Gå til innhold

Menn: hva skal til for at dere blir skremt/mister interessen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Arcturus skrev:

Er det rart dere er single, tenker jeg. Det høres jo ikke ut som dere faktisk kommuniserer med datene utover det strengt nødvendige. Ja, det kaller jeg faktisk sosialt keitete og inkompetent. Det bygger absolutt ingenting. Å vente en TIME på å SVARE en melding(!). Og dette fremstilles som klin normalt, for det er ihvertfall ikke FIRE TIMER?? Satan! Jeg blir helt paff. 

Når jeg traff kjæresten min kommuniserte vi non stop fra første øyeblikk. Fortsatt snakker vi sammen hver dag. Snap, meldinger, en telefon, mye forskjellig. Sånn er det når man virkelig liker hverandre. Det er normalt. Jeg kjenner ingen par som varer som har startet med en kald skulder og flere timers ventetid på en fuckings liten melding. Hallo, det er jo helt sinnsykt folkens. 

Man kan godt ha en FF, et helgeforhold, noe midlertidig som målsetting, men da må man være tydelige her på at det er det man legger opp til. Hvis du har en kjæreste du omtrent aldri snakker med utover det aller mest nødvendige eller i sammenheng med en eller annen aktivitet eller møte, så påstår jeg at det er en rævva start. Da vil det ikke vare. 

Dating handler vel så mye om å bygge vennskap som å ha noen å pule. Et vennskap pleies med hyppig kontakt. Det er faktisk nesten definisjonen på et nært vennskap, et premiss. Å bygge samhold og lojalitet handler om å bygge tillit. Det skjer faktisk ikke om man går rundt og later som om man skal snakkes til helgen. 

Du er klar over at mange er opptatt i løpet av dagen og at ikke alle synes kommunikasjon på SMS er rett form for kommunikasjon?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Rotemor skrev:

Du er klar over at mange er opptatt i løpet av dagen og at ikke alle synes kommunikasjon på SMS er rett form for kommunikasjon?

Aner jeg et aldri så lite snev av forsvarsposisjon? Det tyder vel på at det traff en nerve. 

Folk som har vanskeligheter med å kommunisere med andre sier ofte ting som at kontakten forekommer på 'feil måte'. Sms passer meg ikke. Jeg liker ikke messenger. Det er alle sammen unnskyldninger som handler om noe helt annet. Kanskje du ikke er så interessert? (Så hvorfor gidder du?) Kanskje du trives best alene? (Kult at du stringer en fyr along for din egen underholdning da - inntil kontakten ikke passer deg lengre selvfølgelig). 

Jeg har absolutt ingenting til overs for denne måten å halveis-kommunisere på. Enten snakker man sammen eller så gir man faen. Vurderer dere hvor utrolig dårlig gjort det er mot andre, venner eller dates, at dere dikterer kommunikasjonen etter eget velbefinnende? Hvis noen spurte deg om klokken på bussen, ville du venta fem minutter med å svare? Nei? Hvordan tror du motparten oppfatter ventetiden på den andre enden av en tekst via Internett? Ingen klokker ringer? Ingen antydning til å se en parallell? Human touch? Når du får en mail på jobb, bruker du tre dager på å svare? (Og folk lurer her på hvorfor sosial kompetanse i samfunnet synker i takt med ensomhet...)

Dere med svar-rate på timer, noen ganger dager(!), innse at dere er del av et problem i måten man kommuniserer på. Ta grep, for dette er faktisk ikke normalt. Ikke i ville helvete. Hvis du levde på 1960-tallet ville du blitt kalt den sære jævelen som aldri tok telefonen eller ringte opp igjen når du fikk en beskjed. Dette er ikke en ny problemstilling. Den har funnet sted for alltid. Forskjellen her er formatet. Det er kanskje lett å innbille seg at man har en såkalt "busy dag" (verdens dårligste argument med mindre du er CIA agent i Afghanistan). Det er lett å tro at fordi en melding, en snap, en IG meme noen sender deg, er bare data. Faktum er at det sitter et menneske bak tastaturet som snakker til deg. Når du ikke tar deg bryet med å svare innen rimelig tid forteller du noe til personen på den andre siden: JEG BRYR MEG IKKE NOK TIL Å SVARE DEG. Faktum. Deal with it. Det er ikke kult, og du har ikke ditt på det rene. Oppfør deg som folk og svar skikkelig når du får en melding. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Arcturus skrev:

