Gå til innhold

Menn: hva skal til for at dere blir skremt/mister interessen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skit i det.. vær deg selv.: ikke bry deg om han mister interessen eller ikke. Mine tanker: Jeg gjør meg ikke til for at en mann skal like meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.2.2017 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Non stop? Det kaller du sosial intelligens...?

Å få svar fra noen i løpet av 1 time er jo INGENTING. Hva i alle dager...? Ser for meg at jeg står opp og så vidt får dusja, spist frokost o.l fordi jeg skal sitte å svare på smser som kommer hvert 5-min. 

Deita en fyr som ringte meg 1 gang om dagen eller annenhver dag; ikke lange samtaler, 1 time. Det synes jeg var imponerende! Jeg har fått klager på å ikke svare på alle smser innen 5-min, så neste gang jeg treffer en fyr skal jeg ringe han en gang om dagen - kanskje DET hjelper.

Anonymkode: f0ba9...0fd

Jeg hater ikke å prate i telefonen, prater gjerne med venner og familie i 15-40 minutter.

Men vil påstå at dersom en fyr ringer deg og dere prater i en time (evt. annen) hver dag, så er det ganske mye da. 

Anonymkode: b2d29...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Nå sendte han melding og spurte hvorfor jeg ble så stille? Er det mulig :klo:. Men skal jeg da svare at jeg har hatt mye å gjøre, eller at jeg tenkte han trengte litt space? 

Anonymkode: a1e74...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Nå sendte han melding og spurte hvorfor jeg ble så stille? Er det mulig :klo:. Men skal jeg da svare at jeg har hatt mye å gjøre, eller at jeg tenkte han trengte litt space? 

Hvorfor ble du stille = du pleier jo å ta så mye kontakt (som betyr: han synes ikke du er dum som tar mye kontakt), og lurer derfor bare på hvor du blei av :) Ikke se negativt på det, det betyr bare at han godtar meldingene dine og legger merke til at du endrer deg, og lurer på hvorfor. Ikke farlig, bare positivt? Så ja, det er mulig! Hvorfor skulle det ikke være mulig? Husk at dere er forskjellige på dette. 

Ikke svar "tenkte du trengte space", bare oppfør deg som før og la samtalen gå videre :) Catch up og fortell hva du har gjort i dag og hvordan det går med han?

Anonymkode: f0ba9...0fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mann da men jeg blir kvelt av for intens kontakt. Datet en fyr som meldte /skypet 10 ganger til dagen. Ringte meg flere ganger til dagen . Jeg holdt på å bli sprø. I en hektisk hverdag så passer det ikke alltid og det stresset meg.  Følte meg stalket.  Sa ifra flere ganger om at han måtte gi faen men han bare fyrte på. Avsluttet kontakten. Så vi er tydeligvis forskjellige, prøv å ha litt is i magen og la han ta kontakt men kansje dere ikke er en match?

Anonymkode: bab85...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne da, men vi er jo forskjellige vi også. Jeg vil forvente å få et par meldinger i løpet av dagen, med mindre jeg vet vedkommende er veldig opptatt med noe. Og i den forelskelsefasen når man tenker på vedkommende døgnet rundt så er det jo vanlig med mye kontakt tenker jeg da. Men det kan bli i overkant også.

Det kan ta litt tid før jeg svarer på medlinger selv også. I jobbtiden er det ikke sikkert jeg får svart i det heletatt, og når jeg er opptatt med ungene, er på trening eller er sammen med venner så svarer jeg ikke. så det kan fort gå et par timer eller mer før jeg får svart.

Er nå i situasjonen at jeg har møtt en på sukker som er veldig PÅ. Har latt meg overtale til å møte han i ettermiddag. Men på den lille uka vi har hatt kontakt så har han sendt minst 4-5 meldinger om dagen og har ringt meg 3 ganger. Det er hyggelig, men jeg kjenner det er litt i overkant så tidlig, før vi i det heletatt har møttes... Mulig jeg føler det sånn fordi jeg er veldig skeptisk til at vi er noen god match, selv om han ser veldig kjekk ut, virker veldig hyggelig og vi har flere felles interesser. Tror rett og slett det at han viser så veldig interesse så tidlig får meg til å trekke meg unna. Hadde vi derimot kommet så langt at vi hadde møttes noen ganger og begge følte felles interesse, så hadde nok så mye kontakt vært helt greit.

Anonymkode: 82dfc...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne da, men vi er jo forskjellige vi også. Jeg vil forvente å få et par meldinger i løpet av dagen, med mindre jeg vet vedkommende er veldig opptatt med noe. Og i den forelskelsefasen når man tenker på vedkommende døgnet rundt så er det jo vanlig med mye kontakt tenker jeg da. Men det kan bli i overkant også.

Det kan ta litt tid før jeg svarer på medlinger selv også. I jobbtiden er det ikke sikkert jeg får svart i det heletatt, og når jeg er opptatt med ungene, er på trening eller er sammen med venner så svarer jeg ikke. så det kan fort gå et par timer eller mer før jeg får svart.

Er nå i situasjonen at jeg har møtt en på sukker som er veldig PÅ. Har latt meg overtale til å møte han i ettermiddag. Men på den lille uka vi har hatt kontakt så har han sendt minst 4-5 meldinger om dagen og har ringt meg 3 ganger. Det er hyggelig, men jeg kjenner det er litt i overkant så tidlig, før vi i det heletatt har møttes... Mulig jeg føler det sånn fordi jeg er veldig skeptisk til at vi er noen god match, selv om han ser veldig kjekk ut, virker veldig hyggelig og vi har flere felles interesser. Tror rett og slett det at han viser så veldig interesse så tidlig får meg til å trekke meg unna. Hadde vi derimot kommet så langt at vi hadde møttes noen ganger og begge følte felles interesse, så hadde nok så mye kontakt vært helt greit.

Anonymkode: 82dfc...835

Jeg er ikke så ille altså, det hadde vært overkill selv for meg :fnise:

Jeg har klart å holde meg i skinnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...