Karmaisabitch Skrevet 29. oktober 2016 #1661 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg skrev et svar, saklig - men skrev at jeg syns hun gikk langt over streken i måten hun ordla seg og at det virket som innlegget var ment for å skape debatt og liv/klikk på en ellers labert besøkt blogg. Avsluttet med "klemmer!" Ble ikke godkjent gitt 😳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. oktober 2016 #1662 Del Skrevet 29. oktober 2016 Hun er altså helt utrolig. veldig spesielt at hun illustrerer innlegget om tapere - eller egentlig om at de fleste andre enn henne er dårlige foreldre som syr puter under armene på ungene sine - med en bunke bilder av de to eldste. Og avfeier enhver kritikk med at folk er domme, slemme og misunnelige. Og den uttalelsen om at politikere. 😳 Hun er ikke sann. Tenk at man kan tjene masse penger på å lire ut av seg en masse dritt om andre folk. Og å sette seg på sin egen selvgode hest. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellapropella Skrevet 29. oktober 2016 #1663 Del Skrevet 29. oktober 2016 Nå mistet jeg munn og mæle. Enten har jeg misforstått innlegget, ellers er det selvforherligende og bedrevitende til de grader. Håper jeg har misforstått, for å løfte seg selv og sine opp ved å tråkke på andre, det har jeg lite til overs for gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. oktober 2016 #1664 Del Skrevet 29. oktober 2016 Taperinnlegget er nå en ting, men det hun skrev i dag tar jo kaka. https://imgur.com/a/KVKr8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. oktober 2016 #1665 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jepp. Fy , så usympatisk og slemt. Hvem er det som sponser henne for tiden? De burde spørres om dette er verdier de står for. Tilbords er sikkert glade for å ha en ambassadør som henne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. oktober 2016 #1666 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Hva er det som har skjedd med henne? Klart noen av kommentarene var ikke så hyggelige, men hun fremstår utrolig usympatisk i det siste innlegget! Kaller hun virkelig andre mennesker (politikere) for rask? Jeg har mistet helt sansen for henne! Hvem i all verden vil sponse henne, hun er virkelig et dårlig forbildet! Endret 29. oktober 2016 av Jobbermedbarn 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 29. oktober 2016 #1667 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Dette er jo kun for oppmerksomheten. Folk har vel "glemt" henne midt oppi alt med Sophie E, fotballfrue som desperat prøver å fiske etter enda mer oppmerksomhet, og ikke minst kaoset til VP. Da må hun jo finne på noe som kan toppe alt dette. Det gjennomsiktige undertøyet hun snappet om funket jo ikke så... Jeez for ei dame. Endret 29. oktober 2016 av Bringebæret 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. oktober 2016 #1668 Del Skrevet 29. oktober 2016 Aldeles ufyselig, og helt ute av stand til å ta til seg og diskutere saklige innspill. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. oktober 2016 #1669 Del Skrevet 30. oktober 2016 Helt utrolig at Til Bords ønsker å ha en ambassadør som kaller hele sentrum -og venstresiden i norsk politikk for rask. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 30. oktober 2016 #1670 Del Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, Chrisssi skrev: Synes hun nå fremstår som helt uspiselig og mer og mer usympatisk. Fatter ikke at annonsører velger seg en slik "ambassadør", men det ser jo ut til at noen av disse har forsvunnet. Synes heller ikke at det gavner barna hennes slik hun fremstiller dem. KappAhl tok jo til vettet etterhvert. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 30. oktober 2016 #1671 Del Skrevet 30. oktober 2016 20 timer siden, Kollontaj skrev: Taperinnlegget er nå en ting, men det hun skrev i dag tar jo kaka. https://imgur.com/a/KVKr8 Noe så usmakelig! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 30. oktober 2016 #1672 Del Skrevet 30. oktober 2016 På 29.10.2016 den 15.24, Karmaisabitch skrev: Jeg skrev et svar, saklig - men skrev at jeg syns hun gikk langt over streken i måten hun ordla seg og at det virket som innlegget var ment for å skape debatt og liv/klikk på en ellers labert besøkt blogg. Avsluttet med "klemmer!" Ble ikke godkjent gitt 😳 Tyyyypisk AB!!! Ikke ta deg nær av det i det hele tatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 30. oktober 2016 #1673 Del Skrevet 30. oktober 2016 45 minutter siden, Viking-girl skrev: Tyyyypisk AB!!! Ikke ta deg nær av det i det hele tatt! Ble faktisk godkjent, men mye senere enn svar som var skrevet mye senere enn mitt ;-) God underholdning da, bare å poppe popcorn! Blir helt matt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. oktober 2016 #1674 Del Skrevet 30. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av barn, krenkende utsagn og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 30. oktober 2016 #1675 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Jeg hadde vært utrolig flau om mamma hadde skrevet et sånt innlegg, og publisert det med bilde av meg og broren min Endret 30. oktober 2016 av Hjarte 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2016 #1676 Del Skrevet 30. oktober 2016 10 timer siden, Karmaisabitch skrev: KappAhl tok jo til vettet etterhvert. Representerer hun ikke KappAhl lenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. oktober 2016 #1677 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Nei. Aner ikke hvorfor. Nytt innlegg hvor hun prøver å klare opp i hva hun mener med tapere. Et par lovende oppspill, der hun innrømmer at ikke alle kan bli like gode i alt, og at det gjelder å finne det man er god på. Men så viser hun tydelig at hun ikke skjønner kritikken: "Forskjellen på meg og den som ikke klarer det er at jeg aldri gir meg." Dette er jo omtrent like nådeløst som Jan Hanvolds frelses/helbredelsesbudskap. Det er bare pur vilje (eller sterk tro) som gjelder og null blikk for kontekst og folks ulike forutsetninger. Ergo blir det din egen skyld om du ikke vil eller tror nok. Min kritikk av AB handler derfor ikke om jantelov. Jeg unner folk suksess og respekterer hardt arbeid. Men jeg respekterer ikke nådeløse blikk på andre mennesker. Endret 31. oktober 2016 av ashera 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. oktober 2016 #1678 Del Skrevet 31. oktober 2016 25 minutter siden, ashera skrev: Nei. Aner ikke hvorfor. Nytt innlegg hvor hun prøver å klare opp i hva hun mener med tapere. Et par lovende oppspill, der hun innrømmer at ikke alle kan bli like gode i alt, og at det gjelder å finne det man er god på. Men så viser hun tydelig at hun ikke skjønner kritikken: "Forskjellen på meg og den som ikke klarer det er at jeg aldri gir meg." Dette er jo omtrent like nådeløst som Jan Hanvolds frelses/helbredelsesbudskap. Det er bare pur vilje (eller sterk tro) som gjelder og null blikk for kontekst og folks ulike forutsetninger. Ergo blir det din egen skyld om du ikke vil eller tror nok. Min kritikk av AB handler derfor ikke om jantelov. Jeg unner folk suksess og respekterer hardt arbeid. Men jeg respekterer ikke nådeløse blikk på andre mennesker. Dette! Skulle ønsker jeg kunne plusse deg 100 ganger. Ashera. Det er jo nettopp dette det handler om og som hun får kritikk for. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 31. oktober 2016 #1679 Del Skrevet 31. oktober 2016 Selvinnsikt er ikke AB sitt største fortrinn. Hun bare kjører på, hensynsløst. Hun mangler så mange nyanser, alt er enten eller/svart hvitt. Tenker kun på seg selv og egne behov. Når folk i kommentarfeltet er kritiske (som he helt innafor), bruker hun setninger som "hvorfor så sår, er du selv en taper" (gjenfortalt, ikke sitat) i troen om at hun har rett og er tøff, mens det det egentlig handler om er hersketeknikk. Jeg likte AB. Nå liker jeg henne ikke lenger. Det har ingenting med utseende eller markedsføring å gjøre, det handler rett og slett om usle verdisett. Det blir verre og verre. Bloggen hennes er en farse, den gir meg ingenting lenger. Hun gjør som hun vil på sin blogg, det er helt tydelig, og da gidder ikke jeg å klikke meg inn så hun skal få lønn for dårlig utført arbeid. Nok er nok! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 31. oktober 2016 #1680 Del Skrevet 31. oktober 2016 15 timer siden, MarianneE skrev: Representerer hun ikke KappAhl lenger ? Ser ikke sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg