hvis det ikke er sammenheng med hva vi SELV synes er meningsfullt. Alle liker selvfølgelig å få skryt, men å få FEIL skryt, er faktisk en annen type fornærmelse. 3) Deres vennlighet er EKSTREMT "over the top". De har en tendens til å poengtere hvor bra vi ser ut, hvor god jobb vi har, hvor perfekt livet vårt er ut til å være. De vil at vi skal føle oss bra, men i virkeligheten risikerer dem bare å avsløre noen av de mer ensomme, mørke deler av personligheten vår. HELDIGVIS kan du som er overvennlig forandre deg ved å følge disse 3 ENKLE veiene til et bedre menneske: 1) Uenighet er ikke alltid forferdelig. Ved å være uenig med hverandre kan vi lære noe verdifullt av hverandre. 2) Gi komplimenter på ting folk faktisk er stolt av. Husk at verdien av komplimentet avhenger av at det ikke blir brukt i hytt og pine. Derfor bør du holde mesteparten av det du vil gi komplimenter for, for deg selv. Da vil de få komplimentene du faktisk gir ha større mening. Og vi kan bry oss litt mer om det. 3) Vi blir ikke akkurat så veldig oppmuntret av at dere sier oppmuntrende ting, men mer av at folk forstår oss. Det betyr at du må gi sympati for det vi sliter med og genuint vise at du vil hjelpe oss på reisen til å bli bedre. Dette er litt fra The school of Life som du burde følge om du vil bli et bedre menneske. De du beskriver,så treffende, er en type maskiner! Jeg har flere slike roboter i min familie! Kunstige og falske så det rekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #74 Del Skrevet 7. mars 2017 4 timer siden, Sanne__ skrev: De du beskriver,så treffende, er en type maskiner! Jeg har flere slike roboter i min familie! Kunstige og falske så det rekker! Sikker på at du ikke projiserer nå? Anonymkode: 26e5b...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sanne__ Skrevet 7. mars 2017 #75 Del Skrevet 7. mars 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du ikke projiserer nå? Anonymkode: 26e5b...1a1 Hvis jeg holder meg for mye med dem så blir jeg slik selv. Derfor må jeg holde avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 7. mars 2017 #76 Del Skrevet 7. mars 2017 Personlig elsker jeg vennlig personer. Ingenting er som vennlige og kontaktsøkende "mennesker" med et stort flott smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #77 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg er glad i folk som er vennelige og desto venneligere desto bedre. Men det er klart at om de skryter av alt og alle så er det jo vanskelig å vite hva de virkelig liker. Anonymkode: 5f42e...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå