Gå til innhold

Hvis du hadde en eks som...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

var ustabil i hodet og drakk masse. Dere gjorde det slutt, men han elsker deg fortsatt. Hadde du vært redd han ? Hvis du visste han kunne bruke vold. Hvis du visste han var sykelig sjalu. Hvordan hadde du levd livet ditt og måtte samtidig forholdt deg til situasjonen? 

Anonymkode: eabe5...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en eks som var rimelig ustabil, men prøvde ikke å la meg begrense av det. Tror det beste er å gi beskjed om at du ikke ønsker noe mer kontakt, og slette han fra sosiale medier. Prøver han å kontakte deg, så har du muligheten til å bare avvise. 

Har han vært voldelig mot deg før eller gjort noe lignende? Er han veldig påtrengende på hvordan du lever livet ditt i etterkant av bruddet? 

Anonymkode: 64eb9...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt en eks som var rimelig ustabil, men prøvde ikke å la meg begrense av det. Tror det beste er å gi beskjed om at du ikke ønsker noe mer kontakt, og slette han fra sosiale medier. Prøver han å kontakte deg, så har du muligheten til å bare avvise. 

Har han vært voldelig mot deg før eller gjort noe lignende? Er han veldig påtrengende på hvordan du lever livet ditt i etterkant av bruddet? 

Han har bare tatt kontakt nå i det siste for å fortelle hvis lei seg han er for alt. Tror han har masse andre problemer som gjør at han er ustabil. Han har prøvd å ta livet sitt rett før bruddet. Men det stoppet ikke meg fra å gå fra han. Han brukte vold som å dytte, dra etter håret ol. Men ikke direkte slag.

jeg bor hos foreldrene, men har funnet en leilighet og en ny mann. Så lurer på hvordan ting vil gå seg til. Om han blir sjalu og kommer på døren min med kniv (la oss håpe det er bare jeg som overdriver) eller at han tar det pent. Vet liksom ikke hvor jeg har han. Vært hos politiet og spurt om råd, men de kan ikke gjøre noe før han faktisk gjør noe. Så sitter her og lurer på hvordan dette vil gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig situasjon.. 

Forstår at du er nervøs, spesielt med tanke på at han har vist å være endel ustabil. Det er dumt at du/dere må være litt forsiktig på grunn av han. Når skjedde bruddet?

Hvis han begynner å sende noe flere meldinger med truende innhold, bør du iallefall ta turen ned til politistasjonen igjen og se om du får fikset et besøksforbud. Ellers bør dere leve som vanlig tenker jeg. Være litt obs på hvem dere åpner døren for, men forhåpentligvis trenger dere ikke å bekymre dere noe mer over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig situasjon.. 

Forstår at du er nervøs, spesielt med tanke på at han har vist å være endel ustabil. Det er dumt at du/dere må være litt forsiktig på grunn av han. Når skjedde bruddet?

Hvis han begynner å sende noe flere meldinger med truende innhold, bør du iallefall ta turen ned til politistasjonen igjen og se om du får fikset et besøksforbud. Ellers bør dere leve som vanlig tenker jeg. Være litt obs på hvem dere åpner døren for, men forhåpentligvis trenger dere ikke å bekymre dere noe mer over det. 

Det er ca 6 måneder siden selve bruddet, så skulle tro at han ville reagert på noen måter før det eventuelt. Men tør ikke vise meg offentlig med den nye kjæresten min og slikt. Går ikke så mye ut egentlig. I tilfelle han spionerer på meg/oss. Blir helt paranoid av dette her. Vi har alarm installert i huset så bruker skalksikkring på natten, ellers er det ingen som ringer på her til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får slå deg sammen med hun brukeren som lagde tråd på paranoid tråd om samme tema her inne.

Skummel eks, alarm på huset - hun var gravid også. Snakket vel med politiet hun også. Har ikke sett noe fra henne på en stund, kanskje hun fikk hjelp med paranoiaen?

Anonymkode: 1d72b...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp meg å forstå ett par ting. Hvem er "hun andre"? Og jeg er ikke gravid. Og hvorfor tror du at det er paranoia? Kanskje du kan la være å kommentere uten at du vet sikkert hva som foregår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...