Gå til innhold

Frk.K's hverdagsproblemer.


Frk.K

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 18.2.2017 den 22.56, Frk.K skrev:

Lager ny dagbok, tydeligvis.

Grei å ha når jeg trenger å få utløp for det ene eller det andre.

Hva provoserer deg i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, amativeReflection skrev:

Hva provoserer deg i dag da?

Været. Været provoserer meg noe j*vlig i dag. Deg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frk.K skrev:

Været. Været provoserer meg noe j*vlig i dag. Deg da? 

Ingenting egentlig. Har lyst til å kjøpe nye kjøkkenting men klarer ikke bestemme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 18.23, amativeReflection skrev:

Ingenting egentlig. Har lyst til å kjøpe nye kjøkkenting men klarer ikke bestemme meg.

Fant du ut av noe kjøkkenting?

--

Gawd, I hate drunk me. Dvs, drunk me har gjemt bankkortet å nå finner jeg det ikke igjen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frk.K skrev:

Fant du ut av noe kjøkkenting?

--

Gawd, I hate drunk me. Dvs, drunk me har gjemt bankkortet å nå finner jeg det ikke igjen. :rolleyes:

Jeg har lyst til å bruke 40 000 på Le Creuset, men først må jeg flytte og finne en leilighet med matchende innredning (oppussing er dødsulønnsomt).

BankortET? En kjapp opptelling viser at jeg har 8 kort i lommeboken min, jeg har en kortmappe også (en plass) med to-tre ekstra kort, og jeg lurer på om jeg ikke har et i bilen til nødstilfeller. I tillegg har jeg jo et kort på skrivebordet og et shell kort (funker kun til drivstoff og bilting) og et kredittkort til firmaet (funker til alt men 49% rente, zomg).

Jeg har også bestilt Trumf kortet fordi det er så knotete å gi kassadama trumfkortet, og de tror jeg at jeg slipper med trumf visa. Men det er ikke sikkert, med Coop Mastercard må man scanne strekkoden også (til min store irritasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Jeg har lyst til å bruke 40 000 på Le Creuset, men først må jeg flytte og finne en leilighet med matchende innredning (oppussing er dødsulønnsomt).

BankortET? En kjapp opptelling viser at jeg har 8 kort i lommeboken min, jeg har en kortmappe også (en plass) med to-tre ekstra kort, og jeg lurer på om jeg ikke har et i bilen til nødstilfeller. I tillegg har jeg jo et kort på skrivebordet og et shell kort (funker kun til drivstoff og bilting) og et kredittkort til firmaet (funker til alt men 49% rente, zomg).

Jeg har også bestilt Trumf kortet fordi det er så knotete å gi kassadama trumfkortet, og de tror jeg at jeg slipper med trumf visa. Men det er ikke sikkert, med Coop Mastercard må man scanne strekkoden også (til min store irritasjon).

Såpass ja.

Mange kort du skal ha da :P Finner alle de andre kortene mine, bare ikke bankkortet. Aner ikke hvor drunk me har lagt det, fordi drunk me skal alltid være så forbanna luddig. Jeg må på butikken så jeg må finne det kortet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frk.K skrev:

Såpass ja.

Mange kort du skal ha da :P Finner alle de andre kortene mine, bare ikke bankkortet. Aner ikke hvor drunk me har lagt det, fordi drunk me skal alltid være så forbanna luddig. Jeg må på butikken så jeg må finne det kortet! 

Burde du ikke bruke et kredittkort for byturene? Da får du full oversikt over forbruket, du reduserer risiko ved ran/misbruk og det gjør ikke noe å miste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Burde du ikke bruke et kredittkort for byturene? Da får du full oversikt over forbruket, du reduserer risiko ved ran/misbruk og det gjør ikke noe å miste det.

Mulig, men er ikke så fan av å bruke kredittkort. Har full oversikt uansett, og om folk stjeler kortet så er det ikke så nøye, for overfører ved behov fra annen konto. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frk.K skrev:

Mulig, men er ikke så fan av å bruke kredittkort. Har full oversikt uansett, og om folk stjeler kortet så er det ikke så nøye, for overfører ved behov fra annen konto. :nigo:

Hvis du handler på Rema kan du bruke Mobile Pay, da trenger du ikke å vite hvor kortet er. Relativt praktisk. Bare husk å koble det sammen med Æ først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, amativeReflection skrev:

Hvis du handler på Rema kan du bruke Mobile Pay, da trenger du ikke å vite hvor kortet er. Relativt praktisk. Bare husk å koble det sammen med Æ først.

