Milio Skrevet 12. september 2016 #1501 Skrevet 12. september 2016 Er det egentlig så mye å tjene da når du ligger på plass 49 på Blogglisten? Hun lå mye høyere når hun delte oppskrifter. 11
Mammabamma Skrevet 12. september 2016 #1502 Skrevet 12. september 2016 De har kun brukt 1000 kr på mat i uka lenge nå så de har jo en solid egenkapital vil jeg tro. Mulig vi burde gå over til 1000 kr i uka vi også så hadde vi blitt gjeldsfrie rimelig kjapt (muligens skilt også for vi hadde jo blitt litt sultne på slutten av uka) 29
Marthe75 Skrevet 12. september 2016 #1503 Skrevet 12. september 2016 Veldig mange kan få lån på 4,5 mill, men veldig få klarer å kjøpe tomt og bygge et stort hus for 4,5 mill. Vi vet ingenting om egenkapital, men siden hun først nå er gjeldfri, så antar jeg den er null. Hun er jo så økonomisk, og alle med litt peil vet at betaling av gjeld er pri en! 3
Fotballfluen Skrevet 12. september 2016 #1504 Skrevet 12. september 2016 44 minutter siden, Marthe75 skrev: Veldig mange kan få lån på 4,5 mill, men veldig få klarer å kjøpe tomt og bygge et stort hus for 4,5 mill. Vi vet ingenting om egenkapital, men siden hun først nå er gjeldfri, så antar jeg den er null. Hun er jo så økonomisk, og alle med litt peil vet at betaling av gjeld er pri en! Tomt og stort hus med hele 6 soverom og 3 bad til 4,5 mill? Bad er dyrt.. Bor hun milevis ute på landet? 3
Viking-girl Skrevet 13. september 2016 #1505 Skrevet 13. september 2016 9 timer siden, Chrisssi skrev: Jeg husker når jeg ramlet over bloggen til Anne Brith første gang, da kommenterte jeg faktisk at jeg synes det var befriende med en blogg hvor ikke alt var fokusert på utseende, med vipper, extensions, lepper, bryn og alt det der. Begynte å følge litt med og likte baketipsene, osv. Men siden den gang har hun jo snudd trill rundt og henger seg på hva alle andre bloggere stort sett er opptatt av. Synes det er trist at en såpass voksen 4 barns mor henger seg på kjøret og bretter ut privatlivet sitt og barnas så til de grader. Hvordan denne bloggingen kan bidra til at man får råd til å bygge seg et hus med "6 soverom og 3 bad "er meg en gåte, men bobla sprekker vel en gang..... Money talks... Noen går over "lik" for å tjene mest mulig, flest klikk og plassering på bloggtoppen. Det er bare sørgelig trist!! 4
Kragebein Skrevet 13. september 2016 #1506 Skrevet 13. september 2016 Tråden er ryddet for spekulsjoner, omtale av barn og svar til dette. Kragebein, mod
Sol79 Skrevet 17. september 2016 #1507 Skrevet 17. september 2016 Den Saturday, September 03, 2016 at 11.01, Milio skrev:
Sol79 Skrevet 17. september 2016 #1508 Skrevet 17. september 2016 Fikk ikke bort siteringa over. 🙄 Nå er det jammen meg butikkkjøpte bær på snap igjen, men den frokosten er kanskje på bloggbudsjettet siden hun har snappet den? 9
Gjest ricecrispies Skrevet 17. september 2016 #1509 Skrevet 17. september 2016 11 timer siden, Sol79 skrev: Fikk ikke bort siteringa over. 🙄 Nå er det jammen meg butikkkjøpte bær på snap igjen, men den frokosten er kanskje på bloggbudsjettet siden hun har snappet den? Haha,er nok det
lilletrilleline Skrevet 22. september 2016 #1510 Skrevet 22. september 2016 Bare meg som synes det er lavmål disse utleveringene av de håpløse datene hennes? Kjenner at jeg blir provosert. Det er jo mobbing, faktisk. Haha, han var 150 kilo og ikke akkurat veltrent. Og disse holdningene fører hun videre til ungene sine. Han kan jo være en utrolig bra mann selv om han er 150 kilo, og det sier mer om henne når hun dømmer bare etter utseendet. 35
skruf Skrevet 22. september 2016 #1511 Skrevet 22. september 2016 Jeg synes det er fullstendig lavmål å latterliggjøre de personene hun har hatt en date med. Hun gjør de ikke akkurat anonyme når hun skriver navnet til han ene og yrket og bosted til den andre. Hadde jeg vært mann så ville jeg stilt meg skeptisk til å date AnneBrith mtp fare for å bli uthengt og latterliggjort på en såpass stor blogg. 19
Chenet Skrevet 22. september 2016 #1512 Skrevet 22. september 2016 9 timer siden, lilletrilleline skrev: Bare meg som synes det er lavmål disse utleveringene av de håpløse datene hennes? Kjenner at jeg blir provosert. Det er jo mobbing, faktisk. Haha, han var 150 kilo og ikke akkurat veltrent. Og disse holdningene fører hun videre til ungene sine. Han kan jo være en utrolig bra mann selv om han er 150 kilo, og det sier mer om henne når hun dømmer bare etter utseendet. Hvis dette er en virkelig date hun har hatt så syns jeg dette er uthenging av folk - de kjenner seg garantert igjen og det gjør sikkert de som kjenner dem også. Syns dette var over grensa å lage underholdning av. 8
lilletrilleline Skrevet 22. september 2016 #1513 Skrevet 22. september 2016 Og så vinkler hun det som at hun er for bra for disse to mennene. Snakk om å være høy på seg selv. 17
