Gå til innhold

Hvorfor feier ikke folk litt mer for sin egen dør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt, men i noen diskusjoner så er alle kvinner dumme, alle er teite, alle ekser og venner er av dem er sjalu, kontrollerende og slemme.
Ingen kan noenting, bortsett i fra dem som gir en moralpreken, alle er late og kjipe, de som kommer med moralpreken kan liksom alt og enda mer enn det.

Det er så provoserende fordi at det stemmer jo ikke. Alle er jo ikke sånn, og en sånn moralpreken virker jo som om at det kommer i fra noen som burde feie for sin egen dør. Skjønner dem ikke det da? At det er dem selv som er slik dem moralpreker om? Som om en moralpreken vil bli tatt godt i mot i fra noen som virkelig burde hatt en moralpreken. :hakeslepp: 

Anonymkode: 9a025...8e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt, men i noen diskusjoner så er alle kvinner dumme, alle er teite, alle ekser og venner er av dem er sjalu, kontrollerende og slemme.
Ingen kan noenting, bortsett i fra dem som gir en moralpreken, alle er late og kjipe, de som kommer med moralpreken kan liksom alt og enda mer enn det.

Det er så provoserende fordi at det stemmer jo ikke. Alle er jo ikke sånn, og en sånn moralpreken virker jo som om at det kommer i fra noen som burde feie for sin egen dør. Skjønner dem ikke det da? At det er dem selv som er slik dem moralpreker om? Som om en moralpreken vil bli tatt godt i mot i fra noen som virkelig burde hatt en moralpreken. :hakeslepp: 

Anonymkode: 9a025...8e5

Det var du som sleit sånn med den ene vennen din som du egentlig ikke behøvd å snakke så mye med alikevel. Kansje det er litt sånn denne gangen også, da jeg neppe tror at ALLE vennene dine oppfører seg slik.

Du kan VELGE dine venner. prøvd det.

Anonymkode: d064d...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...