Gå til innhold

Trodde mannfolk var mindre drama enn kvinner... Så feil kan man ta!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som du oppsøker det litt og liker sladderen i skjul. Jeg har vært på flere arbeidsplasser hvor sladderen hang løst,jeg lot meg ikke synke inn ved å enkelt og greit si "dette har jeg ingen ting med og jeg har ikke interesse av å høre om per gjorde ditt og sara datt", de tar hintet og lar meg være ifred. At du heller vil høre sladder enn å si ifra sier en del..

Anonymkode: 79fae...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som du oppsøker det litt og liker sladderen i skjul. Jeg har vært på flere arbeidsplasser hvor sladderen hang løst,jeg lot meg ikke synke inn ved å enkelt og greit si "dette har jeg ingen ting med og jeg har ikke interesse av å høre om per gjorde ditt og sara datt", de tar hintet og lar meg være ifred. At du heller vil høre sladder enn å si ifra sier en del..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må være litt taktisk i sånne situasjoner. Braser du ut med "Dette har jeg ingen interesse av å høre, vennligst ta det et annet sted" så stopper det som oftest, men du kan banne på at du er den neste som baksnakkes. Dessuten risikerer du å gå glipp av informasjon om ting&tang på arbeidsplassen hvis du velger å stå utenfor. Nei, det betyr ikke at du behøver å delta på det. Du er der, du hører hva som blir sagt, men du sier ikke noe spesielt til det og du behøver heller ikke være med på baksnakkingen ved å spre det videre til andre. Da får du bakgrunnsinformasjon samtidig som du ikke deltar aktivt på baksnakking, så ryggen din er ren. 

Grunnen til å gjøre det sånn er at det er de med de spisseste albuene som vinner i dagens arbeidsliv. Det er tøft og direkte nådeløst mange der det tilnærmet er den sterkestes rett som gjelder. Derfor er det ikke lurt å melde seg ut av informasjonssløyfene. 

Anonymkode: 886f1...920

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...