Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars...Det ble nok litt lite oppmerksomhet på henne, midt oppi dette med mannegruppa osv.

Bra hun klarer å lage litt drama selv da, sånn at det blir litt på bloggen igjen.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Infinity skrev:

Ny overskrift der det står; Er det noe gale Anne Brith ?

Ble nesten litt bekymret, da hun sitter på gulvet med senket hode, og på snap ser man at det står noe om voldtekt på den "sneak peaken".  Men.....hun har bare sovet lenge..

Herregud, prøver hun å få folk til å tro hun har blitt voldtatt nå? :sjokkbla: Er DET lokkemiddelet? Hvor lavt går det an å synke?

• Liker 19
Skrevet

38 plass på blogglisten gjør vel at hun blir desperat og synker til et nytt lavmål ved å bruke slike bilder og de overskriftene. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan samtale hun vil ta med datteren sin, jeg.....

Minnes snap fra en kveld ute med jentene på "Skal vi danse" - hvor en kjekk ung mørk man ble gramset på den bare brystkassa av en av damene, til fnis og skratt fra de andre. Hørte ikke at noen spurte om det var greit å klå. 

Synes det er veldig fint at man lærer ungene respekt for andre, og for andres grenser - men det bør jo gjelde uansett kjønn. Og kanskje kunne man gått foran som er godt eksempel selv også. Jeg syns ikke akkurat hun har speilet så mye god oppførsel rundt mennene i sitt liv siste tida - det være seg tilfeldige bekjentskaper, eller diverse tidligere forhold. 

• Liker 15
Gjest jesse james
Skrevet

Når hun forteller på snap at hun skal se på hyttetomter, så indikerer hun at de skal bygge hytte.. 

Foralldel, alle har låv å drømme seg bort :)  jeg lurer bare på hvor pengene kommer fra. De færreste har råd til å bygge et større hus, hytte og betale gjeld på relevant kort tid..

Skrevet
1 time siden, jesse james skrev:

Når hun forteller på snap at hun skal se på hyttetomter, så indikerer hun at de skal bygge hytte.. 

Foralldel, alle har låv å drømme seg bort :)  jeg lurer bare på hvor pengene kommer fra. De færreste har råd til å bygge et større hus, hytte og betale gjeld på relevant kort tid..

Håper vel på at noen skal sponse henne med hyttetomt, og etterhvert hytte. :roll: 

• Liker 13
Skrevet

Vet ingenting om inntekten til Anne Brith, men er fascinert over at det kan gå ann med så få lesere? Noen som vet noe om det - kan man virkelig skaffe seg millioninntekt med så få lesere, jf. blogglisten.no?

Anna Rasmussen og CBE tjener jo godt, men de har da også 10-15 ganger leserne til Anne Brith?

• Liker 6
Skrevet

Virker som det er bare prat dette hus/hytteopplegget. Se på tomt, kjøpe tomt, bygge hus - og nå hytte? Skal hun ha begge deler?

• Liker 1
Skrevet

De har spinket og spart i flere år for å betjene gjeld og legge opp egenkapital, og nå kan de endelig ta opp huslån. Samtidig skal hun bygge hytte - i Trysil eller Hafjell (altså ikke akkurat i de rimeligste områdene heller når det gjelder hyttebygging vil jeg si....) Enten ser hun på hyttetomter for å fantasere seg bort litt i hverdagen, eller så er hun interessert i eiendomsmarkedet.

Tror ikke ett sekund på at hun skal bygge noen hytte. Er bare enda en måte å få folk (oss) til å spekulere og diskutere bloggen hennes. Nok en halvsannhet - som glir fint inn i rekken av alle de andre. 

• Liker 25
Skrevet

Altså nå må hu slutte med det sommerfulgfilteret altså :laugh: Herregud!!

• Liker 16
Skrevet

For å få klikk inn på bloggen i dag har hun den "dramatiske" clickbaiten JEG GIKK RUNDT MED KNIV I HUSET I NATT! Hørt lyder fra gutterommet, fant en nøkkel og låste enkelt og greit døra til gutterommet og gikk og la seg 😂😂 At hun kommer på alt dette røret!! Tigging om å legge igjen kommentarer med "hjelp meg å velge bilde" i ikke mindre enn 2 innlegg! Hun gjør nå fader som hun vil uansett, når tok den dama I MOT ET RÅD ?? 

• Liker 17
Skrevet

Tråden er ryddet for omtale av barn.

Kragebein, mod

Skrevet
6 timer siden, Viking-girl skrev:

For å få klikk inn på bloggen i dag har hun den "dramatiske" clickbaiten JEG GIKK RUNDT MED KNIV I HUSET I NATT! Hørt lyder fra gutterommet, fant en nøkkel og låste enkelt og greit døra til gutterommet og gikk og la seg 😂😂 At hun kommer på alt dette røret!! Tigging om å legge igjen kommentarer med "hjelp meg å velge bilde" i ikke mindre enn 2 innlegg! Hun gjør nå fader som hun vil uansett, når tok den dama I MOT ET RÅD ?? 

Seriøst??????

• Liker 3
Skrevet

Hun har jo nådd målet sitt altfor tidlig må vite, så derfor et nytt hårete mål og da må det litt drama til

• Liker 3
Skrevet

Lol. Også et illustrasjonsfoto av at hun holder en kniv...jeg gir meg ende over. Hva hu finner på!!

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, Valetta skrev:

Lol. Også et illustrasjonsfoto av at hun holder en kniv...jeg gir meg ende over. Hva hu finner på!!

:fnise::ph34r::fnise:

• Liker 5
Skrevet

Ukens tårer på Snap, fordi hun måtte avslå en middag med J som hun reiste til Hellas med for å gjøre det slutt når de kom hjem.... Ny mann å date, var det ikke T som var så heit noen uker. Det jeg har lest ut av blogg og Snap så har hun "konsumert" GANSKE mange menn etter at hun ble alenemor, først til 3 så til 4... og hun stresser sånn med dette mannfolkopplegget 😳 Kjærligheten slår ned når en minst venter det og ikke jager den. Det er hvertfall min erfaring. Håper hun kan finne ro med seg selv snart! Man MÅ ikke ha en mann på død og liv akkurat NÅ! Det kan faktisk komme senere i livet..... hun er bare 42. Så kjære Anne Brith, hos meg slo lynet ned pga en mail fra en tidligere kollega. En mail jeg fant når jeg satt og rydda i innboksen. Mailen fra han var over to måneder gammel. To timer etter at jeg leste den mailen gikk vi en laaang tur, og det gnistret mellom oss. Begge hadde lyst å ta på hverandre, klemme og aldri slippe! Tenk å få være så heldig som fikk en ny sjanse hos han!! Ikke at jeg hadde gjort noe halt, jeg valgte en annen i stedet for noen år siden. Totalt skivebom!! Denne gangen går jeg etter hjertet, hodet og magefølelsen. Det burde du også Anne Brith! Det kan umulig være så sunt for deg å treffe så mange "kandidater" som vil leve DITT eventyr!! Enten så må du hoppe i det og satse på huset og drømmene dine med barna, uavhengig om du har kjæreste eller ikke. Om du får en kjæreste og han vil bo med dere så er det jo ren BONUS!!! Det er som feks de som ønsker så inderlig å bli gravide uten å få det til.... Når man slutter å stresse og jage og tar dagene som de kommer, så tror jeg sjansen for å bli gravid blir større... skjønner du/dere hva jeg mener? Kanskje et dårlig eksempel men prøver likevel. 

• Liker 9
  • 3 uker senere...
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Er det noen som har lest hennes siste innlegg, ang å fostre opp tapere? Vil ikke gå inn på hennes blogg. 

Gjest CecilieX
Skrevet
38 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Er det noen som har lest hennes siste innlegg, ang å fostre opp tapere? Vil ikke gå inn på hennes blogg. 

Skrollet gjennom bloggen i går og leste innlegget. Det er et typisk AnneBrith innlegg der hun skriver om hvordan hun er flinkismor som ikke lar barna slutte på idretter selv om de ikke får det til. Og moralen er at dersom du lar dem gi opp så skaper du tapere. 

Interessant nok hadde innlegget bare fått 4 kommentarer og alle var negative. De uttrykte skuffelse over bruken av ordet tapere og at ikke alle blir vinnere selv om du presser dem til blods. 

Mitt inntrykk er at innlegget var skrevet for å provosere og at det dermed skulle generere klikk inn på bloggen. Statistikken viste at hun fikk en økning fra lesertall på litt under 3000 til litt under 5000, men det skapte altså ikke noe særlig engasjement. Flere av innleggene hennes den siste tiden har ikke fått en eneste kommentar, ei heller av de tidligere engasjerte leservenninnene. Hun har ligget jevnt rundt 50. plass nå og jeg tror hun har mistet mange lesere. Rett og slett fordi hun har hatt for stort fokus på å blåse opp lesertall ved hjelp av klikkbaiting, bruk av barn og romanser. Hun har tapt kjerneleserne som ønsket baking og i tillegg fremstått som selvgod. Hun har ignorert spørsmål og kritikk og flere ganger sagt tydelig i fra at hun gjør som hun vil fordi det er hennes blogg, og de som ikke er enige kan la være å lese bloggen. Det har de jammen meg gjort. Jeg ser at du ikke vil klikke deg inn og det er nok flere som har att samme beslutning. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...