Gå til innhold

Frk.K's hverdagsproblemer.


Frk.K

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Ann Christin skrev:

Mtp hvor du befinner deg i landet er det lov å klage på været :fnise:

Haha so true! Men ikke når det har vært sol i EN uke! også begynner det å pissregne å man ikke har en bil som funker. Da blir jeg sur å grinete! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frk.K skrev:

Hm, det var ikke dumt :P Jeg prøvde en sånn en i fjor, men da var det mer sånn "Av respekt for nye partnere så blir det for dumt at du skal komme her hele tiden, tror ikke din nye partner når den tid kommer hadde likt det, å jeg tror ikke min kommer til å like det heller, så det er på tide å skaffe seg ett liv." Men så er han her, i følge han, bare for å låne Lillehund, så jeg tenker at fremover nå, før min flamme kommer hjem igjen, at han bare skal få Lillehund med seg ut når han kommer, så blir jeg hjemme, på den måten så får han, i følge det han mener, det han vil, å jeg slipper å henge med han. Men han virket ikke helt fornøyd med det i går, for mens han da hadde Lillehund så kjørte jeg ut å hentet ei venninne så satt vi inne å så på film, da sendte han melding etter at han hadde levert Lillehund igjen om at jeg måtte komme ut, men da skrev jeg at det orket jeg ikke pga besøk. Men vi får se om han reagerer på det fremover eller ikke. 

En slik mellomløsning er unnvikende og på sikt vil det ikke hjelpe at du "sniker deg rundt" , det er jo åpenbart at det ikke er hunden han vil treffe :fnise: Jeg syntes du skal si det akkurat som det er , du må sette grenser her! Om du syntes det er vanskelig face to face så fungerer det like greit med en sms eller facebook melding - er oftere lettere å ta slike ting der :) Og siden han er en eks så kan han jo ikke kreve noe mer av deg! 

Om du og din nye kjære føler ubehag av at han igler seg rundt deg så må du jo ta affære! Om du ikke vil miste han helt så kan dere jo komme frem til et kompromiss? F.eks at han får være i livet ditt men i mye mindre grad en tidligere. F.eks tilby at dere fremdeles treffes men max 1 gang i måneden og at det skal være avtalt på forhånd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frk.K skrev:

Haha so true! Men ikke når det har vært sol i EN uke! også begynner det å pissregne å man ikke har en bil som funker. Da blir jeg sur å grinete! :P

Har du ødelagt den allerede? Makan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

En slik mellomløsning er unnvikende og på sikt vil det ikke hjelpe at du "sniker deg rundt" , det er jo åpenbart at det ikke er hunden han vil treffe :fnise: Jeg syntes du skal si det akkurat som det er , du må sette grenser her! Om du syntes det er vanskelig face to face så fungerer det like greit med en sms eller facebook melding - er oftere lettere å ta slike ting der :) Og siden han er en eks så kan han jo ikke kreve noe mer av deg! 

Om du og din nye kjære føler ubehag av at han igler seg rundt deg så må du jo ta affære! Om du ikke vil miste han helt så kan dere jo komme frem til et kompromiss? F.eks at han får være i livet ditt men i mye mindre grad en tidligere. F.eks tilby at dere fremdeles treffes men max 1 gang i måneden og at det skal være avtalt på forhånd? 

Ja, jeg vet ikke jeg. Jeg hadde fint klart meg uten han i livet mitt sånn sett, men jeg får ta den praten om det ikke roer seg. Det som hadde vært perfekt er jo om han kunne funnet seg ei! Da hadde han fokusert mer på hun enn meg, for han er all in når det kommer til sånne ting. Håper jeg, tror jeg. 

Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Har du ødelagt den allerede? Makan :D

:frkk: Nei nei nei! Kjøpte den med mangellapp vet du! Men an  er på verksted nå, så regner med jeg har den ila uken, om jeg får den siste delen jeg trenger i posten senest onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frk.K skrev:

Ja, jeg vet ikke jeg. Jeg hadde fint klart meg uten han i livet mitt sånn sett, men jeg får ta den praten om det ikke roer seg. Det som hadde vært perfekt er jo om han kunne funnet seg ei! Da hadde han fokusert mer på hun enn meg, for han er all in når det kommer til sånne ting. Håper jeg, tror jeg. 

:frkk: Nei nei nei! Kjøpte den med mangellapp vet du! Men an  er på verksted nå, så regner med jeg har den ila uken, om jeg får den siste delen jeg trenger i posten senest onsdag. 

