Orly Skrevet 6. oktober 2018 #14501 Del Skrevet 6. oktober 2018 8 minutter siden, ESFP skrev: Når man vet at det meste som kommer fra henne er overdrivelser og løgn, så skjønner man at hun ikke leser 1-2 bøker i uken. Når skal hun ha tid til det? Kanskje hun rekker å lese 1-2 bøker DENNE uken, men hun legger det frem som om hun gjør det hver uke. Dette er enda et forsøk fra henne om å fremstå bedre enn alle andre. Tar ikke lang tid å lese en en bok og selv om man er travel kan man fint lese 1-2 bøker i uken ,om hun gjør det eller ikke vet ikke noen av oss. Bedre enn alle andre? Er da mange som leser 1-2 bøker i uken altså 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 6. oktober 2018 #14502 Del Skrevet 6. oktober 2018 De siste dagene med anne b vitner om en flyulykke. Hun må jo være på vei rett ned, bloggmessig og privat slik hun holder på nå... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 6. oktober 2018 #14503 Del Skrevet 6. oktober 2018 7 minutter siden, Takida skrev: De siste dagene med anne b vitner om en flyulykke. Hun må jo være på vei rett ned, bloggmessig og privat slik hun holder på nå... Hva sikter du til? Jeg mener hun holder på som før. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 6. oktober 2018 #14504 Del Skrevet 6. oktober 2018 4 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hva sikter du til? Jeg mener hun holder på som før. Tenker mest på at hun i fullt alvor ringer ‘hatere’, kontra bare å si at hun skal det. Har alltid følt at når hun feks kontaktet stalkeren Hege var det løgn. I tillegg virker dette 100’dagers opplegget tip mor sjøl temmelig desperat og trist, litt som motivasjonskurs fra your mind. I mine øyne har mor blitt mer og mer aggressiv og desperat etter sommeren 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. oktober 2018 #14505 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) 2 timer siden, Orly skrev: Det er mye å ta henne på , men åkritisere at hun leser 1-2 bøker i uka blir for dumt å kritisere. Du forsto ikke at det ble litt artig sett i sammenheng med påstandene om en ekstrem travel hverdag, så travel at hun ikke rekker å svare på alle henvendelser, enda hun så gjerne vil? Jeg minner om at hun etter egne påstander skal ha 14 timers arbeidsdager, 7 dager i uka. Har ikke tid til ferie engang ble det sagt, senest nå i høst, hvor den berømte husmorferien opprinnelig skulle gå av stabelen måtte avlyses. Prøv å skvise lesing av 1-2 bøker inn i det der, du. Endret 6. oktober 2018 av Malum 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. oktober 2018 #14506 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hun tok 9 dager ferie rett etter at «husmorferien» ble avlyst. Er vel selvhjelpsbøker det går i, har jeg sett. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. oktober 2018 #14507 Del Skrevet 6. oktober 2018 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Hun tok 9 dager ferie rett etter at «husmorferien» ble avlyst. Er vel selvhjelpsbøker det går i, har jeg sett. Å, det går opp og ned i AB sin verden, forstår jeg. I en rasende fart. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klodrian Skrevet 6. oktober 2018 #14508 Del Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, ESFP skrev: Når man vet at det meste som kommer fra henne er overdrivelser og løgn, så skjønner man at hun ikke leser 1-2 bøker i uken. Når skal hun ha tid til det? Kanskje hun rekker å lese 1-2 bøker DENNE uken, men hun legger det frem som om hun gjør det hver uke. Dette er enda et forsøk fra henne om å fremstå bedre enn alle andre. Kanskje hun er en lystløgner? Kan så være at dette er helt på kanten å si, men det kan jo hende at bloggeren er så vant til å lyve om små ting at hun ikke merker det selv en gang. Hverdagen har rett og slett blitt til om å fremstå best mulig, selv om dette betyr å ty til løgn. Det virker som om hun lever i en slags drømmeverden hvor det kun er hun som har det så travelt og at alt er mulig bare man jobber hardt nok for det. Slik som hun har framstilt sin hverdag, hvor hun i det ene øyeblikket ikke kan ta seg noen timer fri, til å i det andre reise bort i flere dager, er det ikke rart flere begynner å stusse på hva som faktisk er sannheten. Det trenger