gangnedsol i elg Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #21 Skrevet 23. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette registrert som 11 innleggelser/"besøk" ved sykehus eller noe i den duren da? Ellers står det rett og slett at du har gjennomgått 11 strålebehandlinger, som en faktaopplysning? I min kjernejournal står det bare når jeg var innom sykehuset, og hvilken avdeling(er), men ingenting om årsaken(e). Jeg ville nevnt det for fastlegen, og bedt han ordne opp i det. Hadde ikke giddet å forsøke å finne ut av det rotet selv. Men jeg hadde ønsket at det ble ordnet, poenget med kjernejournal forsvinner vel helt om det som står der er direkte feil? Anonymkode: 8e456...2d6 Ja, eller det kan tolkes sånn. Med datoer for besøkene og under hvilken fagenhet. Ordet "stråleterapi" er nevnt 3 ganger. Enig med deg; noe av poenget med kjernejournal blir jo borte.. 1
gangnedsol i elg Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #22 Skrevet 23. februar 2017 1 time siden, Chroma skrev: Men hvis man sperrer den, kan ingen leger gå inn på den og se da? Det lurer jeg også på. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #23 Skrevet 2. mars 2017 Går det an å kun få fjernet besøkene i spesialisthelsetjenesten? Står oppført 257stk, hovedsakelig DPS, PFA og 3 innleggelser på psykiatrisk, men trenger kjernejournalen være så lang? Det trenger virkelig ikke stå ALLE gangene? Og ja, alt stemmer Anonymkode: 252f4...654 1
Gjest Nori Skrevet 3. mars 2017 #24 Skrevet 3. mars 2017 (endret) Tråden er ryddet. Du kan ikke poste innhold med * Bruk av forumet til jobb- eller studiesammenheng - for eksempel datainnsamling eller verving av intervjuobjekter osv. Å bruke forumet til hjelp for å finne informasjon eller diskutere et tema er ok. Nori, mod Endret 3. mars 2017 av Nori
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #25 Skrevet 3. mars 2017 På 23.2.2017 den 7.38, AnonymBruker skrev: Hos meg hadde de slengt på 12 innleggelser på psykiatrisk og en allergidiagnose. Prøvde å få fjerna det en stund, men det viste seg å være umulig, så til slutt sperra jeg hele kjernejournalen min. Vil ikke ha den. Anonymkode: 673ae...3f4 Hvordan sperrer man kjernejournalen? Kan man gjøre det via nettet? Anonymkode: df269...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #26 Skrevet 3. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan sperrer man kjernejournalen? Kan man gjøre det via nettet? Anonymkode: df269...0a6 Nei, du må sende inn et skriftlig skjema. Anonymkode: 673ae...3f4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #27 Skrevet 20. mars 2017 Min kjernejournal er også full av feil. Jeg skjønner ikke hvordan jeg klager. Hva skriver jeg i klagen? Det står f.eks. at jeg har vært på sykehuset på Gynekologisk avdeling, og det stemmer at jeg var på sykehuset den datoen men jeg var på nevrologisk avdeling. Er det noe vits i å rette opp i dette? Det står også at jeg har vært hos leger på datoer hvor jeg ikke var hos legen, men hvordan kan jeg "bevise" at jeg ikke var der? Kan det være at legen har registrert at jeg var der fordi han skrev legeerklæring eller epikrisen den dagen? Anonymkode: 222fc...4c6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #28 Skrevet 20. mars 2017 Kjenner at jeg er veldig glad for at jeg har reservert meg mot kjernejournalen når jeg leser denne tråden. Anonymkode: 6a819...50c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå