Diamant Skrevet 6. oktober 2018 #14541 Del Skrevet 6. oktober 2018 6 minutter siden, Malum skrev: Nå er den fjernet, og erstattet med et bilde av AB, med «smilet og leppene» som svar på spørsmålet. Og "ler så jeg griner" smiley. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 6. oktober 2018 #14542 Del Skrevet 6. oktober 2018 Kan ikke annet enn å undre meg over fanskaren som følger med på dette useriøse greiene hennes på Snap! Det har vært kaninører og pipestemme på snap så lenge jeg kan huske. I kveld er intet unntak. AB føler seg ikke helt i form og annonserer at Erik vil overta.. På bloggen sa hun i neste snap med enda et nytt filter, og syns sikkert at hun selv var grådig festlig. Jeg finner det snodig at en «forretningskvinne» som er 43 år og som så gjerne vil bli tatt seriøst oppfører seg som en 8 åring på Snap! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesta Skrevet 6. oktober 2018 #14543 Del Skrevet 6. oktober 2018 55 minutter siden, Malum said: #orkerikke2: «Hva var det første du la merke til hos AB?» «Sugelepper, tenkte jeg» 😬 Neei, du kødder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 6. oktober 2018 #14544 Del Skrevet 6. oktober 2018 48 minutter siden, Malum skrev: Ja, godt mor holder guttungen litt i ørene! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 6. oktober 2018 #14545 Del Skrevet 6. oktober 2018 34 minutter siden, Viking-girl skrev: Kan ikke annet enn å undre meg over fanskaren som følger med på dette useriøse greiene hennes på Snap! Det har vært kaninører og pipestemme på snap så lenge jeg kan huske. I kveld er intet unntak. AB føler seg ikke helt i form og annonserer at Erik vil overta.. På bloggen sa hun i neste snap med enda et nytt filter, og syns sikkert at hun selv var grådig festlig. Jeg finner det snodig at en «forretningskvinne» som er 43 år og som så gjerne vil bli tatt seriøst oppfører seg som en 8 åring på Snap! Fulgte henne en liten stund, men måtte slette henne. Ikke så mye på grunn av tullefilter og barnsligheter, men på grunn av grov utlevering av umyndige. Hvis min mor hadde lagt ut slike bilder og videoer av meg og mine søsken, ville det blitt ufred i heimen, det er i alle fall sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 6. oktober 2018 #14546 Del Skrevet 6. oktober 2018 3 timer siden, Malum skrev: #orkerikke2: «Hva var det første du la merke til hos AB?» «Sugelepper, tenkte jeg» 😬 Hvis dette virkelig er sant har begge to like stor mangel på sperrer . Han virker utrolig umoden. Nå vet jeg ikke hvor gamle barna hennes er, om de har tilgang til snap, isåfall var sikkert veldig stas om de rakk lese det han skrev.. 😳 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 7. oktober 2018 #14547 Del Skrevet 7. oktober 2018 31 minutter siden, miss spjåk skrev: Hvis dette virkelig er sant har begge to like stor mangel på sperrer . Han virker utrolig umoden. Nå vet jeg ikke hvor gamle barna hennes er, om de har tilgang til snap, isåfall var sikkert veldig stas om de rakk lese det han skrev.. 😳 Det er 100% sant. Jeg vet ikke hvor lenge den fikk stå, men det var nok flere enn meg som fikk den med seg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 7. oktober 2018 #14548 Del Skrevet 7. oktober 2018 6 timer siden, Malum skrev: Det er 100% sant. Jeg vet ikke hvor lenge den fikk stå, men det var nok flere enn meg som fikk den med seg. Pics or it didn't happen, tenker jeg. 🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 7. oktober 2018 #14549 Del Skrevet 7. oktober 2018 (endret) 22 minutter siden, Vipser skrev: Pics or it didn't happen, tenker jeg. 🤷♀️ Ja, å ta skjermdump av AB sine snapper er nok veldig smart... Du må gjerne la være å tro meg, altså, men jeg vet hva jeg så (3 ganger, fordi jeg ikke trodde mine egne øyne, og måtte se igjen), og jeg har da ærlig talt ingen grunn til å finne opp noe slikt. Hvorfor tror du hun i snap med bilde av seg selv, med et mer spiselig svar, la til en ? Den emoji'en er rimelig malplassert uten den famøse snappen fra Erik 32, som lå der først. Endret 7. oktober 2018 av Malum 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 7. oktober 2018 #14550 Del Skrevet 7. oktober 2018 Angående den latter-bakingen: Var det ikke hun som nettopp «tok et oppgjør» med filter? Her er det filter så det ser ut som en helt annen person. Mener å ha sett filter på unger og Erik32 også. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2018 #14551 Del Skrevet 7. oktober 2018 Akkurat nå, Lopploella skrev: Angående den latter-bakingen: Var det ikke hun som nettopp «tok et oppgjør» med filter? Her er det filter så det ser ut som en helt annen person. Mener å ha sett filter på unger og Erik32 også. Hun har jo skrevet at hun skal slutte å skrive om ungene sine også. Og at hun ikke leser kritikken hun får. Så jeg tenker at man vel neppe skal ta det hun sier for god fisk. Hun mener uansett noe annet dagen etterpå. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 7. oktober 2018 #14552 Del Skrevet 7. oktober 2018 Lurer på om det er klinisk mulig for Anne Brith å skrive et innlegg om noe som helst uten å prøve iherdig å skryte seg selv opp i skyene. Jeg er helt for å skryte av seg selv og være stolt av seg selv, samt å fremme dette, men måten Anne Brith skal snike inn godord om seg selv hele tiden og over alt er rett og slett irriterende. Hun kan umulig ha det særlig godt med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 7. oktober 2018 #14553 Del Skrevet 7. oktober 2018 (endret) 2 timer siden, SelinaKyle skrev: Lurer på om det er klinisk mulig for Anne Brith å skrive et innlegg om noe som helst uten å prøve iherdig å skryte seg selv opp i skyene. Jeg er helt for å skryte av seg selv og være stolt av seg selv, samt å fremme dette, men måten Anne Brith skal snike inn godord om seg selv hele tiden og over alt er rett og slett irriterende. Hun kan umulig ha det særlig godt med seg selv. Det er noe man lærer av selvhjelpsbøker; at det du sier ofte nok til deg selv og/eller andre, vil snike seg inn i hjernen til de svake og mottakelige og bli en sannhet. https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Secret_(book) Edit: Det er forresten derfor hun gjentar sitt eget navn til det kjedsommeligste. Det kan se rart ut, men meningen er å banke navnet inn i hodet på alle og enhver. Man bygger da merkevare, må vite. Bonusen (for henne) er at nesten alle blogginnleggene hennes kommer opp dersom man googler «Anne Brith» 😅 Endret 7. oktober 2018 av Berga Lagt til et avsnitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. oktober 2018 #14554 Del Skrevet 7. oktober 2018 Riktig. Ikke alle ser den strategien og det er beklagelig. Alt som skrives er narrativ som skal bygge opp personaen Anne-Brith til den hun ønsker og som er salgbar (stikk i strid med hvordan andre oppfatter henne). 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 7. oktober 2018 #14555 Del Skrevet 7. oktober 2018 20 timer siden, Monkey12 skrev: Men det jeg ikke forstod med den snappen ang tid til å svare... hadde ikke hun folk som leste komentarfelt og slikt for seg? 🧐🤓 Ja nok et innlegg hvor det skal handle om noen bilder som dukka opp , men som blir bare såvidt nevnt . Så og si hele innlegget handler om hvor fantastisk hun var også for 18 år , alle beundret henne i Nederland , kjæresten stakk visstnok av med bestevenninna og AB taklet også det på en glimrende måte . Blir helt matt av selvskrytet 😊 men uansett hvor smart en måtte være , hjelper det lite hvis man er stormannsgal og arbeidssky ( dårlig kombinasjon) en blir liksom stående på samme sted år etter år likevel . 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fader Skrevet 7. oktober 2018 #14556 Del Skrevet 7. oktober 2018 20 minutter siden, Lkk skrev: Ja nok et innlegg hvor det skal handle om noen bilder som dukka opp , men som blir bare såvidt nevnt . Så og si hele innlegget handler om hvor fantastisk hun var også for 18 år , alle beundret henne i Nederland , kjæresten stakk visstnok av med bestevenninna og AB taklet også det på en glimrende måte . Blir helt matt av selvskrytet 😊 men uansett hvor smart en måtte være , hjelper det lite hvis man er stormannsgal og arbeidssky ( dårlig kombinasjon) en blir liksom stående på samme sted år etter år likevel . Men, nå fikk vi jo faktisk en forklaring på hvorfor det plutselig ble slutt på bardomssagaen hun begynte på i vår - hun manglet bildene! Da er det jo vanskelig å fortelle ferdig historien om den skumle elgen, bestefar og den vonde beskjeden som endret livet hennes.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi04 Skrevet 7. oktober 2018 #14557 Del Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, Fader skrev: Men, nå fikk vi jo faktisk en forklaring på hvorfor det plutselig ble slutt på bardomssagaen hun begynte på i vår - hun manglet bildene! Da er det jo vanskelig å fortelle ferdig historien om den skumle elgen, bestefar og den vonde beskjeden som endret livet hennes.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toiny Skrevet 8. oktober 2018 #14558 Del Skrevet 8. oktober 2018 Når man har behov for å flagge "se på meg, jeg er annerledes" ref. siste innlegg. Blir liksom som å måtte presisere hvor empatisk man er, eller understreke hvor mye selvinnsikt man har. Lite troverdig med andre ord. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 8. oktober 2018 #14559 Del Skrevet 8. oktober 2018 8 minutter siden, Toiny skrev: Når man har behov for å flagge "se på meg, jeg er annerledes" ref. siste innlegg. Blir liksom som å måtte presisere hvor empatisk man er, eller understreke hvor mye selvinnsikt man har. Lite troverdig med andre ord. Legg merke til at hun er "annerledes" på den gode måten. Ikke annerledes som i rar. Hun er den som står fram, sier ifra om mobbing og urettferdighet. Samtidig er hun en god og trofast venn. Så hun er virkelig veldig annerledes enn alle andre. Tror hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 8. oktober 2018 #14560 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Hehehe. I et innlegg fra tidligere i uka skrev hun: « En gang så jeg henne så og prate og skåle med en fyr med rastaflette og sandaler. Det var midt på vinteren. Jeg tenkte, hva i svarte skal hun med han der» http://www.annebrith.no/2018/10/04/se-noye-pa-dette-bildet/ Det stråler ikke akkurat «la oss omfavne dem som er annerledes» av dette. Endret 8. oktober 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg