AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg tok en CB digital som viser pluss eller minus tegn, fredag ettermiddag. Etter 3 strimmeltester og 1 clearblue +, hvor alle 4 viste en veldig veldig svak strek dagene før, så viste CB digital negativ. Den siste strimmeltesten ble tatt torsdag morgen, enda veldig svak, men sterkere enn den dagen før. Er ikke digital testen like sensitiv som de andre? Har mye symptomer også.. Og jeg skal ha mens imorgen, så blir en spenende test imorgen! Må uansett høre her da jeg er veldig nysgjerrig Blir myyyye fortere sur og lei meg, for alt! Og når jeg og kjæresten har samleie, så har jeg liksom blitt så fort tørr. Og det som skal bli vått når man har samleie, har blitt klissete. Uren hud.. For ikke å snakke om det.. I ansiktet, brystet.. Alle disse symptomene er HELT like som da jeg var gravid sist. Sååå over til spørsmålet.. Noen erfaringer med digital så tidlig? Er det høyere sensitivitet enn de andre? .. Anonymkode: ca077...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg tror de fleste strimmeltestene reagerer på rundt 10 i hcg? De er sensitive. Cb vet jeg ikke siden det er mange ulike av dem, men du har kanskje pakken/vedlegget? Det burde stå der. De fleste av de vanlige testene på apoteket reagerer på 20-25 i hcg. Umulig å vite om du er gravid. Test i morgen og lykke til Anonymkode: ad606...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå