AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Er du For eller imot å vaksinere seg mot HPV? Ingen i familien har kreft J21 Anonymkode: 39592...567
Honnikorn Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 For. Har viruset og har fått kreft. Ikke morro... 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mot. Anonymkode: cb549...e41 Begrunnelse? Anonymkode: 39592...567
Honnikorn Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Jeg skal utdype litt hvorfor jeg er for: fordi ingen bivirkning i verden er værre enn et åpent buksnitt der de flytter på tarmer, urinblære og fjerner organer og syr noen hundre sting innvendig. INGEN bivirkning i verden er værre! Ferdig snakka... 11
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Begrunner for min egen del og min opplevelse av HPV; jeg tok alle 3 hpv vaksinene for 3 år siden og ble steril. Vil MYE heller blitt utsatt for kreft, men fått barn.. Anonymkode: 39592...567 1
Frøken Scott Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begrunner for min egen del og min opplevelse av HPV; jeg tok alle 3 hpv vaksinene for 3 år siden og ble steril. Vil MYE heller blitt utsatt for kreft, men fått barn.. Anonymkode: 39592...567 Hvorfor ble du steril av vaksinen? Hvem har sagt det, og hva var forklaringen? Du vet det at de fleste som får livmorhalskreft må fjerne livmoren? Og får strålet seg rett inn i overgangsalderen? Radikal hysterektomi er er vanlig ved denne typen kreft. Ut med babyfabrikken. Da jeg ble syk måtte jeg gjennom en slik operasjon, jeg måtte også fjerne mye vev, lymfeknuter, en tredjedel av skjeden. Etterpå ble det cellegift og strålebehandling. Som ga meg skader jeg må leve med resten av livet, og det er alt annet enn moro. Å si at du MYE heller ville bli utsatt for kreft er et utsagn som i beste fall er ufattelig dumt og tankeløst. Man kan dø av det. Og en slik død er grusom. 10
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 For, selvsagt. Anonymkode: 2c96f...1db 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 For Kreft er grusomt og rammer 1/3, man burde gjøre mest mulig for å forhindre kreft Anonymkode: f5336...543 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er mot da vi ikke vet om vaksinen hjelper mot kreft enda og det er fare for alvorlige bivirkninger. Anonymkode: f47c8...e26
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 For. Skal snart starte med første behandling Jente 21 Anonymkode: eb122...bd1 2
Honnikorn Skrevet 20. februar 2017 #13 Skrevet 20. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mot da vi ikke vet om vaksinen hjelper mot kreft enda og det er fare for alvorlige bivirkninger. Anonymkode: f47c8...e26 Vi vet at den ikke hjelper mot kreft, den hjelper mot de mest aggressive typene virus som kan gi kreft. Og ja, de typene gir økt tendens til kreft. Har selv fått påvist en av de typene virus i forkant av hysterektomien jeg måtte igjennom. Hvilke bivirkninger mener du er alvorlige som er bevist? Og da mener jeg bevist som i vitenskapelig beviste korrelasjoner? 3
Honnikorn Skrevet 20. februar 2017 #14 Skrevet 20. februar 2017 24 minutter siden, Frøken Scott skrev: Hvorfor ble du steril av vaksinen? Hvem har sagt det, og hva var forklaringen? Du vet det at de fleste som får livmorhalskreft må fjerne livmoren? Og får strålet seg rett inn i overgangsalderen? Radikal hysterektomi er er vanlig ved denne typen kreft. Ut med babyfabrikken. Da jeg ble syk måtte jeg gjennom en slik operasjon, jeg måtte også fjerne mye vev, lymfeknuter, en tredjedel av skjeden. Etterpå ble det cellegift og strålebehandling. Som ga meg skader jeg må leve med resten av livet, og det er alt annet enn moro. Å si at du MYE heller ville bli utsatt for kreft er et utsagn som i beste fall er ufattelig dumt og tankeløst. Man kan dø av det. Og en slik død er grusom. Håper det går bra med deg nå! Det er helt fortvilet å sitte å lese at noen tror at kreft er bedre enn vaksine, helt utrolig! Nei folkens, man vil IKKE gjennom noe slikt som Frøken Scott over her, virkelig ikke.... 3
dillyduzit Skrevet 20. februar 2017 #15 Skrevet 20. februar 2017 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mot da vi ikke vet om vaksinen hjelper mot kreft enda og det er fare for alvorlige bivirkninger. Anonymkode: f47c8...e26 Helt ærlig, så er det en sjanse jeg heller tar, enn å måtte gå igjennom cellegift og det som følger med. Får man likevel kreft, så er det forsåvidt greit, for da er det mye enklere å tenke; "Å vel, jeg prøvde hvertfall", enn å sitte med "kunne dette ha vært forhindret dersom jeg tok vaksinen?" Og som pårørende til flere kreftsyke, cellegift og strålebehandling er noe jeg helst ikke vil igjennom. Så til slutt @Honnikorn; Lykke til videre på veien, og ønsker deg god bedring! Endret 20. februar 2017 av dillyduzit 3
Honnikorn Skrevet 20. februar 2017 #16 Skrevet 20. februar 2017 Takk @dillyduzit. Går bra nå, er straks seks måneder postoperativ og noenlunde på beina igjen 2
Frøken Scott Skrevet 20. februar 2017 #17 Skrevet 20. februar 2017 6 minutter siden, Honnikorn skrev: Håper det går bra med deg nå! Det er helt fortvilet å sitte å lese at noen tror at kreft er bedre enn vaksine, helt utrolig! Nei folkens, man vil IKKE gjennom noe slikt som Frøken Scott over her, virkelig ikke.... Det går bra nå, er kreftfri og friskmeldt Men jeg blir minnet på det hver eneste dag pga de fysiske skadene, så jeg kjenner jeg blir veldig provosert når noen innbiller seg at kreft er et bedre alternativ enn vaksine.... Folk dør av livmorhalskreft, heldigvis ikke så mange som før pga screeningprogrammet med celleprøve, men allikevel. Denne vaksinen er en unik sjanse! Håper det går bra med deg også! <3 3
Frøken Scott Skrevet 20. februar 2017 #18 Skrevet 20. februar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mot da vi ikke vet om vaksinen hjelper mot kreft enda og det er fare for alvorlige bivirkninger. Anonymkode: f47c8...e26 Nei, det er ikke registrert farlige bivirkninger. Og alt tyder på at den hjelper mot de hissige strengene av HPV. Det finnes ingen fornuftig grunn til å la være, man har alt å vinne! 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #19 Skrevet 20. februar 2017 For! Gikk selv livmorhalskreft som 23 åring med påfølgende operasjon og cellegift. Anbefaler det ikke, for å si det sånn. Ble helt frisk, men komplikasjoner med livmorhals etterpå og fatigue i noen år er kjipt. Kommer til å ta vaksinen selv. Anonymkode: b88a1...ddb
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #20 Skrevet 20. februar 2017 2 timer siden, Frøken Scott skrev: Nei, det er ikke registrert farlige bivirkninger. Og alt tyder på at den hjelper mot de hissige strengene av HPV. Det finnes ingen fornuftig grunn til å la være, man har alt å vinne! Det er ikke tilfeldig at alle de jentene ble syke etter en vaksinedose i Danmark, se dokumentaren. Det er heller ikke uten grunn at Japan har trukket vaksinen fra sitt vaksineprogram og har samlet en gruppe vaksineskade som har advokater som hjelper de med rettssak. Anonymkode: f47c8...e26 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå