AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Del Skrevet 25. februar 2017 Jeg vet ikke helt, men i noen diskusjoner så er alle kvinner dumme, alle er teite, alle ekser og venner er av dem er sjalu, kontrollerende og slemme. Ingen kan noenting, bortsett i fra dem som gir en moralpreken, alle er late og kjipe, de som kommer med moralpreken kan liksom alt og enda mer enn det. Det er så provoserende fordi at det stemmer jo ikke. Alle er jo ikke sånn, og en sånn moralpreken virker jo som om at det kommer i fra noen som burde feie for sin egen dør. Skjønner dem ikke det da? At det er dem selv som er slik dem moralpreker om? Som om en moralpreken vil bli tatt godt i mot i fra noen som virkelig burde hatt en moralpreken. Anonymkode: 9a025...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 25. februar 2017 #2 Del Skrevet 25. februar 2017 Hæ. Denne her skjønte jeg ikke så mye av. Kan du forklare litt mere hva du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Del Skrevet 25. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt, men i noen diskusjoner så er alle kvinner dumme, alle er teite, alle ekser og venner er av dem er sjalu, kontrollerende og slemme. Ingen kan noenting, bortsett i fra dem som gir en moralpreken, alle er late og kjipe, de som kommer med moralpreken kan liksom alt og enda mer enn det. Det er så provoserende fordi at det stemmer jo ikke. Alle er jo ikke sånn, og en sånn moralpreken virker jo som om at det kommer i fra noen som burde feie for sin egen dør. Skjønner dem ikke det da? At det er dem selv som er slik dem moralpreker om? Som om en moralpreken vil bli tatt godt i mot i fra noen som virkelig burde hatt en moralpreken. Anonymkode: 9a025...8e5 Det var du som sleit sånn med den ene vennen din som du egentlig ikke behøvd å snakke så mye med alikevel. Kansje det er litt sånn denne gangen også, da jeg neppe tror at ALLE vennene dine oppfører seg slik. Du kan VELGE dine venner. prøvd det. Anonymkode: d064d...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Del Skrevet 25. februar 2017 Det snør nå. Anonymkode: 0dd18...6af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå