Milla29 Skrevet 1. november 2016 #1701 Skrevet 1. november 2016 13 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hva hun tenkte? Som hun nevnte i et eller annet intervju har hun full kontroll på hvilke type innlegg som skaper trafikk til bloggen. Slikt tenkte hun.. Joda, det er jo for så vidt ganske innlysende å forstå den tankegangen derimot... Hun fremstiller ikke akkurat seg selv i det beste lyset for tiden, men alt for et klikk regner jeg med 5
Milla29 Skrevet 1. november 2016 #1702 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, CecilieX skrev: Jeg bare minner om at Nettavisen eier blogg.no. Ved å bruke AB sitt innlegg på denne måten så leder de trafikk inn på bloggen hennes. Og det trenger hun jo. Innlegget hadde skikkelig bra effekt på lesertallene, men spørsmålet er hvor mye hun taper på det i lengden. For jeg er overbevist at dersom lesergrunnlaget ditt er basert på denne typen klikkfisking, så lever du farlig. Problemet er jo at du selger ditt "gode navn og rykte" i samme slengen. Du taper sakte men sikkert kjerneleserne dine, som ikke kjenner igjen deg som den sympatiske bloggervenninna. De som rusher inn på bloggen din for å lese akkurat nevnte innlegg blir ikke værende. Jeg tror også at annonsører analyserer lesertallene, og ikke lar seg lure av kraftige svingninger. Dessuten så er det jo et spørsmål om hva du vil at produktene og firmanavnet ditt skal assosieres med. Ja, nettopp. Og dette var damen alle forbandt med baking tidligere. Nå er det vel knapt nok et tema på bloggen lengre. 5
BeverTramp Skrevet 1. november 2016 #1703 Skrevet 1. november 2016 29 minutter siden, Milla29 skrev: Ja, nettopp. Og dette var damen alle forbandt med baking tidligere. Nå er det vel knapt nok et tema på bloggen lengre. Si ikke det. Jeg synes at hun alltid legger ut et bakeinnlegg rett etter et kontroversielt innlegg. 1
Milla29 Skrevet 1. november 2016 #1705 Skrevet 1. november 2016 32 minutter siden, BeverTramp skrev: Si ikke det. Jeg synes at hun alltid legger ut et bakeinnlegg rett etter et kontroversielt innlegg. Mulig, jeg er ikke fast leser ;-) men uansett drukner vel disse personlige innleggene ethvert bake-innlegg ;-) 2
Lapper Skrevet 1. november 2016 #1706 Skrevet 1. november 2016 Her synes jeg hun går langt over streken. Hva med alle som ikke har råd til noe,også kaster hun det bare 7
scrabble Skrevet 1. november 2016 #1707 Skrevet 1. november 2016 Noen som er på blogg Norge siden på FB? Hun klager på at hun ikke krediteres 4
Milla29 Skrevet 1. november 2016 #1708 Skrevet 1. november 2016 39 minutter siden, scrabble skrev: Noen som er på blogg Norge siden på FB? Hun klager på at hun ikke krediteres For hva? 1
scrabble Skrevet 1. november 2016 #1709 Skrevet 1. november 2016 22 minutter siden, Milla29 skrev: For hva? Hun har visst kommet over samme innlegget som jeg linket til over her, og den bloggeren som "kritiserer" AB - får gjennomgå for å ikke kreditere "kilden"... hun henvises bare til som "en blogger", og det faller visst ikke i så god jord. I følge AB har hun som kritiserer visstnok en upublisert kommentar, som AB ikke vil godkjenne siden hun ikke krediteres Hun som har innlegget har visst aldri skrevet noen kommentar. AB stoppet sine kommentarer når bloggeren vil vite hvor denne skal være postet... 7
Milla29 Skrevet 1. november 2016 #1710 Skrevet 1. november 2016 1 minutt siden, scrabble skrev: Hun har visst kommet over samme innlegget som jeg linket til over her, og den bloggeren som "kritiserer" AB - får gjennomgå for å ikke kreditere "kilden"... hun henvises bare til som "en blogger", og det faller visst ikke i så god jord. I følge AB har hun som kritiserer visstnok en upublisert kommentar, som AB ikke vil godkjenne siden hun ikke krediteres Hun som har innlegget har visst aldri skrevet noen kommentar. AB stoppet sine kommentarer når bloggeren vil vite hvor denne skal være postet... For en suppe takk for svar 1
scrabble Skrevet 1. november 2016 #1711 Skrevet 1. november 2016 14 minutter siden, Milla29 skrev: For en suppe takk for svar Litt selvhøytidlig....
Mammabamma Skrevet 1. november 2016 #1712 Skrevet 1. november 2016 Men sendte hun virkelig mail til Tv2 selv for å få dem til å skrive om det? 1
Marloussie Skrevet 1. november 2016 #1713 Skrevet 1. november 2016 Hun ligger på 3. plass på blogglista. Skuespillet har fungert bra dessverre. 6
Karmaisabitch Skrevet 1. november 2016 #1715 Skrevet 1. november 2016 Nå sa hun på snap at hun kan spise uinnpakket godteri selv om barna ikke får lov, etterfulgt av en merkelig blunke-snurpemunn-grimase. Sjarmerende, 13
~Mocca~ Skrevet 2. november 2016 #1716 Skrevet 2. november 2016 Kanskje hun ikke har kastet det, hun ville bare ha alt selv. Så fikk hun haugevis med oppmerksomhet og godis. 4
Veslefrikk Skrevet 2. november 2016 #1717 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, ~Mocca~ skrev: Kanskje hun ikke har kastet det, hun ville bare ha alt selv. Så fikk hun haugevis med oppmerksomhet og godis. Hun oppnådde ihvertfall det hun ville. Folk biter på og hun er på andreplass på blogglisten i dag... 3
Edie Skrevet 2. november 2016 #1718 Skrevet 2. november 2016 Ryddet for omtale av barn, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.
neiognei Skrevet 2. november 2016 #1719 Skrevet 2. november 2016 Gjesp... Skjønner ikke hva Tilbords holder på med! 9
ashera Skrevet 2. november 2016 #1720 Skrevet 2. november 2016 Det blogginnlegget handler vel mest om at siden hun vært på krisesenter og vært gjennom så mye, er hun så sterk at all kritikk preller av på henne. 3
Fremhevede innlegg