Må vel ha kortnr da? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frk.K skrev:

Må vel ha kortnr da? :rolleyes:

Har du ikke lagret det i nettleseren for hurtig tilgang når du nettshopper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Har du ikke lagret det i nettleseren for hurtig tilgang når du nettshopper?

Nei, tror ikke det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å bli skjemt bort når man holder på med noen, men når det er over 2 år siden man endte det og han fremdeles skjemmer deg bort med å dukke opp på døra med 13 stk red bull, det gir gode "ex something" points. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey så "ex" har blitt litt for nærgående. Dvs at han kommer rundt på døra litt for ofte for tiden, må få han til å roe seg. Aner ikke hva han vil, om han vil at vi skal være venner eller at vi skal falle tilbake til gamle spor. Siste nevnt er uaktuelt da jeg har noe på gang med en ny, så må be "ex" roe seg, fordi jeg føler det er ganske respektløst ovenfor han nye at han skal henge rundt her i tide og utide. Jeg hadde iallefall ikke vært så stor fan av det om rollene var snudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frk.K skrev:

Okey så "ex" har blitt litt for nærgående. Dvs at han kommer rundt på døra litt for ofte for tiden, må få han til å roe seg. Aner ikke hva han vil, om han vil at vi skal være venner eller at vi skal falle tilbake til gamle spor. Siste nevnt er uaktuelt da jeg har noe på gang med en ny, så må be "ex" roe seg, fordi jeg føler det er ganske respektløst ovenfor han nye at han skal henge rundt her i tide og utide. Jeg hadde iallefall ikke vært så stor fan av det om rollene var snudd. 

Er det lenge siden dere var sammen og du har en ny flamme nå?

Isåfall er det sant som du sier at det ikke er riktig for han nye at den gamle henger seg på deg i tide og utide. Det er nok ikke en god følelse for både deg og han nye så har må du nok sette foten ned :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi ser nå at du allerede har svart på det :fnise: 2 år siden ja - da er det virkelig jaggu på tide å ta den store praten med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Er det lenge siden dere var sammen og du har en ny flamme nå?

Isåfall er det sant som du sier at det ikke er riktig for han nye at den gamle henger seg på deg i tide og utide. Det er nok ikke en god følelse for både deg og han nye så har må du nok sette foten ned :hug:

Ja, er vel en tre år siden. 

Og jeg er enig med at jeg må sette ned foten, men må finne en riktig måte å si det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frk.K skrev:

Ja, er vel en tre år siden. 

Og jeg er enig med at jeg må sette ned foten, men må finne en riktig måte å si det på. 

Kan du ikke bare si det som det er uten å pakke det inn eller komme med bortforklaringer da? :)

"Hei jeg setter pris på omtanken og selskapet ditt men av respekt for den nye flammen så har jeg ikke anledning til å ha så hyppig kontakt med deg lenger. Jeg vil ikke bryte all kontakt men vi kan ikke være så mye sammen som tidligere" enkelt - kort - greit og diplomatisk :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, WubWub skrev:

Kan du ikke bare si det som det er uten å pakke det inn eller komme med bortforklaringer da? :)

"Hei jeg setter pris på omtanken og selskapet ditt men av respekt for den nye flammen så har jeg ikke anledning til å ha så hyppig kontakt med deg lenger. Jeg vil ikke bryte all kontakt men vi kan ikke være så mye sammen som tidligere" enkelt - kort - greit og diplomatisk :yvonne:

Hm, det var ikke dumt :P Jeg prøvde en sånn en i fjor, men da var det mer sånn "Av respekt for nye partnere så blir det for dumt at du skal komme her hele tiden, tror ikke din nye partner når den tid kommer hadde likt det, å jeg tror ikke min kommer til å like det heller, så det er på tide å skaffe seg ett liv." Men så er han her, i følge han, bare for å låne Lillehund, så jeg tenker at fremover nå, før min flamme kommer hjem igjen, at han bare skal få Lillehund med seg ut når han kommer, så blir jeg hjemme, på den måten så får han, i følge det han mener, det han vil, å jeg slipper å henge med han. Men han virket ikke helt fornøyd med det i går, for mens han da hadde Lillehund så kjørte jeg ut å hentet ei venninne så satt vi inne å så på film, da sendte han melding etter at han hadde levert Lillehund igjen om at jeg måtte komme ut, men da skrev jeg at det orket jeg ikke pga besøk. Men vi får se om han reagerer på det fremover eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...