AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4021 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg sliter på jobb fordi tankene går til depresjonen i stedet for arbeidsoppgavene. Men jeg sliter enda mer om jeg ikke jobber for da har jeg ingenting å ta tankene vekk fra depresjonen. Så jeg jobber for å ikke bare ligge i senga og tenke negative tanker. Men jeg jobber ikke effektivt. Jeg har en jobb som går an å kombinere med depresjon. Anonymkode: 8927c...90a Vanskelig det der. Og komme seg ut av eget hode. Jeg merker jeg blir opphengt hvertfall. Og da føler man seg nesten splitta eller utafor seg selv. Som om hjernen og deb depressive tilstanden har tatt over 😰 Anonymkode: fa374...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 30. oktober 2024 #4022 Del Skrevet 30. oktober 2024 Purple_Pixiedust skrev (18 timer siden): Stemmer. Jeg håper det går bra med ect-en i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4023 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg sliter på jobb fordi tankene går til depresjonen i stedet for arbeidsoppgavene. Men jeg sliter enda mer om jeg ikke jobber for da har jeg ingenting å ta tankene vekk fra depresjonen. Så jeg jobber for å ikke bare ligge i senga og tenke negative tanker. Men jeg jobber ikke effektivt. Jeg har en jobb som går an å kombinere med depresjon. Anonymkode: 8927c...90a Jeg har en jobb som krever ekstremt mye menneskelig kontakt. Bruker opp all energi jeg har. Burde jeg skifte til noe som innebærer mer selvstendig arbeid? Anonymkode: f5b44...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4024 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en jobb som krever ekstremt mye menneskelig kontakt. Bruker opp all energi jeg har. Burde jeg skifte til noe som innebærer mer selvstendig arbeid? Anonymkode: f5b44...b32 Jeg tror du bør snakke med lege om dette med jobbskifte. Dumt å bytte jobb også viser det seg at ting går enda dårligere i den nye jobben. Det er også dårligere stillingsvern i prøveperioden. Så jeg synes du bør snakke med fastlegen før du tar noe valg om å bytte jobb. Det beste er vel å sjekke om det er mulig med tilpasning hos din nåværende arbeidsgiver hvor du kanskje kan få noen litt andre arbeidsoppgaver mens du er syk. Jeg er ikke jurist eller lege så jeg skal ikke si noe for sikkert, men jeg ville som sagt snakket med legen før du tar noen beslutninger om å bytte jobb. God bedring! Anonymkode: 8927c...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 30. oktober 2024 #4025 Del Skrevet 30. oktober 2024 SVK skrev (6 timer siden): Jeg håper det går bra med ect-en i dag. Takk. Det gikk bra. 😊 Neste runde er på fredag. Ser fram til det for narkose er godt. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 30. oktober 2024 #4026 Del Skrevet 30. oktober 2024 Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): Takk. Det gikk bra. 😊 Neste runde er på fredag. Ser fram til det for narkose er godt. 😊 Så bra! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. november 2024 #4027 Del Skrevet 1. november 2024 Purple_Pixiedust skrev (På 30.10.2024 den 12.33): Takk. Det gikk bra. 😊 Neste runde er på fredag. Ser fram til det for narkose er godt. 😊 Håper det gikk bra i dag også . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 1. november 2024 #4028 Del Skrevet 1. november 2024 SVK skrev (4 timer siden): Håper det gikk bra i dag også . Det gikk bra. Det virker som at dette blir å fungere. Føler meg litt bedre. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. november 2024 #4029 Del Skrevet 1. november 2024 (endret) Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Det gikk bra. Det virker som at dette blir å fungere. Føler meg litt bedre. ❤️ Så bra! Synes det er flott at det allerede nå begynner å virke med tanke på hvor lenge du har måttet vente på å starte og at du er tvangsinnlagt. Endret 1. november 2024 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 1. november 2024 #4030 Del Skrevet 1. november 2024 SVK skrev (1 time siden): Så bra! Synes det er flott at det allerede nå begynner å virke med tanke på hvor lenge du har måttet vente på å starte og at du er tvangsinnlagt. Ja. Litt lys i tunnelen er det i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. november 2024 #4031 Del Skrevet 2. november 2024 Purple_Pixiedust skrev (15 timer siden): Ja. Litt lys i tunnelen er det i alle fall. Så bra! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #4032 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg var på ferie til utlandet i sommer. Det var som om alle mine problemer forsvant og jeg var ikke deppa. Det var en flukt fra alle traumene og livet i Norge som ikke fungerer. Hotellet var som et kollektiv med masse folk , det var så trivelig. Tilbake i Norge oh mer depressiv enn noen gang…. Anonymkode: 2f5cb...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6. november 2024 #4033 Del Skrevet 6. november 2024 Purple_Pixiedust skrev (På 1.11.2024 den 19.37): Ja. Litt lys i tunnelen er det i alle fall. Har du fått behandling denne onsdagen også? Er det 2 ganger i uka(onsdag og fredag)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 6. november 2024 #4034 Del Skrevet 6. november 2024 SVK skrev (52 minutter siden): Har du fått behandling denne onsdagen også? Er det 2 ganger i uka(onsdag og fredag)? Ja, det er onsdag og fredag. Gikk bra i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6. november 2024 #4035 Del Skrevet 6. november 2024 Purple_Pixiedust skrev (2 minutter siden): Ja, det er onsdag og fredag. Gikk bra i dag også. Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 6. november 2024 #4036 Del Skrevet 6. november 2024 SVK skrev (54 minutter siden): Så bra! Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4037 Del Skrevet 7. november 2024 Har et blandede følelser når det kommer til psykologen min. På den ene siden så har hun stilt opp enormt når det kommer til tid hun har investert i meg og i tilgjengelighet. På den andre siden så er det så ofte hun misforstår meg og tror det er jeg som misforstår når hun ikke har fulgt godt nok med på hva jeg sa. Hadde time i dag hvor jeg sa noe sånt som: "Du lovet meg X i dag og det fikk jeg ikke". Psykologen: "Jeg har aldri lovet deg Y ....." Jeg: "Jeg sa aldri at ..." Psykologen: "La meg snakke ferdig. Jeg har aldri lovet deg Y og det vet du". Jeg: "Jeg sa aldri at du har lovet meg Y, jeg sa du har lovet meg X" Psykologen: "Ja, det å love deg X var noe jeg ikke skulle gjort. Beklager". Anonymkode: 8927c...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #4038 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 11.40): Har et blandede følelser når det kommer til psykologen min. På den ene siden så har hun stilt opp enormt når det kommer til tid hun har investert i meg og i tilgjengelighet. På den andre siden så er det så ofte hun misforstår meg og tror det er jeg som misforstår når hun ikke har fulgt godt nok med på hva jeg sa. Hadde time i dag hvor jeg sa noe sånt som: "Du lovet meg X i dag og det fikk jeg ikke". Psykologen: "Jeg har aldri lovet deg Y ....." Jeg: "Jeg sa aldri at ..." Psykologen: "La meg snakke ferdig. Jeg har aldri lovet deg Y og det vet du". Jeg: "Jeg sa aldri at du har lovet meg Y, jeg sa du har lovet meg X" Psykologen: "Ja, det å love deg X var noe jeg ikke skulle gjort. Beklager". Anonymkode: 8927c...90a Jeg som har posten over. Noe annet som irriterer meg er at psykologen kan si ting som: Du må slappe av, du går til behandling hos meg nå. Så du har ingen grunn til å stresse. Men det er jo ikke som om psykologen kan løse de underliggende problemene i livet mitt. Selv om det kan hjelpe å snakke om f.eks de økonomiske problemene man har, så er det ikke slik at problemene forsvinner når man snakker med psykologen. Anonymkode: 8927c...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november 2024 #4039 Del Skrevet 9. november 2024 Purple_Pixiedust skrev (På 6.11.2024 den 15.26): Ja. Håper fredagens behandling også gikk bra. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4040 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg som har posten over. Noe annet som irriterer meg er at psykologen kan si ting som: Du må slappe av, du går til behandling hos meg nå. Så du har ingen grunn til å stresse. Men det er jo ikke som om psykologen kan løse de underliggende problemene i livet mitt. Selv om det kan hjelpe å snakke om f.eks de økonomiske problemene man har, så er det ikke slik at problemene forsvinner når man snakker med psykologen. Anonymkode: 8927c...90a Psykologens jobb er vel å hjelpe deg å håndtere bekymringene og problemene annerledes. Men nei det er ikke lett når man er genuint redd 💔 Anonymkode: fa374...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå