Liberta Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er mitt store spørsmål. Bør jeg heller betale 2500 kroner MER for å få et annet flyselskap? Jeg lurer på om Gulf Air har samme frynsete rykte som Aeroflot har? (':(') Eller? Har noen gode erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Vel. Ikke vet noen her inne om det kommer til å styrte, men du får jo stort sett det du betaler for da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 Nei, Gulf Air har ikke frynsete rykte. Har derimot hørt de har veldig god service! Ingen vits i å betale 2.500 kroner mer for å få et annet flyselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #4 Del Skrevet 12. desember 2004 Gulf Air er et bra selskap, ingen grunn til bekymring (iallfall ikke mer enn med andre selskaper) Når det gjelder Aeroflot, så mener iallfall jeg at man må skille på internasjonale flygninger og innenriksruter. På flygninger fra Moskva til vestlige destinasjoner, så har Aeroflot i stor grad moderne fly (også mange flytyper bygd i vestlige land), og hvis de som eneste selskap skulle ha skilt seg ut som markant mye dårligere enn andre, så hadde de nok vært konkurs for lenge siden. Innenriksrutene i Russland er en annen historie. Jeg vil tro at samme argumentasjon kan brukes der, bare med motsatt fortegn. Forholdsvis liten konkurranse fra andre selskaper og lavere prioritet som følge av dette, gjør at standarden her generelt er mye dårligere. Personlig har jeg fløyet med Aeroflot en god del ganger, både innenriks og utenriks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 13. desember 2004 #5 Del Skrevet 13. desember 2004 http://www.airsafe.com/events/nofatals.htm Oversikt over alle flyselskapers ulykkesstatistikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #6 Del Skrevet 15. desember 2004 VIL GULF AIR STYRTE??? da spør jeg , vil høna få tenner???? like sansynlig....nesten iallefall.... Har reist sikker 50 ganger med gulfair..... kan varmt anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 15. desember 2004 #7 Del Skrevet 15. desember 2004 Uansett hvilket flyselskap du flyr med, er faren mange hundre ganger større for at du skal kollidere med bilen på vei til flyplassen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liberta Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 17. desember 2004 Herlig. Herlig. Jeg har utviklet flyskrekk på mine eldre dager, og er blitt litt opptatt av dette. Men dere ga meg akkurat de svarene jeg ville ha. Om tenner på høna: tja. Det hender jo at brød, yogurter og sånn har tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå