Viking-girl Skrevet 31. oktober 2016 #1681 Del Skrevet 31. oktober 2016 29 minutter siden, Karmaisabitch skrev: Ser ikke sånn ut! Håper de har tatt til vett og innsett at hun ikke er særlig god PR for KappAhl. Bare flaut! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 31. oktober 2016 #1682 Del Skrevet 31. oktober 2016 På 29.10.2016 den 18.27, Kollontaj skrev: Taperinnlegget er nå en ting, men det hun skrev i dag tar jo kaka. https://imgur.com/a/KVKr8 Oj, dama har jo fullstendig mistet all bakkekontakt! "Taper"-innlegget går jo i samme kategori. Der bommet hun stygt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. oktober 2016 #1683 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jepp, hun er litt ute og sykler. Hun hevder at fordi hun ikke er en som gir opp (i motsetning til de fleste andre. får jeg inntrykk av) så har hun triplet inntekten sin og er i ferd med å skaffe seg drømmehuset med seks soverom og tre bad. SÅ fint for henne at hun får bo slik hun drømmer om. Så slemt av henne å anta at folk mangler viljestyrke når det er ting de ikke får til. Lurer på hvorfor hun ikke topper blogglisten, hvis det bare handler om å ville nok og gidde å stå på? Men det er noe alvorlig galt med verden når man kan tjene til livets opphold ved å blogge om sine mindreårige unevnelige ved enhver anledning, ved å eksponere kjærester og elskere og juge om hvor mye penger hun bruker og snakke ned alle andre enn seg selv så fort hun får anledning. Legg til at hun takler kritikk ved å hevde at alle som ikke er enige med henne i barneoppdragelsesmoteodene, syr puter under armene på ungene sine - for ikke å snakke om det politikksleivsparket hennes. Hun er ikke spesielt troverdig når hun snakker om å ha respekt for andre gitt. Man kan velge om man skal le eller grine, egentlig. / 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janice73 Skrevet 31. oktober 2016 #1684 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hun har blitt ganske så usmakelig, ja... Men: Karma is a bitch, er det noe som heter...så hun får nok "smake sin egen medisin" en dag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. oktober 2016 #1685 Del Skrevet 31. oktober 2016 AB er forbausende kunnskapsløs om hvordan hun kommuniserer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. oktober 2016 #1686 Del Skrevet 31. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende innlegg, omtale av barn og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 31. oktober 2016 #1687 Del Skrevet 31. oktober 2016 På 29.10.2016 den 17.27, Kollontaj skrev: Taperinnlegget er nå en ting, men det hun skrev i dag tar jo kaka. https://imgur.com/a/KVKr8 Hun bare vaser jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 31. oktober 2016 #1688 Del Skrevet 31. oktober 2016 Akkurat nå, FrkSvår skrev: Jeg var innom bloggen, der sto det, men så på snap nå at det kunne høres sånn ut ja... klikk klikk klikk... Ah ja. Har ikke lest på bloggen alt for klikk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 31. oktober 2016 #1689 Del Skrevet 31. oktober 2016 Etter de siste innleggene til AB har jeg kjent på ett stort behov for aldri å legge igjen ett klikk på den bloggen. Hvilket verdisyn er det hun representerer? Håper folk som reagere på hennes ord tydelig boikotter hennes blogg. Slike "politiske" utspill hun kommer med rundt mennesker som stemmer noe annet enn Erna, syr puter under armene på barna, tapere, og bare uttrykket i seg selv "fostrer"... Og stadig det tilbakevendende forsvaret i at vi som reagerer på dette er misunnelige/må gå i oss selv/er sårbare osv. Aldri mer ett klikk til AB. Følger mange bloggere men aldri opplevd en skivebom av utsagn som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 31. oktober 2016 #1690 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hvorfor godkjenner hun ikke kommentarer på dagens første innlegg? Nekter å tro at det kun er 4-5 svar der altså! "Det er min blogg, jeg godkjenner det som gavner meg" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 1. november 2016 #1691 Del Skrevet 1. november 2016 Hun bruker å kjøpe smågodt på Europris til ungene på lørdagene så det blir litt dobbeltmoralsk for smågodtet er ikke akkurat sterilt i utgangspunktet der det ligger i åpne beholdere i butikken. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. november 2016 #1692 Del Skrevet 1. november 2016 Ryddet for spekulasjoner, omtale av barn og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 1. november 2016 #1693 Del Skrevet 1. november 2016 Var nok ikke sånt i de tider de var lutfattige... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 1. november 2016 #1694 Del Skrevet 1. november 2016 Ikke send barna ut på trick or treat om man ikke takler upakka snop. jeeez gir meg over ende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 1. november 2016 #1695 Del Skrevet 1. november 2016 Hun har visst fått motsvar fra flere, bl.a http://mediakaos.blogg.no/1477990739_kaste_flere_kilo_godt.html kommer nok et motsvar snart til disse. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaz Skrevet 1. november 2016 #1696 Del Skrevet 1. november 2016 Altså, dersom man skal skjenke miljøet en tanke er det ikke særlig bærekraftig at hver eneste bit blir pakket inn i plast. Jeg har aldri sett annet enn at folk forsyner seg av godteriet med spade i butikken, og at de bruker en spade når de deler ut i bøttene til barna, så jeg ser ikke helt problemet med hygiene? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 1. november 2016 #1697 Del Skrevet 1. november 2016 Det blir som å takke ja til bløtkake i selskap, og stirre vertskapet i øya - og kaste hele tallerken. Kast det og ti still, ikke blogg om det. Det er som å pisse på giverne. Det er rart hvordan man kan grine over dårlig råd en dag, og så være så rik at man kan kaste andres penger. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. november 2016 #1698 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Jeg bare minner om at Nettavisen eier blogg.no. Ved å bruke AB sitt innlegg på denne måten så leder de trafikk inn på bloggen hennes. Og det trenger hun jo. Innlegget hadde skikkelig bra effekt på lesertallene, men spørsmålet er hvor mye hun taper på det i lengden. For jeg er overbevist at dersom lesergrunnlaget ditt er basert på denne typen klikkfisking, så lever du farlig. Problemet er jo at du selger ditt "gode navn og rykte" i samme slengen. Du taper sakte men sikkert kjerneleserne dine, som ikke kjenner igjen deg som den sympatiske bloggervenninna. De som rusher inn på bloggen din for å lese akkurat nevnte innlegg blir ikke værende. Jeg tror også at annonsører analyserer lesertallene, og ikke lar seg lure av kraftige svingninger. Dessuten så er det jo et spørsmål om hva du vil at produktene og firmanavnet ditt skal assosieres med. Endret 1. november 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 1. november 2016 #1699 Del Skrevet 1. november 2016 Hun har funnet ut at å være usympatisk selger. Hvem hun tar med seg i dragsuget trumfer ikke antall kroner som potensiellt ruller inn. #barnsrettigheter. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 1. november 2016 #1700 Del Skrevet 1. november 2016 Hva hun tenkte? Som hun nevnte i et eller annet intervju har hun full kontroll på hvilke type innlegg som skaper trafikk til bloggen. Slikt tenkte hun.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg