Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Er ikke disse utleveringene AB kommer med tildels æreskrenkelser? Hun forteller at hun ble utsatt for grov vold, og publiserer nok informasjon til at gjerningspersonen kan identifiseres - spesielt siden mediumet AB anvender er tilgjengelig for offentligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Milio skrev:

Strekker det seg lengre blir hun nok anmeldt for det ja.

Men nære venner og bekjente leser jo ikke bloggen, skriver hun. Så kanskje de ikke vet det?

Særlig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjært seg med han nye også? Siden hun skriver på snap at hun nok hadde trengt en grønn lue siden hun nok kom til å forbli singel i lang tid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Høstduft skrev:

Har det skjært seg med han nye også? Siden hun skriver på snap at hun nok hadde trengt en grønn lue siden hun nok kom til å forbli singel i lang tid.

Han hun kalte for T, som hun traff for et par uker siden? Han har vel klikket seg inn på bloggen og lest om seg selv, og blitt vettskremt av hvor mye hun la i det veldig fort. Jeg klandrer han ikke for det :) 

Jeg kommer virkelig ikke over at AB lever i god tro om at ingen rundt henne leser bloggen hennes. En ting er hva som sies, noe helt annet hva folk faktisk gjør. Hvorfor tror hun at foreldrene til barnas venner IKKE skulle lese bloggen? Jeg hadde fulgt den med argusøyne, for å se om mitt barn dukket opp. 

I dag har hun lagt ut agn etter tomt. Hun håper nok at noen med en stor eplehage skal tilby henne den, sånn at hun får bo der hun vil. De får jo tross alt en kjendisnabo......... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spinker å sparer på matbudsjett for å kjøpe hus men å kjøpe en Mac til guttungen på en helt vanlig hverdag er det rom for i budsjettet? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, identifisering av tredjepart, omtale av barn, krenkende utsagn og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Norlevo skrev:

De spinker å sparer på matbudsjett for å kjøpe hus men å kjøpe en Mac til guttungen på en helt vanlig hverdag er det rom for i budsjettet? 

Tydligvis.

Skikkelig troverdig denne dama. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper fra mitt eget innlegg på tråden om Camilla Øvestad/Villa Paprika.

Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt.

Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james
22 timer siden, Norlevo skrev:

Reagerte også på det. Hun som skal være så sparsommelig. Det er ikke så lenge igjen til jul, kunne ventet med så dyr gave til da. Slått 2 fluer i en smekk, med tanke på de 6 soverommene og 3 bad.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen vennligst forklare meg hvorfor den dama MÅ ha på det idiotiske filtret på Snap? Og snurpe denne kjeften i 99 % av tilfellene og lussjekkingen av håret? Ser ingen andre som snapper gjøre det samme, være seg Jenny Skavlan, Pilotfrue, FF eller andre.

Please AB - STOP!!!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Pæddan skrev:

Kan noen vennligst forklare meg hvorfor den dama MÅ ha på det idiotiske filtret på Snap? Og snurpe denne kjeften i 99 % av tilfellene og lussjekkingen av håret? Ser ingen andre som snapper gjøre det samme, være seg Jenny Skavlan, Pilotfrue, FF eller andre.

Please AB - STOP!!!

Fordi man blir så bjuuuuutiful med det sommerfuglfilteret vel :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HogAogH skrev:

Fordi man blir så bjuuuuutiful med det sommerfuglfilteret vel :sminkedokke:

Ntåååååå, at jeg ikke tenkte i disse baner altså:fnise:..... Ikke rrt mannfolka blir skremt vettu, når dama kronisk presenterer seg slik og ser ut som et skrukkeskinn på høylys dag. Hun er da mye penere uten dette fjaset, om ikke mer naturlig.  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk inn på KappAhl i dag, men snudde, jeg så liksom den stolte ambassadøren i hver krok og mistet lysten både på klærne og de lekre skai-veskene....... Lurer på hva sponsorene tenker på når de skaffer seg slike ambassadører :ohmy:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei pekefingeren, jeg! Haha. Skjønner ikke greia. Skrokke finger som peker på meg. Har ofte lydløs på, og da ser det ut som hun gir alle der ute en kjennepreken

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...