ikke å være vonde intensjoner bak, men mange lystløgnere tyr til å lyve for å få oppmerksomhet. Hun ønsker sympati for det, som for henne, er en travel hverdag, men smører kanskje på for å oppnå reaksjonene hun vil. Det er trist om hun lyver for å framstå bedre og mer hardarbeidende enn alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 6. oktober 2018 #14509 Del Skrevet 6. oktober 2018 6 timer siden, Christiane_W skrev: Ingen grunn til å være trist på "gubbens" vegne, han lever et godt og aktivt liv til tross for skaden. Var selvsagt tøffe tak en god stund etter ulykken (noen år før jeg ble kjent med ham, han har fortalt meg mye om det), men han har akseptert at han kommer til å være avhengig av rullestol resten av livet og at ting er som de er. Han har vært nødt til å gi opp mange drømmer, men noen har han fått til, bare på en litt annen måte enn han så for seg. Og det har kommet nye drømmer til som han jobber mot. Jeg blir bare så provosert over at i Anne Briths øyne er ingen drømmer uoppnåelige, uansett omstendigheter, man må bare ville nok og jobbe hardt nok for det så får man det til, og at hun svarte dama med en ufør datter som hun gjorde... Det vitner om både dårlig dømmekraft og totalt manglende evne til empati og innlevelse... Det er ingen skam i å innse og akseptere at egne begrensninger kanskje gjør at enkelte ting man drømmer om faktisk er uoppnåelige, snarere tvert i mot. Det står respekt av at man er realistisk fremfor å hige etter uoppnåelige luftslott i min verden. Godt å høre, det er ekstremt viktig å skape seg nye mål en kan jobbe mot når livet endrer seg drastisk. Jeg kan ikke fatte det hvis dette virkelig er Anne Brith sin oppriktige mening, dårlig dømmekraft og manglende empati er bare noen av ordene å bruke, hun fremstår som veldig ignorant og rett og slett litt dum. Anne Brith lever ikke i den normale verden hvor livet skjer og man daglig tilpasser seg, hun lever, totalt virkelighetsfjern, i en fasade der alt skal være sånn og sånn, og sånn, og livet må tilpasse seg den fasaden. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 6. oktober 2018 #14510 Del Skrevet 6. oktober 2018 12 timer siden, Fuju skrev: Jeg må si at jeg er meget(!!!) imponert av AB som finner tid til å lese et par bøker i uken. Altså, damen har tolv timers arbeidsdager og har ikke hatt tid til å ta seg skikkelig sommerferie engang😱 Hun jobber så ekstremt hardt og målrettet med det ene prosjektet større enn det andre, at hun må nedprioritere trivielle ting som foreldremøter, klesvask og leksehjelp. Og kjæresten har hun knapt nok tid til pga all jobbingen... Men boken min (hennes) får du aldri! Man kan få til ALT man vil bare man prøver, vet du. At alt hun sier at hun holder på med krever minst 30 timer i døgnet, er ikke så nøye. Vil man ha 30 timer i døgnet så er det bare å ville det nok og jobbe målrettet mot det... 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 6. oktober 2018 #14511 Del Skrevet 6. oktober 2018 17 minutter siden, Dråpe skrev: Man kan få til ALT man vil bare man prøver, vet du. At alt hun sier at hun holder på med krever minst 30 timer i døgnet, er ikke så nøye. Vil man ha 30 timer i døgnet så er det bare å ville det nok og jobbe målrettet mot det... Det handler om å ikke være så negativ, heller se muligheter enn begrensninger og rett og slett skjerpe seg så får man til å forlenge både timer og døgn! 🤷♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 6. oktober 2018 #14512 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Undrer meg over hvorfor ei dame i 40 årene med 4 unger fremdeles leier bolig og ikke har orntlig utdannelse, samt jobb? Hvis man da kan oppnå alt? Burde ha startet denne visjonen for minst 20 år siden. Ja jeg vet om konkurser , brutte forhold m.m Endret 6. oktober 2018 av Pæddan 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Elhaym Skrevet 6. oktober 2018 Populært innlegg #14513 Del Skrevet 6. oktober 2018 1 minutt siden, Pæddan skrev: Undrer meg over hvorfor ei dame i 40 årene med 4 unger fremdeles leier bolig og ikke har orntlig utdannelse, samt jobb? Hvis man da kan oppnå alt? Burde ha starter denne visjonen for minst 20 år siden. Ja jeg vet om konkurser , brutte forhold m.m Det jeg ikke forstår