Er det rart dere er single, tenker jeg. Det høres jo ikke ut som dere faktisk kommuniserer med datene utover det strengt nødvendige. Ja, det kaller jeg faktisk sosialt keitete og inkompetent. Det bygger absolutt ingenting. Å vente en TIME på å SVARE en melding(!). Og dette fremstilles som klin normalt, for det er ihvertfall ikke FIRE TIMER?? Satan! Jeg blir helt paff. Når jeg traff kjæresten min kommuniserte vi non stop fra første øyeblikk.

Non stop? Det kaller du sosial intelligens...?

Å få svar fra noen i løpet av 1 time er jo INGENTING. Hva i alle dager...? Ser for meg at jeg står opp og så vidt får dusja, spist frokost o.l fordi jeg skal sitte å svare på smser som kommer hvert 5-min. 

Deita en fyr som ringte meg 1 gang om dagen eller annenhver dag; ikke lange samtaler, 1 time. Det synes jeg var imponerende! Jeg har fått klager på å ikke svare på alle smser innen 5-min, så neste gang jeg treffer en fyr skal jeg ringe han en gang om dagen - kanskje DET hjelper.

Anonymkode: f0ba9...0fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arcturus skrev:

Folk som har vanskeligheter med å kommunisere med andre sier ofte ting som at kontakten forekommer på 'feil måte'. Sms passer meg ikke. Jeg liker ikke messenger. Det er alle sammen unnskyldninger som handler om noe helt annet. Kanskje du ikke er så interessert?

Naaaaaaaaaah... Du tar så feil! Han jeg nevnte i forrige innlegg som jeg deita (som ringte meg en gang om dagen/annenhver dag) er veldig sosialt oppegående og er den type fyr som "alle liker". Er superdyktig på sitt fargfelt, kjenner mennesker rundt om kring fra de fleste steder fordi han er omgjengelig, hyggelig, kul og åpen - mange menn ser opp til han. Men tror du han satt å sendte meg sms`er hele dagen? Tror du han ble usikker da jeg ikke svarte i løpet av en time? Tror du han sitter å dingler på sosiale medier dagen lang? Tror du han ofte er pålogget messenger? Tror du han liker sosiale medier og messenger? Nei, han liker å ringe og han liker at man svarer når man har lyst. Han liker også å sosialisere med deg face to face, ikke via en mobilskjerm. 

Hvis du bedømmer mennesker etter hvor aktive de er på chatting så taper du lett! Om du tenker at man er uinteressert i noen fordi de ikke svarer deg innen en time så er du bare usikker av deg! Det er du som prøver å finne på unnskyldninger for din egen usikkerhet og legge ansvaret over på andre som får deg til å føle deg usikker. Jeg deiter ikke menn jeg ikke er interessert i, de vet veldig godt at jeg er interessert når jeg møter dem og går ikke hjem usikker.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Coronas skrev:

Du hadde passet sammen med min kjæreste. Jeg har stort behov for kontakt og nærhet, han kan godt la vær å sende melding på et par dager eller ikke møtes en hel uke.  

Min drømmemann det 😊

Anonymkode: be1e1...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Arcturus skrev:

Aner jeg et aldri så lite snev av forsvarsposisjon? Det tyder vel på at det traff en nerve. 

Folk som har vanskeligheter med å kommunisere med andre sier ofte ting som at kontakten forekommer på 'feil måte'. Sms passer meg ikke. Jeg liker ikke messenger. Det er alle sammen unnskyldninger som handler om noe helt annet. Kanskje du ikke er så interessert? (Så hvorfor gidder du?) Kanskje du trives best alene? (Kult at du stringer en fyr along for din egen underholdning da - inntil kontakten ikke passer deg lengre selvfølgelig). 

Jeg har absolutt ingenting til overs for denne måten å halveis-kommunisere på. Enten snakker man sammen eller så gir man faen. Vurderer dere hvor utrolig dårlig gjort det er mot andre, venner eller dates, at dere dikterer kommunikasjonen etter eget velbefinnende? Hvis noen spurte deg om klokken på bussen, ville du venta fem minutter med å svare? Nei? Hvordan tror du motparten oppfatter ventetiden på den andre enden av en tekst via Internett? Ingen klokker ringer? Ingen antydning til å se en parallell? Human touch? Når du får en mail på jobb, bruker du tre dager på å svare? (Og folk lurer her på hvorfor sosial kompetanse i samfunnet synker i takt med ensomhet...)

Dere med svar-rate på timer, noen ganger dager(!), innse at dere er del av et problem i måten man kommuniserer på. Ta grep, for dette er faktisk ikke normalt. Ikke i ville helvete. Hvis du levde på 1960-tallet ville du blitt kalt den sære jævelen som aldri tok telefonen eller ringte opp igjen når du fikk en beskjed. Dette er ikke en ny problemstilling. Den har funnet sted for alltid. Forskjellen her er formatet. Det er kanskje lett å innbille seg at man har en såkalt "busy dag" (verdens dårligste argument med mindre du er CIA agent i Afghanistan). Det er lett å tro at fordi en melding, en snap, en IG meme noen sender deg, er bare data. Faktum er at det sitter et menneske bak tastaturet som snakker til deg. Når du ikke tar deg bryet med å svare innen rimelig tid forteller du noe til personen på den andre siden: JEG BRYR MEG IKKE NOK TIL Å SVARE DEG. Faktum. Deal with it. Det er ikke kult, og du har ikke ditt på det rene. Oppfør deg som folk og svar skikkelig når du får en melding. 

Jeg har også behov for kontakt og nærhet, men det innebærer ikke meldinger, messenger og facebook. Jeg vet jeg er veldig unormal på dette området, men jeg sjekker mobilen min et par ganger i løpet av dagen, svarer ikke når jeg er på jobb. Jeg svarer heller ikke dersom jeg er med noen (dette kommer ann på meldingen, men er det noe som kan vente, så venter det til jeg ikke er sammen med noen andre). Det verste jeg vet er folk som sitter på mobilen når vi er med hverandre. 

Jeg blir fort kvalt av meldinger og messenger, får stort sett ingenting ut av det. Snap synes jeg er helt greit, for da forventes det ikke at man svarer hele tiden. Telefonsamtaler er kjempe kos. Å måtte holde kontakten på face og meldinger i løpet av hele dagen, er noe jeg holder ut i 1 mnd max:S

Det har ingenting med vannskeligheter å kommuniserer. Jeg kommuniserer meget godt, face to face. Både med kjærester, venner og familie. Sannsynligvis mye bedre enn meg, siden du sannsynligvis sitte rmed nesa i telefonen og prater med andre. Jeg sier tidlig ifra til menn om at jeg ikke er flink på sosiale medier, og at det ikke betyr at jeg ikke er innteresert. Vennene mine vet selvsagt om hvordan jeg er, og forventer ikke annet. De ringer meg dersom jeg ikke har svart på en melding, fordi d´jeg alltid ringer fort tilbake.

Dersom du bare vill tørr prate (ala, hva gjør du, hva har du gjort i dagen, hvordan går det) kan du ikke forvente kjapt svar av meg. Da venter jeg med å svare til jeg har tilstrekkelig tid til å skrive meldinger frem og tilbake (om kvelden). Ønsker du å spørre om noe, send melding på mobilen, du får svar innen et døgn. Dersom du ønsker å gjøre noe med meg ikveld eller imorgen, ring meg. Du får svar med en gang. 

Sukk. Jeg skulle ønske man kunne gå tilbake til den tid det ikke var en selvfølge at man skulle være tilgjengelig for chatting hele dagen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Arcturus skrev:

Både jeg og samboer har en jobb, hvor vi ikke kan gå med mobil på jobb. Dette gjorde at vi IKKE kunne kommunisere når på dagtid når vi jobbet. Ingen krise det ;) 

Anonymkode: 568de...e10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 23.22, Arcturus skrev:

Er det rart dere er single, tenker jeg. Det høres jo ikke ut som dere faktisk kommuniserer med datene utover det strengt nødvendige. Ja, det kaller jeg faktisk sosialt keitete og inkompetent. Det bygger absolutt ingenting. Å vente en TIME på å SVARE en melding(!). Og dette fremstilles som klin normalt, for det er ihvertfall ikke FIRE TIMER?? Satan! Jeg blir helt paff. 

Når jeg traff kjæresten min kommuniserte vi non stop fra første øyeblikk. Fortsatt snakker vi sammen hver dag. Snap, meldinger, en telefon, mye forskjellig. Sånn er det når man virkelig liker hverandre. Det er normalt. Jeg kjenner ingen par som varer som har startet med en kald skulder og flere timers ventetid på en fuckings liten melding. Hallo, det er jo helt sinnsykt folkens. 

Man kan godt ha en FF, et helgeforhold, noe midlertidig som målsetting, men da må man være tydelige her på at det er det man legger opp til. Hvis du har en kjæreste du omtrent aldri snakker med utover det aller mest nødvendige eller i sammenheng med en eller annen aktivitet eller møte, så påstår jeg at det er en rævva start. Da vil det ikke vare. 

Dating handler vel så mye om å bygge vennskap som å ha noen å pule. Et vennskap pleies med hyppig kontakt. Det er faktisk nesten definisjonen på et nært vennskap, et premiss. Å bygge samhold og lojalitet handler om å bygge tillit. Det skjer faktisk ikke om man går rundt og later som om man skal snakkes til helgen. 

Høres slitsomt ut. En jeg kjenner kunne ikke fortsette i jobben fordi det ikke er lov å bruke mobilen på jobb. Dama hans aksepterte ikke at han ikke kunne svare med en gang. Det er galskap

Anonymkode: 53fe9...88c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/27/2017 den 10.38, Arcturus skrev:

Jeg kan ikke fordra sånne folk som AB over. Seriøst, det klør meg i lillehjernen at noen har så lite sosial kompetanse (ikke ment som et angrep).  

For min del liker jeg masse kontakt. Det er jo helt naturlig. Man er forelska, man snakker sammen. Hele tiden. Det er normalt. Det jeg syns blir skikkelig unormalt er å være så vanskelig å få kontakt med at man omtrent må ta kølapp og investere i oppvarmet venterom. Det er jo som å be om mangelfull tilknytning. 

Godt sagt! :hoho: Er forøvrig helt enig med deg; man er i startfasen av et forhold, og det er helt naturlig å ville prate gjennom dagen! Kjæresten min og jeg har vært sammen i 2 år, og prater fortsatt mye i løpet av en dag. Synes det er bare koselig! Vi svarer jo når vi kan; noen ganger er en av oss i forelesning, på jobb, e.l., men om jeg vil skrive noe, så skriver jeg!

Endret av Fireball
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fireball skrev:

Godt sagt! :hoho: Er forøvrig helt enig med deg; man er i startfasen av et forhold, og det er helt naturlig å ville prate gjennom dagen! Kjæresten min og jeg har vært sammen i 2 år, og prater fortsatt mye i løpet av en dag. Synes det er bare koselig! Vi svarer jo når vi kan; noen ganger er en av oss i forelesning, på jobb, e.l., men om jeg vil skriver noe, så skriver jeg!

Samme her. Tenker det er noe som er litt "off" nor en må spekulere i dette med kontakt. Skal jo ikke være slik. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Arcturus skrev:

Ehh......hvis vi levde på 60-tallet ville vi ikke hatt SMSer som stadig tikket inn, snaps med intetsigende selfies vi skulle forholde oss til, eller hundrevis av varsler fra Facebook, Tinder, Twitter, Happn, MAIL, pinterest og så videre. Det blir så mye mas fra alle kanter.
Greia er at det var vanskeligere å nå hverandre før, mens nå forventer vi at med en gang vi sender ut et kommunikasjonstegn, så skal det responderes på. Jeg er i hvertfall sånn at jeg kan godt elske / digge et annet menneske, uten å kommunisere med det døgnet rundt.

Anonymkode: 99f69...0d6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Jeg har et ekstremt behov for kontakt. Vil aller helst ha kontinuerlig kontakt gjennom hele dagen. Jeg skjønner at dette er i overkant mye for de fleste, så jeg begrenser meg enormt. I mine øyne har vi nå mye mindre kontakt enn det som er ønskelig, både på messenger og Snapchat. Han svarer alltid omtrent med en gang, men sender sjeldent først. Jeg prøver å vente såpass lenge at han kanskje sender først, men jeg sprekker hver gang. 

Jeg sender snap 3 ganger om dagen. Og en melding på messenger, som blir en liten samtale på ca 3 meldinger hver. Han virker interessert både på chat og i å møtes. 

Hva skal til for å skremme dere menn? Er 3 snap om dagen for mye? Jeg skulle gjerne sendt 20 :sjenert: Burde jeg begrense meg enda mer og la han sende først? Eller tenker ikke menn over hvem som sender først? 

Jeg liker han veldig godt, og er redd han skal miste interessen. Men samtidig er jeg redd jeg mister interessen når vi har mindre kontakt enn jeg ønsker. 

Anonymkode: a1e74...3c4

Blir vanskelig å følge opp når man jobber og er opptatt 10-12 timer hver dag ..men nå er kanskje ikke du voksen og bare ungdom ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Mon Feb 27 2017 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Jeg har et ekstremt behov for kontakt. Vil aller helst ha kontinuerlig kontakt gjennom hele dagen. Jeg skjønner at dette er i overkant mye for de fleste, så jeg begrenser meg enormt. I mine øyne har vi nå mye mindre kontakt enn det som er ønskelig, både på messenger og Snapchat. Han svarer alltid omtrent med en gang, men sender sjeldent først. Jeg prøver å vente såpass lenge at han kanskje sender først, men jeg sprekker hver gang. 

Jeg sender snap 3 ganger om dagen. Og en melding på messenger, som blir en liten samtale på ca 3 meldinger hver. Han virker interessert både på chat og i å møtes. 

Hva skal til for å skremme dere menn? Er 3 snap om dagen for mye? Jeg skulle gjerne sendt 20 :sjenert: Burde jeg begrense meg enda mer og la han sende først? Eller tenker ikke menn over hvem som sender først? 

Jeg liker han veldig godt, og er redd han skal miste interessen. Men samtidig er jeg redd jeg mister interessen når vi har mindre kontakt enn jeg ønsker. 

22 åring her. For noen måneder siden var jeg på date sammen med en veldig fin jente, så vi satt og spiste snakket litt sammen, vi hadde ikke snakket mye sammen før, så mens  vi satt og spiste snakka vi litt om religion og politikk, veldig lite egentlig, hun sa jo at Islam er et land i Afrika 😂😂😂 jeg brøt ut i latter med mat i munnen gråt nesten. Alle folk rundt oss på resturanten startet å stirre på oss. Å fy fader asså. Hun sa også mye dumt da. Så mistet jeg interessen der og da.

Nå må du roe deg littegranne ned vettu ikke send noe snap og fb i ca 4-5 dager og se hvordan det går. Jeg tenker at du har gjort ditt og vist at du er interresert, så nå er det hans tur synes jeg.  Om jeg hadde vært interessert i en jente så hadde jeg spurt henne ut. Men det er litt forskjellige fra person til person. At han svarer med engang er også et tegn på at han er interessert. 

Litt dårlig skrevet her= beklager er så sliten 😥.

Good luck

Anonymkode: cfd81...bbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

22 åring her. For noen måneder siden var jeg på date sammen med en veldig fin jente, så vi satt og spiste snakket litt sammen, vi hadde ikke snakket mye sammen før, så mens  vi satt og spiste snakka vi litt om religion og politikk, veldig lite egentlig, hun sa jo at Islam er et land i Afrika 😂😂😂 jeg brøt ut i latter med mat i munnen gråt nesten. Alle folk rundt oss på resturanten startet å stirre på oss. Å fy fader asså. Hun sa også mye dumt da. Så mistet jeg interessen der og da.

Nå må du roe deg littegranne ned vettu ikke send noe snap og fb i ca 4-5 dager og se hvordan det går. Jeg tenker at du har gjort ditt og vist at du er interresert, så nå er det hans tur synes jeg.  Om jeg hadde vært interessert i en jente så hadde jeg spurt henne ut. Men det er litt forskjellige fra person til person. At han svarer med engang er også et tegn på at han er interessert. 

Litt dårlig skrevet her= beklager er så sliten 😥.

Good luck

Anonymkode: cfd81...bbd

Takk for svar :)

Skal roe meg ned :sjenert: Jeg liker han veldig godt, så derfor blir jeg i overkant ivrig. Har ikke sendt til han på over et døgn. For meg er dette kjempelenge :fnise: Blir spennende å se om han gir lyd fra seg.

Jeg er forresten 28 år, ingen fjortis :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har "dumpet" noen i datingsfasen fordi de var for masete. Jeg orker ikke å sende meldinger kontinuerlig gjennom dagen. Det er greit å snakke om man har noe ordentlig å snakke om, men det er helt uinteressant å avbryte gjøremål for å skrive ting som er helt uinteressant. Type: hva skjer, nei, ingenting, der da? Hva gjør du nå? Hva ser du på? Koser deg på trening? 

Jeg synes å snakke annenhver dag og kanskje et par snaps i løpet av dagen er fin mengde i datingsfasen. Når man blir kjærester blir man hverandres nærmeste og da blir det vanlig å snakke litt mer når man ikke er sammen. 

Men jeg bruker ikke mobil på jobb (er ikke lov pga. personvern) så den ligger låst inn i garderoben. Jeg bruker ikke mobildata ute fordi jeg sparer penger og jeg legger vekk mobilen når jeg leser skole. Så da får vi ikke snakket sammen hele dagen uansett. Mine venner/familie tåler fint å vente et par timer på svar når de ikke sender meg noe som handler om liv og død. Og det skjer aldri uansett :P 

Anonymkode: f937b...2a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er jo forskjellige. Har datet menn som vil snakke hele tiden og menn som begrenser det til noen meldinger om dagen, eller noen meldinger i uken. Tror ikke det er noe fasitsvar, folk liker forskjellige ting. Jeg er ikke av typen som ikke tar så mye kontakt, noen syntes det er digg, andre syntes det er teit. Men sånn er det. Dater en fyr nå, og vi snapper i løpet av dagen, og møtes en-to ganger i uken hvis det passer. Jeg har mye å gjøre, det har han også så passer meg fint. Jeg er ikke en tekste person i hvert fall, så skal vi prate sammen så ringer vi hverandre. Tror ikke det er noe å analysere TS. Han virker interessert i deg. Lykke til :) 

Anonymkode: caba2...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27/02/2017 den 12.29, AnonymBruker skrev:

For min del kunne du gjerne sendt 20 snap om dagen. Bare ikke vent å få svar på dem

Det eneste som hadde skremt meg vekk var om du ikke aksepterte at jeg ikke var tilgjengelig 24/7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2017 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Hvis du bedømmer mennesker etter hvor aktive de er på chatting så taper du lett! Om du tenker at man er uinteressert i noen fordi de ikke svarer deg innen en time så er du bare usikker av deg! Det er du som prøver å finne på unnskyldninger for din egen usikkerhet og legge ansvaret over på andre som får deg til å føle deg usikker. Jeg deiter ikke menn jeg ikke er interessert i, de vet veldig godt at jeg er interessert når jeg møter dem og går ikke hjem usikker.

All erfaring viser at meldingsfrekvensen stiger når folk blir interessert. Sist gang jeg datet en mann sendte han veldig sporadiske meldinger, han er litt eldre enn meg, og jeg tenkte som vanlig at han bare er sånn, og vi hadde bare et laidback puleforhold anyway, så jeg svarte like sporadisk. Plutselig begynte han å gro følelser, og messengeren begynte å koke. 100% sammenfall her altså. Siden jeg ikke var interessert i noe romantisk med han opplevde jeg dette som masete og på grensa til ubehagelig. Dette er ikke en mann/kvinne sak, ei heller et personlighetstrekk hos de fleste, det har med interesse å gjøre. (Vi endte med å avslutte den intime kontakten, siden vi ønsket ulike ting.)

Så med mindre du er direkte asosial, noe som vil vises på alle felt i livet ditt, er det dumt å skylde på personlige preferanser, da ender man ofte opp med å lyve for seg selv. Dog kan det være lurt å ha is i magen i starten, og speile den andres frekvens, fordi noen bruker lengre tid på å bli interessert enn andre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...