Jeg har alltid kuttet kontakten helt med ekser , når det er over så er det over :) Det er jo en grunn til at man blir eks kjærester! Stå på ditt , om du føler du får det best uten han i livet så si det rett ut istedenfor å vente på at han finner seg ei ny :) For alt du vet så kan det jo være deg han venter på og du vil bare gi han falske forhåpninger om du lar han delta i livet ditt :fnise:

Har du hatt noen andre problemer i helga da? :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, WubWub skrev:

Jeg har alltid kuttet kontakten helt med ekser , når det er over så er det over :) Det er jo en grunn til at man blir eks kjærester! Stå på ditt , om du føler du får det best uten han i livet så si det rett ut istedenfor å vente på at han finner seg ei ny :) For alt du vet så kan det jo være deg han venter på og du vil bare gi han falske forhåpninger om du lar han delta i livet ditt :fnise:

Har du hatt noen andre problemer i helga da? :fnise: 

 

Jeg har ikke det sånn, jeg er relativt ok forhold med eksene mine, men er ikke sånn at jeg henger med de, men hilser greit på de og snakker med de om jeg treffer på de liksom. Men ja, jeg er redd for at jeg gir han her falske forhåpninger, derfor jeg prøver å ta avstand når han er her. 

Ikke noe annet problemer enn at bilen fremdeles ikke er fiksa.. :rolleyes: Jeg. vil. ha. bilen, min! 

 

Også er det bare 9 dager til mr ny dude i livet mitt kommer hjem. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frk.K skrev:

Jeg har ikke det sånn, jeg er relativt ok forhold med eksene mine, men er ikke sånn at jeg henger med de, men hilser greit på de og snakker med de om jeg treffer på de liksom. Men ja, jeg er redd for at jeg gir han her falske forhåpninger, derfor jeg prøver å ta avstand når han er her. 

Ikke noe annet problemer enn at bilen fremdeles ikke er fiksa.. :rolleyes: Jeg. vil. ha. bilen, min! 

 

Også er det bare 9 dager til mr ny dude i livet mitt kommer hjem. :rodmer:

Jeg kan ikke noe om biler - men går den fort når den ikke er ødelagt? Hvilken farge har den? Er den stor eller liten?

Du har sommerfugler i magen allerede ser jeg :nordvesta: Er dere eksklusive par eller er det oppstarten av en flørt/dating fase? Hører du kirkeklokkene ringe i det fjerne? :yvonne: Hvor lenge har dere vært sammen og hva er det du liker best ved han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg kan ikke noe om biler - men går den fort når den ikke er ødelagt? Hvilken farge har den? Er den stor eller liten?

Du har sommerfugler i magen allerede ser jeg :nordvesta: Er dere eksklusive par eller er det oppstarten av en flørt/dating fase? Hører du kirkeklokkene ringe i det fjerne? :yvonne: Hvor lenge har dere vært sammen og hva er det du liker best ved han?

Hahaha, kuuuul an! 

Jeg ANER ikke! Den er svart, passe størrelse. Har aldri kjørt den bortsett fra rett bort til verksted. Kjøpte den med mangellapp som vil si at den ikke kom gjennom årets EU-kontroll. Men det skal den, snart. :nigo: 

Ja, jeg har litt sommerfugler i magen, men ikke sånn masse. Gleder meg klart til han kommer hjem. :rodmer: Om vi er eksklusive, tja, jeg gjør og har ikke gjort noe iallefall siden han reiste, og jeg håper han ikke har gjort noe heller mens han var vekke, vi har jo sagt at vi vil se hvor vi går hen når han kommer hjem. Men om han ikke har holdt utstyret i buksa, så er det ikke liv laga. Kan iallefall si at for første gang på mange mange år, så håper jeg at det blir noe.. mer enn bare en fling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frk.K skrev:

Hahaha, kuuuul an! 

Jeg ANER ikke! Den er svart, passe størrelse. Har aldri kjørt den bortsett fra rett bort til verksted. Kjøpte den med mangellapp som vil si at den ikke kom gjennom årets EU-kontroll. Men det skal den, snart. :nigo: 

Ja, jeg har litt sommerfugler i magen, men ikke sånn masse. Gleder meg klart til han kommer hjem. :rodmer: Om vi er eksklusive, tja, jeg gjør og har ikke gjort noe iallefall siden han reiste, og jeg håper han ikke har gjort noe heller mens han var vekke, vi har jo sagt at vi vil se hvor vi går hen når han kommer hjem. Men om han ikke har holdt utstyret i buksa, så er det ikke liv laga. Kan iallefall si at for første gang på mange mange år, så håper jeg at det blir noe.. mer enn bare en fling. 

Du er kuuuuuul and:kaklehone: Kvakk kvakk. Eller - det der var en kylling. Jeg legger meg flat! Nå ble jeg sulten.

Igår spiste jeg Hu lu kylling som er en tradisjonell rett fra Xi’an, Shaanxi provinsen. Sprøstekt soyabraisert kylling med kinesiske smilebrød, vårløk, agurk, hoi-sin og søt chilisaus. Kinesisk mat er elsk :rodmer:

Surt du ikke har fått testet den ut enda, du får si ifra om den er noe tess når biffen er i boks! Alt jeg kan si er at svart og passe størrelse høres veldig bra ut :strix:

Skal krysse det som krysses kan for at snabelen hans ikke har vært på ville avveier/eventyr! Bor dere langt fra hverandre? 

Blir spennende å høre om en oppdatering på kjærlighetsfronten i nær fremtid. Jeg er evig optimist så jeg satser på at du nå vil oppleve den store romantikken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Du er kuuuuuul and:kaklehone: Kvakk kvakk. Eller - det der var en kylling. Jeg legger meg flat! Nå ble jeg sulten.

Igår spiste jeg Hu lu kylling som er en tradisjonell rett fra Xi’an, Shaanxi provinsen. Sprøstekt soyabraisert kylling med kinesiske smilebrød, vårløk, agurk, hoi-sin og søt chilisaus. Kinesisk mat er elsk :rodmer:

Surt du ikke har fått testet den ut enda, du får si ifra om den er noe tess når biffen er i boks! Alt jeg kan si er at svart og passe størrelse høres veldig bra ut :strix:

Skal krysse det som krysses kan for at snabelen hans ikke har vært på ville avveier/eventyr! Bor dere langt fra hverandre? 

Blir spennende å høre om en oppdatering på kjærlighetsfronten i nær fremtid. Jeg er evig optimist så jeg satser på at du nå vil oppleve den store romantikken :D

Haha, ble sulten jeg og! 

Nei, vi bor ikke langt fra hverandre.. Så skal bli spennende å se hva som skjer eller ikke skjer. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet den følelsen når du bestiller noe også tar det bare tre dager før den er i posten også tenker du "hey, det er absolutt innafor, disse skal jeg bestille fra igjen en annen gang." 

Også trenger du noe sånn helst i går, bestiller fra samme siden, for de var jo tross alt jævlig kjappe sist gang, men denne gangen, når du har dårlig tid å aller helst skulle hatt den greia i går, ja, da tar de seg GOD tid. :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, nå skal det bli litt oppdateringer. Store greier på gang, neida, kødda, ikke forvent for mye nå, har jo ikke et liv tross alt.

Drunk me er ikke så smart likevel, la oss bare begynne med den, for hadde jeg lest min dagbok å lest om dette store mysterium om det forsvunne bankkort så hadde jeg likt å visst enden på visa. Bankkortet var mistet det, så clearly, drunk me is stupid af. Men ble sperra samme dag jeg skrev om det her, så ingen skade skjedd å fått nytt i posten.

 

9 timer siden, Monstrum skrev:

?:lur:

Yes, altså, jeg har funnet en som endelig forstår mine behov. Les; kommer med sjokolade, mat og sånne ting.. :nigo: Jeg har det ganske greit akkurat nå. :rodmer: MEN nå har vi vært så lenge med hverandre, altså hele helga, at nå må jeg ha litt me-time i noen dager. 

Edit: Han her xen min, har jeg ikke hørt noe fra. Så metoden min funka tydeligvis. :danse: 

 

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så mange visninger å fremdeles ikke funnet en dugende leilighet. Stress! Enten er alt aaalt for langt ute på landet, alt for lytt eller alt for lite. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk sånt kjempe stort påskeegg av en viss en, å jeg kommer aldri til å klare å spise det opp :fnise:

Han er reist på guttetur, helt ærlig, må innrømme at det er deilig med litt fri.. Vært så mye hverandre i det siste at jeg føler meg nesten kvelt.. :sjenert:

And this is why im usually single. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åh jaaa.. 

Helgen er over, men det er faen meg jeg og. 

Var jo på stupfylla på Lørdag, trodde jo at vi tok det rolig sant, men rundt 0100 tiden så traff det inn, så mildt sagt, husker kun bruddstykker fra tiden etter kl 01, ett ødelagt kne og blåmerker all over the place, jeg kan da ikke huske å ha flydd på tryne ene eller femte gangen så.. :vetikke:

Ble vekket med frokost på sengen i går, var fremdeles ikke edru så klarte ikke å få i meg noe annet enn baconet og et shit ton med melk før jeg sovna igjen og våknet opp med hangover fra helvete, så kan trygt si jeg sov gjennom hele Søndagen, bortsett fra de få gangene jeg våknet og angret som en idiot. Klarte ikke å spise noe annet enn det baconet i går, bare tanken på mat gjorde meg uvel, samtidig som jeg hadde lyst på noe ekstremt cheesy fast food eller ostepop eller begge deler.

Skulle tro hangoveren var vekke i dag, men neeeeeei!  Blitt invitert ut på middag i dag, lysten på mat er fremdeles ikke eksisterende så lurer litt på hvordan det skal gå, samtidig som jeg er skam sulten! 

Lyst å si at jeg skal aaaaaaaaaaaaldri drikke igjen, men vi vet at det er løgn, men det er garantert leeeeenge til neste gang og da skal jeg henge med han derre Måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...