Marthe75 Skrevet 22. september 2016 #1514 Skrevet 22. september 2016 Når hun begynner ett blogginnlegg med å fortelle at forrige innlegg var så vellykket mtp lesertall og statistikk, så her kommer ett til i samme sjanger, ja, da har hun virkelig tapt i mine øyne. Dama tenker kun penger og butikk, ref linken jeg la ut fra et gammelt intervju. Hun sender snap og legger ut på bloggen ut fra klokka. Det sier en del om det som sendes ut, når klokkeslettet blir viktigere enn innholdet... Jeg får ikke denne datingen hennes til å passe inn sammen det hun har skrevet i det siste, hvorfor har hun ikke nevnt noe som helst om dette før? Hun har vært singel i et halvt år? Så har hun hatt "han jeg liker" nesten hele sommeren, og nå forteller hun om utallige morsomme dater? Dama virker jo direkte desperat!!! Synn hun begynte med dette tullet nå, for bloggen hennes var litt på vei opp igjen, med mer baking og mindre drama (Det siste innlegget var så utidig at det fortjener ikke å bli kommentert). 11
Navigasjon Skrevet 22. september 2016 #1515 Skrevet 22. september 2016 1 time siden, lilletrilleline skrev: Bare meg som synes det er lavmål disse utleveringene av de håpløse datene hennes? Kjenner at jeg blir provosert. Det er jo mobbing, faktisk. Haha, han var 150 kilo og ikke akkurat veltrent. Og disse holdningene fører hun videre til ungene sine. Han kan jo være en utrolig bra mann selv om han er 150 kilo, og det sier mer om henne når hun dømmer bare etter utseendet. Var nok absolutt ikke ment som mobbing, for mobbing er hun veldig imot:-( Skjønner ikke helt hvor hun har all den selvtilliten fra? Kan liksom ikke se at hun har, eller gjør noe som andre skulle ha lyst til følge etter i hennes fotspor? Hun er absolutt ikke noe forbilde for meg og min fam. Alt hun gjør blir så voldsomt, det er enten eller, aldri begge deler, eller jatakk, det gjør vi idag. Kun strenge regler og lister som følges til punkt og prikke. Jeg hadde uansett sultet hvis jeg skulle ha holdt ut mere enne 2 dager med det matbudsjettet der:( 4
Gjest Hummingbird1 Skrevet 22. september 2016 #1516 Skrevet 22. september 2016 Synes ikke det var greit å latterliggjøre mannens utseende. Men å skrive et innlegg om at mannen ikke så ut som på bildene er innafor. Det er ikke greit å presentere seg som noe man ikke er. men hun kunne ordlagt seg mye bedre.
Gjest CecilieX Skrevet 22. september 2016 #1517 Skrevet 22. september 2016 Jeg går litt i surr i forhold til hva som til enhver tid er gjeldende standard hos AnneBrith. I det ene øyeblikket er det oppofrelse i forhold til familie og utbrodering om hvor voldsomt lite hensyn hun tar til seg selv. Så skifter det plutselig, og da er det forsvaring av egentid og egen lykke som er i fokus. Og dette bytter hun på. Jeg ser av hyllingen i kommentarfeltet at de synes hun er fantastisk samme hva hun gjør. Jeg personlig er opptatt av at man ikke skal ofre seg på barnas alter og glemme sin egen person når man blir mor, meeeen jeg synes kanskje ikke at det bør bikke over til å bli egodyrking og selvrettferighet i forhold til hvor mye tid man bruker på seg selv. Balanse er fint, men den måten AB skriver på er så kategorisk. Jeg tenker på lesergruppa hennes. Sikkert noen der som har godt av å lese om at det er lov til å ta hensyn til seg selv. Men jeg tenker også at det finnes andre igjen som godt kunne ha trengt et spark i rompa i forhold til det motsatte. Det er litt skummelt å skulle være en guru i forhold til hva som er bra for den enkelte. Hun oppfordrer jo leserne til å gjøre endringer i livet sitt og hvilken kompetanse har hun egentlig til det? Og hvem går det utover dersom noen litt for bokstavelig tror at AB sitter på fasiten? For hun fronter jo feks svært mye den holdningen at man helst bør drite i hva andre mener, først da er du sterk og tøff som Anne Brith.
Marloussie Skrevet 22. september 2016 #1518 Skrevet 22. september 2016 Dama er så høy på seg selv, begynner å bli ufyselig. Hva er den greia med å ta bilde av seg selv foran speilet? Og den greia hun gjør med fingrene, hva er det for noe? Skal det være peace sign eller? 5
Gjest Bond Skrevet 22. september 2016 #1519 Skrevet 22. september 2016 Tråden ryddet for omtale av barn. Bond, adm
Gjest ricecrispies Skrevet 22. september 2016 #1520 Skrevet 22. september 2016 9 timer siden, Chenet skrev: Hvis dette er en virkelig date hun har hatt så syns jeg dette er uthenging av folk - de kjenner seg garantert igjen og det gjør sikkert de som kjenner dem også. Syns dette var over grensa å lage underholdning av. Men er det sant,mon tro? Har litt på følelsen at hun ikke er den ærligste personen i verden
Fremhevede innlegg