Birdo Skrevet 30. september 2016 #1601 Del Skrevet 30. september 2016 Seriøst.. Er det dette dere kaller konstruktiv kritikk av viktigere temaer? Det er jo bare side opp og side ned med det samme hele tiden. Greit at dere virkelig har noe imot hvordan hun står/går/snakker/blunker på snapchat, men så slett henne da for guds skyld, ikke kom inn her flere ganger i uken å gjenta det som har blitt sagt hundre ganger før. Ta henne heller for alt det kritikkverdige hun gjør, ikke at hun "har en skrukkete finger"(virkelig?). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 30. september 2016 #1602 Del Skrevet 30. september 2016 Beklager så meget 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 1. oktober 2016 #1603 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) 6 timer siden, Birdo skrev: Seriøst.. Er det dette dere kaller konstruktiv kritikk av viktigere temaer? Det er jo bare side opp og side ned med det samme hele tiden. Greit at dere virkelig har noe imot hvordan hun står/går/snakker/blunker på snapchat, men så slett henne da for guds skyld, ikke kom inn her flere ganger i uken å gjenta det som har blitt sagt hundre ganger før. Ta henne heller for alt det kritikkverdige hun gjør, ikke at hun "har en skrukkete finger"(virkelig?). Endret 1. oktober 2016 av Monky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 1. oktober 2016 #1604 Del Skrevet 1. oktober 2016 17 timer siden, Pæddan skrev: Ntåååååå, at jeg ikke tenkte i disse baner altså..... Ikke rrt mannfolka blir skremt vettu, når dama kronisk presenterer seg slik og ser ut som et skrukkeskinn på høylys dag. Hun er da mye penere uten dette fjaset, om ikke mer naturlig. 17 timer siden, Valetta skrev: Det er jo helt vannvittig lættis hvor mye hun bruker det sommerfugl-filteret!! 9 timer siden, johma92 skrev: Jeg er lei pekefingeren, jeg! Haha. Skjønner ikke greia. Skrokke finger som peker på meg. Har ofte lydløs på, og da ser det ut som hun gir alle der ute en kjennepreken 8 timer siden, elisaday skrev: Hun er jo bare... litt småekkel på snap? Skjønner dere ikke at det er dritt som dette som gjør at folk kaller kvinneguiden et mobbeforum? Dette er ikke kritikk, dette er mobbing. Dette er å dra det for langt og der skjønner dere selv også. Du kan tenke det, men det trengs ikke sies høyt. Dere er med å undergrave legitimiteten til alle de gode innleggene som folk skriver her. Hadde dere hatt skamvett så hadde dere slettet kommentarene deres! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LouiseL Skrevet 1. oktober 2016 #1605 Del Skrevet 1. oktober 2016 16 minutter siden, Blå politibil skrev: Skjønner dere ikke at det er dritt som dette som gjør at folk kaller kvinneguiden et mobbeforum? Dette er ikke kritikk, dette er mobbing. Dette er å dra det for langt og der skjønner dere selv også. Du kan tenke det, men det trengs ikke sies høyt. Dere er med å undergrave legitimiteten til alle de gode innleggene som folk skriver her. Hadde dere hatt skamvett så hadde dere slettet kommentarene deres! Helt enig. Blir målløs. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 1. oktober 2016 #1606 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) 5 timer siden, LouiseL skrev: Helt enig. Blir målløs. Jeg blir sint. Dette er ikke greit og det ødelegger forumet og dets rykte. Og aller viktigst, man skal slippe å lese sånt om seg selv, uavhengig om man er blogger eller ikke. Endret 1. oktober 2016 av Blå politibil . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 1. oktober 2016 #1607 Del Skrevet 1. oktober 2016 Har Kappahl tatt til seg noe av kritikken tro...? Virker ikke som hun er "ambassadør" for de lengre. Både fordi hun nå omtaler og bruker klær fra både Lindex og Bikbok og fordi jeg ser hun har fjernet de fra Instagram. Der står det nå bare TilBords. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 1. oktober 2016 #1608 Del Skrevet 1. oktober 2016 Men å diskutere VP sitt utseende er greit? Og alt rundt henne. Hvorfor skal denne fjolla her beskyttes? Og hun er det eneste mennesket som latterligjør seg slik med hår, fjas, snurpemunn etc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 1. oktober 2016 #1609 Del Skrevet 1. oktober 2016 18 minutter siden, Pæddan skrev: Men å diskutere VP sitt utseende er greit? Og alt rundt henne. Hvorfor skal denne fjolla her beskyttes? Og hun er det eneste mennesket som latterligjør seg slik med hår, fjas, snurpemunn etc Nei det synes jeg ikke. Det er ikke innafor å diskutere utseende til noen. Hverken VP eller AB. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 1. oktober 2016 #1610 Del Skrevet 1. oktober 2016 35 minutter siden, Blå politibil skrev: Nei det synes jeg ikke. Det er ikke innafor å diskutere utseende til noen. Hverken VP eller AB. Enig!! Det er aldri greit å såkalt diskutere utseendet til andre! Trodde det var noe alle visste? Om flere her har problemer med hvordan samtlige bloggere ser ut, så ta det på melding eller med venninner, hvis det virkelig er behov for å kommentere det. Én ting er å diskutere det generelle med bloggerene, hva de skriver og lignende, men å skrive om hvordan de ser ut?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. oktober 2016 #1611 Del Skrevet 1. oktober 2016 Enig med flere her. Utseendet kan man holde seg for god til å kommentere dersom det ikke noe med innholdet på bloggen dvs at hun feks selger/annonserer for hudkrem. At hun redigerer utseendet er innafor å snakke om dersom det ovenfor skjer. Ellers ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 1. oktober 2016 #1612 Del Skrevet 1. oktober 2016 Vet du? Jeg kan faktisk bare legge meg langflat for den kommentaren angående pekefingeren. Det var kanskje dumt. Grunnen til at jeg er lei av det er fordi det legges ut 100 videoer med samma greia hver eneste dag, og JA. Hun ser sinna ut med den pekefingeren sin. Ellers synes jeg faktisk Anne Brith er ei flott dame. Har en del kritiklverdige ting på henne, som litt spørsmålstegn rundt ukeshandling og andre ting på bloggen, men ellers er det faktisk helt ok å lese bloggen hennes og ha henne på snap. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 1. oktober 2016 #1613 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg synes faktisk ikke snappen hennes er noe grei jeg. blogge alt fra 3.personer som oppløst i gledestårer over å møte faren sin, til å snappe at hun gikk inn på eksen som sto i underbuksa til stort sett snappe heeele måltidet med klage over kald mat "majones" og det som er... Hva med litt privatliv og familiekos? Ja jeg har slettet henne på snapp for dagens forestilling ble for drøy for meg... Når det er sagt så ble jeg gledelig overasket over at instagrammen hennes består mest av baking så den vil jeg fortsatt følge 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 1. oktober 2016 #1614 Del Skrevet 1. oktober 2016 25 minutter siden, johma92 skrev: Vet du? Jeg kan faktisk bare legge meg langflat for den kommentaren angående pekefingeren. Det var kanskje dumt. Grunnen til at jeg er lei av det er fordi det legges ut 100 videoer med samma greia hver eneste dag, og JA. Hun ser sinna ut med den pekefingeren sin. Ellers synes jeg faktisk Anne Brith er ei flott dame. Har en del kritiklverdige ting på henne, som litt spørsmålstegn rundt ukeshandling og andre ting på bloggen, men ellers er det faktisk helt ok å lese bloggen hennes og ha henne på snap. Det synes jeg er flott gjort av deg! Jeg er veldig enig i kritikken av Anne Brith. Jeg er jo aktiv i tråden. Bloggingen om diverse menn, eksponeringen av barn, løgnene rundt mathandlingen og ikke minst at hun bruker barna i markedsføring er kritikkverdige. Utseende er det ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 1. oktober 2016 #1615 Del Skrevet 1. oktober 2016 På 30.9.2016 den 23.06, elisaday skrev: Hun er jo bare... litt småekkel på snap? Føler jeg må presisere hva jeg mener med "småekkel". Jeg mener ikke at AB er ekkel som person. Jeg burde skrevet "småcreepy" for hun freaker meg litt ut. Kommentaren min går ikke på utseendet hennes, men oppførselen hennes og den overdrevne utleveringen av alt man ikke trenger å informere folk man ikke kjenner om. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 2. oktober 2016 #1616 Del Skrevet 2. oktober 2016 Jeg syns hun ser ut som er frisk og flott dame. Men tror selv hun er usikker, siden hun bruker filter hele tiden, lager grimaser, tar seg i håret. I tillegg snur hun seg ofte bort når andre snapper henne. F.eks på "bloggmøter" etc. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 2. oktober 2016 #1617 Del Skrevet 2. oktober 2016 Ryddet for multiposting i forbindelse med teknisk feil. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. oktober 2016 #1618 Del Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Hinsides fornuft det denne bloggeren fremviser. Så fullstendig inntullet i egen bloggeridentitet og klikkjag at alt kastes i ringen og beskues, selv når de ligger nede og er sårbare skal det offentliggjøres og skaffe inntekt. Endret 3. oktober 2016 av Francis 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 3. oktober 2016 #1619 Del Skrevet 3. oktober 2016 1 minutt siden, Francis skrev: Hinsides fornuft det denne bloggeren fremviser. Så fullstendig inntullet i egen bloggeridentitet og klikkjag at alt kastes i ringen og beskues, selv når de ligger nede og er sårbare skal det offentliggjøres og skaffe inntekt. Hele familien må bidra hvis det skal bli nytt hus, forstår du vel... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 3. oktober 2016 #1620 Del Skrevet 3. oktober 2016 Det blir bare så klæint at det går ikke ann. ER det virkelig lesere der ute som synes denne dama er sjarmerende og morsom? Åpent spekulere i om hun kunne funnet tilbake til exen - hvem gjør slikt? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg