Valetta Skrevet 24. september 2016 #1541 Del Skrevet 24. september 2016 Men han leser jo sikkert det hun har skrevet?? Må jo være fryktelig kleint?? Er jo liksom ikke sånne ting man ytret etter første date! Litt av spenninga er jo å ikke vite hva den andre tenker eller føler. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 24. september 2016 #1542 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg lurer virkelig på hva disse mennene tenker. Mulig de ikke vet så mye om kvinnemennesket, før de plutselig finner seg snappet og beskrevet. Skulle tro at voksne menn reagerer på slikt. Jeg tror aldri jeg har sett en voksen dame oppføre seg så fjortisaktig. Hun er høy både på seg selv og sine fantastiske C-kjendis venner. Men alt som gir henne "6 soverom og 3 bad" er vel innafor for henne...... Disse sponsorene hennes som hun er så stolt "ambassadør" for burde kanskje følge litt bedre med 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. september 2016 #1543 Del Skrevet 24. september 2016 Ingen som har hørt om fiksjonstekster? 😉 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 24. september 2016 #1544 Del Skrevet 24. september 2016 46 minutter siden, Francis skrev: Ingen som har hørt om fiksjonstekster? 😉 Fiksjon, fantasi, løgn.....hvor går grensene. Men det er sikkert veien til "6 soverom og 3 bad", inntil korthuset ramler sammen..... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 24. september 2016 #1545 Del Skrevet 24. september 2016 44 minutter siden, Francis skrev: Ingen som har hørt om fiksjonstekster? 😉 Signerer denne. Jeg er slettes ikke så sikker på at denne bloggeren dater så mye som hun gir uttrykk for. Like lite som jeg tror på det påståtte matbudsjettet hennes. Damen har utdanning innen kommunikasjon og media og har uttalt at hun er sterkt fokusert på hva som gir klikk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 24. september 2016 #1546 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Herregud den skrivestilen hennes, jeg blir så flau. Det er så ungpikenovelle stil. Ble så glad når jeg så bakeinnlegg igjen og trodde hun hadde funnet tilbake til den gode gamle bloggstilen. Hun ligger jo på 9ende plass nå og det e er lenge siden sist, mao så er det bakeinnlegg som løfter henne, ikke disse flaue dating historiene. Endret 24. september 2016 av Basilen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 24. september 2016 #1547 Del Skrevet 24. september 2016 Fordi jeg er dum nok til å lese her og bli nysgjerrig, går jeg inn på bloggen hennes gang etter gang. Og hver gang reagerer jeg på hvor dårlig hun skriver. Jeg forventer ikke at det skal være forfatter-nivå, men at hun kan skrive lengre avsnitt, gjerne uten "hihi" og "seriøst!". Ørten korte setninger etter hverandre gjør at jeg blir irritert av å lese. Det er også elementær skriving å ikke starte med det samme ordet i mange setninger. Jeg vet at det er en blogg, og at det er et muntlig preg over skrivingen, men likevel.. Fnisingen er i alle fall irriterende. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 24. september 2016 #1548 Del Skrevet 24. september 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjon om barn. ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 25. september 2016 #1549 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Etter å ha lest siste blogginnlegget hennes, så er det visst en NY mann som dates. Ikke Mr. Right. Det ble slutt etter ferien. Skal jammen si at denne damen ikke ligger på latsiden. Endret 25. september 2016 av Bond 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 25. september 2016 #1550 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) 11 timer siden, Pæddan skrev: Etter å ha lest siste blogginnlegget hennes, så er det visst en NY mann som dates. Ikke Mr. Right. Det ble slutt etter ferien. Skal jammen si at denne damen ikke ligger på latsiden. Forskjell på kjæreste og en man dater, sier AB, javel. Endret 25. september 2016 av Bond 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. september 2016 #1551 Del Skrevet 25. september 2016 Har nå lest innlegget, står ingenting om at barna vet hvem det er? Det står at barna vet at hun dater, men ikke mer enn det. Med mindre jeg ikke har lest godt nok mellom linjene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 25. september 2016 #1552 Del Skrevet 25. september 2016 Tida flyr når man har det gøy! Syns ikke det var så lenge siden J var inne i bildet, men så skrev hun i nyeste innlegg at det hadde vært slutt i over en måned. -Så da bare måtte jeg scrolle litt på bloggen da. I ukesoppsummeringen 4.9 så var han jo nevnt. Jaja.....ikke noe å henge seg opp i, men når bloggen er jobben hennes så syns jeg hun bør holde litt orden på hva hun har skrevet og hva hun skriver i nye innlegg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marloussie Skrevet 25. september 2016 #1553 Del Skrevet 25. september 2016 Så stolt hun er at T har skrevet kommentar til bloggen.....Enten veldig fjortis eller veldig oppdiktet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 25. september 2016 #1554 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) 29 minutter siden, Marloussie skrev: Så stolt hun er at T har skrevet kommentar til bloggen.....Enten veldig fjortis eller veldig oppdiktet. Veldig fjortis og veldig beregnende, det gir vel flere klikk Tror nok også at AB er god til å twiste på sannheten, det gir også flere klikk Endret 25. september 2016 av Chrisssi 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 25. september 2016 #1555 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Jeg tror at det meste hun skriver på bloggen er sant. Bortsett fra det forbanna matbudsjettet. Det skjer mye rart når man dater, det er bare det at de fleste over 25 har skrupler nok til å ikke utlevere andre på den måten. Dessuten stiller hun også seg selv i et dårlig lys. Første date hjemme, i tillegg til at barna ligger og sover søtt i samme hus? Hallo? Hvor korttenkt er det lov til å være? Og en ting til AB: du kan ikke si at du traff T uventet, når du aktivt driver med datingapper, og atpåtil skrev den første meldinga. Jeg måtte for øvrig lese "Tusen tanker og ingenting" for sambo i går. Da vi hadde lagt oss spurte han hva jeg tenkte på, og før jeg rakk å svare noe som helst, utbrøt han "Tusen tanker og ingenting?". Jeg blir så flau, så jævlig flau. Endret 25. september 2016 av Hjärtat 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 25. september 2016 #1556 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Den 23/09/2016 at 12.51, Marthe75 skrev: Når jeg leste innlegget med utleie av livmoren, så reagerte jeg ikke på det en gang. Det er hennes måte å blogge på; saklig og rett frem. Kaldt. Noen kaller det å få et kjærlighetsbarn, andre leier ut livmoren sin. Når hun leste korrektur, så syntes hun nok at det var en kul måte å skrive det på, for hun er jo så kul Er det bare jeg som ser at noe har endret seg på bloggen hennes? hun lå lenge veldig lavt på leserlistene, hun har skrevet om flere møter med veilederne sine i det siste, og har også meldt om at det blir endring på bloggen. Deretter kom det flere bake innlegg, og jeg tenkte at hun har fått råd om å roe ned, ta et steg tilbake til der suksessen startet, nemlig til baking og oppskrifter. Jeg likte faktisk den endringen, baking kler henne mye bedre en dating. Men så kom innlegget om de morsomme datene, lesertallene gikk opp og hun fikk tydeligvis blod på tann. Dagens innlegg la også ut en tydelig føring for neste innlegg, sånn at folk skal klikke seg inn igjen i morgen. Dette er big business for henne, og hun følger en helt klar forretningsstrategi. Dette er ingen dagbok a la andre bloggere, mer som en forfatter som ønsker å selge flest mulig bøker. Hva gjør hun egentlig nå? Jo, hun skriver om en mann hun har truffet for første gang for en uke siden. Før solgte folk seg til Se&Hør, Anne Brith har liksom bare kuttet mellomleddet og står for alle avsløringer selv. Sikkert festlig for mennene hun dater. Bare det å skrive at hun satte sin livmor til disposisjon er så sjokkerende!! En setter ikke sin livmor til disposisjon med mindre man skal være surrogatmor! Syns slett ikke hun er kul. Ikke en plass!! Endret 25. september 2016 av Bond 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 25. september 2016 #1557 Del Skrevet 25. september 2016 7 timer siden, Hjärtat skrev: Jeg tror at det meste hun skriver på bloggen er sant. Bortsett fra det forbanna matbudsjettet. Det skjer mye rart når man dater, det er bare det at de fleste over 25 har skrupler nok til å ikke utlevere andre på den måten. Dessuten stiller hun også seg selv i et dårlig lys. Første date hjemme, i tillegg til at barna ligger og sover søtt i samme hus? Hallo? Hvor korttenkt er det lov til å være? Og en ting til AB: du kan ikke si at du traff T uventet, når du aktivt driver med datingapper, og atpåtil skrev den første meldinga. Jeg måtte for øvrig lese "Tusen tanker og ingenting" for sambo i går. Da vi hadde lagt oss spurte han hva jeg tenkte på, og før jeg rakk å svare noe som helst, utbrøt han "Tusen tanker og ingenting?". Jeg blir så flau, så jævlig flau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 25. september 2016 #1558 Del Skrevet 25. september 2016 Tråden ryddet for innlegg som omhandler barn. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 25. september 2016 #1559 Del Skrevet 25. september 2016 9 timer siden, Chrisssi skrev: Veldig fjortis og veldig beregnende, det gir vel flere klikk Tror nok også at AB er god til å twiste på sannheten, det gir også flere klikk Alt hun foretar seg på blogg, snap, insta og Facebook er veldig kalkulerende. Det har det alltid vært, men siden hun nå skal bygge hus med 6 soverom og 3 bad, så gjør hun hva som helst for å få flest mulige klikk inn på bloggen sin. Hun er ekstrem. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. september 2016 #1560 Del Skrevet 26. september 2016 Ryddet for omtale av barn, persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Tekola, forumansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg