Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er sånt som dette jeg mener med ekkel oppførsel. Creepy...

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, dette var drøyt:ohmy:Hun har jo virkelig ingen hemninger! Alt for noen klikk? Uten tanke på personer rundt henne som blir offer for denne utleveringen selvsagt. Her virker det som om hun desperaaaaat forsøker å klatre seg oppover blogglisten gitt

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Milla29 skrev:

Oj, dette var drøyt:ohmy:Hun har jo virkelig ingen hemninger! Alt for noen klikk? Uten tanke på personer rundt henne som blir offer for denne utleveringen selvsagt. Her virker det som om hun desperaaaaat forsøker å klatre seg oppover blogglisten gitt

Ohhh YES !!!! Den dama trenger drama i livet sitt, hvis ikke så skaper hun det selv. Alt for å få klikk! Noe hun ikke får herfra! (fniiiis) 

• Liker 3
Skrevet

Noen burde få bloggkarantene for så uetisk eksponering av familie. Å bruke slike situasjoner som barna og eksen er så over grensen at jeg finner ikke ord. Hun må være latterlig naiv å tro at familien ikke leser bloggen! Ta deg sammen AB, familie er viktigere enn klikk og penger (...for folk flest). Trist å se hva penger gjør med folk! 

• Liker 13
Skrevet

Jeg forstår bare ikke ikke hvordan det går an å gå fra å ha en respektert og kjekk bakeblogg til... hva enn du nå vil kalle dette. Noen med mer innsikt enn meg som vet når og hvordan bloggen ble som den er idag?

• Liker 11
Skrevet

Fra Staff-advokatene; 

Alle har rett til privatliv

Vi har alle – også barn – rett til privatliv. Dersom det ligger en stor mengde informasjon om alt fra flaue kallenavn til bilder av soverommet ditt på nett, vil dette utgjøre en privatlivskrenkelse. Foreldre har en rett til å bestemme i barnets sted, men denne retten skal utøves med barnets beste for øyet. Gode grunner taler for å begrense deling av barns personopplysninger. Foreldrenes egeninteresse i å få ”likes” eller andre former for bekreftelse, kan ikke rettferdiggjøre at store mengder informasjon om et barn blir delt.

http://www.side2.no/foreldre/--foreldre-bryter-sine-barns-rett-til-privatliv/5177374.html

https://www.nrk.no/norge/legger-du-ut-bilder-av-barna-dine-pa-facebook_-da-kan-du-bli-saksokt-1.12830845

• Liker 11
Skrevet

Lurer på om det skjer noe oppi hodene til noen bloggere etterhvert - som om de rett og slett ikke ser eller skjønner hvordan de utleverer seg og sine? Det blir så dagligdags at det liksom blir som å tenke høyt? At de mister helt begrepet?

Det kan jo nesten virke sånn. Hun her er så drøy at det burde blitt satt en stopper. Dette leser jo familien, barna, venner, kjente, naboer - OG exen. Er ikke det kleint?? Er det liksom en selvfølge at han hadde villet det samme??

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, omtale av barn og svar til dette.

Kragebein, mod

Gjest Ellapropella
Skrevet
1 time siden, Valetta skrev:

Lurer på om det skjer noe oppi hodene til noen bloggere etterhvert - som om de rett og slett ikke ser eller skjønner hvordan de utleverer seg og sine? Det blir så dagligdags at det liksom blir som å tenke høyt? At de mister helt begrepet?

Det kan jo nesten virke sånn. Hun her er så drøy at det burde blitt satt en stopper. Dette leser jo familien, barna, venner, kjente, naboer - OG exen. Er ikke det kleint?? Er det liksom en selvfølge at han hadde villet det samme??

Her tror jeg du er inne på noe. De er så "i det" at de ikke ser hva de gjør lenger. Om man hadde tatt fra disse bloggerne mulighet til sosiale medier og blogging i et par mnd minst, tror jeg mange av dem hadde fått opp øynene litt. Forhåpentligvis. Mange er nok sveiseblinde allerede. De har blitt så vant til å smøre livet sitt (og ungenes?!) utover det glade internettet, at de ikke lenger ser hva slags brudd på personvern de bedriver. Disse bloggbarna (og ikke bare denne bloggerens barn), vil kunne finne SÅ mye om seg selv, andre vil kunne vite altfor mye om dem, og det gjør meg sint at ingen har myndighet til å gripe inn i noe som strengt tatt burde vært ulovlig. At man kan bygge/kjøpe hus for millioner av kroner på å selge ungene sine "til høystbydende", det er helt sykt. 

Skrevet

Nemlig!! Du utbroderte det jeg mente.

Altså denne dama hadde jo tidligere en drøm om noe eget. Et konditori. Desverre ble det ikke som hun hadde håpet. Og det er jo trist! Det kan jeg oppriktig mene, innen baking har hun jo absolutt et talent! 

Så fikk hun jo litt oppmerksomhet i media gjennom Hele Norge baker osv, og med Villa Perlesukkers nederlag vokste det istedet opp "ugrass", hun levde på F-kjendisbølgen og begynte å "selge" unger og privatliv for å holde seg flytende. Ikke alle tåler oppmerksomhet og berømmelse - og nå har hun slik jeg ser det "mistet hode" som man sier på godt norsk. Virker ikke som hun lenger ser grensene mellom hva som kan deles og ikke deles. Hun hadde så absolutt trengt en "avrusning" så hun kunne åpnet øynene sine for hva det er hun driver med.

• Liker 14
Skrevet (endret)

ser at innlegget mitt fra tidligere i dag er slettet, og velger derfor å slette dette selv da det er samme tematikk. Veldig synd at det forrige er slettet, da det er veldig relevant og hadde 40 likes (ergo noe mange er enig i..) 

Endret av Basilen
  • Liker 7
Skrevet
37 minutter siden, Valetta skrev:

Altså denne dama hadde jo tidligere en drøm om noe eget. Et konditori. Desverre ble det ikke som hun hadde håpet. Og det er jo trist! Det kan jeg oppriktig mene, innen baking har hun jo absolutt et talent! 

Så fikk hun jo litt oppmerksomhet i media gjennom Hele Norge baker osv, og med Villa Perlesukkers nederlag vokste det istedet opp "ugrass", hun levde på F-kjendisbølgen og begynte å "selge" unger og privatliv for å holde seg flytende. Ikke alle tåler oppmerksomhet og berømmelse - og nå har hun slik jeg ser det "mistet hode" som man sier på godt norsk. Virker ikke som hun lenger ser grensene mellom hva som kan deles og ikke deles. Hun hadde så absolutt trengt en "avrusning" så hun kunne åpnet øynene sine for hva det er hun driver med.

Ok. Forstår mer nå. Takk for sammenfatningen ☺

Skrevet

Er hun ikke ambassadør for KappAhl lengre?

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Kristinemarie1989 skrev:

Er hun ikke ambassadør for KappAhl lengre?

Tror du HUN hadde innrømmet det om hun ikke er det lenger?? Neppe! Hun er nok #stolt ambassadør.... 

• Liker 4
Skrevet

Hadde hun fortsatt med bakeblogg hadde jeg fulgt henne. Jeg liker og bake og føler mange matblogger.  Veldig synd hun sluttet med det, for hun er veldig flink :)

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Viking-girl skrev:

Tror du HUN hadde innrømmet det om hun ikke er det lenger?? Neppe! Hun er nok #stolt ambassadør.... 

Tja alle bildene merket med kappahl er fjernet samt at hun ikke bruker KappAhlklær lengre.. men du har nok helt rett ja!

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Valetta skrev:

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Du hadde fått tusen+ av meg!! Spot on!!

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg tror nok bloggere som utleverer seg og sine på denne måten ikke helt evner å skjønne hvor mange som faktisk får med seg de veldig private hendelsene og øyeblikkene som deles. De blir nok rett og slett litt "bloggblind". Det har jo blitt gjentatt til det kjedsommelige på dette forumet, men likevel må jeg igjen tenke med skrekk og gru på hvordan de små det blir skrevet om og delt så mye fra, kommer til å reagere når de vokser opp og innser at det slett ikke er normalt, eller særlig kjekt, at alle detaljer fra oppveksen deres ligger tilgjengelig på google.

• Liker 10
Skrevet

Ny overskrift der det står; Er det noe gale Anne Brith ?

Ble nesten litt bekymret, da hun sitter på gulvet med senket hode, og på snap ser man at det står noe om voldtekt på den "sneak peaken".  Men.....hun har bare sovet lenge..

• Liker 6
Skrevet
41 minutter siden, Infinity skrev:

Ny overskrift der det står; Er det noe gale Anne Brith ?

Ble nesten litt bekymret, da hun sitter på gulvet med senket hode, og på snap ser man at det står noe om voldtekt på den "sneak peaken".  Men.....hun har bare sovet lenge..

Herregud! Hun bare elsker å lage drama rundt seg selv!!! Hun eier ikke skamvett! 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...