er at folk beundrer en dame i 40-årene som har oppnådd null. Det er ingenting beundringsverdig ved henne, ei heller spesielt. Vi snakker om en dame med en blogg, som var med på et TV-program. En viss suksess hadde hun med bakeriet, men det gikk også konkurs. Alt som er igjen nå er løgner, drama og eksponering og salg av hele livet. Om hun virkelig hadde ‘reist seg fra asken’ kunne jeg hatt en viss respekt for henne. Men hennes suksess er kun tuftet på ‘sjokkerende’ nyheter og skandaler. Hun blir den desperate bloggeren som ikke passer inn i noen av formatene hun forsøker seg på; for gammel for rosablogging, for kjedelig som mammablogg, ikke flink nok til å bake til å ha en ren bakeblogg. Det er trist å se 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 6. oktober 2018 #14514 Del Skrevet 6. oktober 2018 Man kan få til alt man vil, man må bare ville det nok. Bare se på AB, hun bor i leid leilighet, eksponerer ungene for penger og selger seg selv til Egmont. Hun er jo et kroneksempel på hvordan man virkelig lever det gode liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Elhaym Skrevet 6. oktober 2018 Populært innlegg #14515 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det som blir feil er å trekke leid bolig inn som at det er noe negativt føler jeg. Det er helt OK å leie, problemet her er vel heller at dama sitter på åttende året og maser om et hus hun aldri kommer til å kjøpe. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. oktober 2018 #14516 Del Skrevet 6. oktober 2018 4 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Man kan få til alt man vil, man må bare ville det nok. Bare se på AB, hun bor i leid leilighet, eksponerer ungene for penger og selger seg selv til Egmont. Hun er jo et kroneksempel på hvordan man virkelig lever det gode liv. Syns å huske at hun kjører leiebil også? 🤔 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2018 #14517 Del Skrevet 6. oktober 2018 3 timer siden, Klodrian skrev: Kanskje hun er en lystløgner? Kan så være at dette er helt på kanten å si, men det kan jo hende at bloggeren er så vant til å lyve om små ting at hun ikke merker det selv en gang. Hverdagen har rett og slett blitt til om å fremstå best mulig, selv om dette betyr å ty til løgn. Det virker som om hun lever i en slags drømmeverden hvor det kun er hun som har det så travelt og at alt er mulig bare man jobber hardt nok for det. Slik som hun har framstilt sin hverdag, hvor hun i det ene øyeblikket ikke kan ta seg noen timer fri, til å i det andre reise bort i flere dager, er det ikke rart flere begynner å stusse på hva som faktisk er sannheten. Det trenger ikke å være vonde intensjoner bak, men mange lystløgnere tyr til å lyve for å få oppmerksomhet. Hun ønsker sympati for det, som for henne, er en travel hverdag, men smører kanskje på for å oppnå reaksjonene hun vil. Det er trist om hun lyver for å framstå bedre og mer hardarbeidende enn alle andre. Dette oppsummerer greit mine tanker om dama 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 6. oktober 2018 #14518 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hun leser sikkert Sagaen Om Isfolket. For 5. gang. Da går det fort å få unna, null problem med å få unna et par bøker i uka. For dere som er for unge til å huske serien, så er det en salig blanding av overtro, klissete kjærlighet og sterke, vellykkede kvinner. Rett i AB’s gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. oktober 2018 #14519 Del Skrevet 6. oktober 2018 5 minutter siden, bue skrev: Hun leser sikkert Sagaen Om Isfolket. For 5. gang. Da går det fort å få unna, null problem med å få unna et par bøker i uka. For dere som er for unge til å huske serien, så er det en salig blanding av overtro, klissete kjærlighet og sterke, vellykkede kvinner. Rett i AB’s gate. Og masse vill, lidenskapelig sex, var det ikke? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 6. oktober 2018 #14520 Del Skrevet 6. oktober 2018 Blir så flau over å være vitne til ABs 40årskrise! Altså bloggen og hennes deltagelse på bloggerne. Har ikke ord... Jeg begynner også å lure på det forholdet med Erik, er han sammen med henne for å reklamere for Pizzabakeren mon tro? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg