Gjest Dikteren Skrevet 2. oktober 2018 #14281 Del Skrevet 2. oktober 2018 Latterlig at innlegget mitt på mandag ikke fikk stå, men heldigvis tok jeg screenshoot - så jeg har dokumentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 2. oktober 2018 #14282 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) 32 minutter siden, Skrueløs skrev: Latterlig at innlegget mitt på mandag ikke fikk stå, men heldigvis tok jeg screenshoot - så jeg har dokumentasjon. Hva hadde du skrevet om der, om jeg kan spørre om det? Bare nysgjerrig 🙂 Endret 2. oktober 2018 av Brielle Skriveleif 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 2. oktober 2018 #14283 Del Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, Brielle skrev: Hva hadde du hadde skrevet om der, om jeg kan spørre om det? Bare nysgjerrig 🙂 Sendte deg en pm 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 2. oktober 2018 #14284 Del Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, Skrueløs skrev: Sendte deg en pm 😊 Ok, takk 😊👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 3. oktober 2018 #14285 Del Skrevet 3. oktober 2018 Enig med @Yann, og vil bare tilføye at det dessverre ikke bare er TV2 som synder i denne sammenheng. All reality-TV med barn involvert burde være strengt forbudt. Program som «Unge mødre» er jo også et gyselig eksempel når det gjelder eksponering, men det er det lite fokus på. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 3. oktober 2018 #14286 Del Skrevet 3. oktober 2018 AB forteller om elleville prosjekt framover , nå skal det tjenes penger «igjen» . Starter med å bruke barna sine som reklame for ecco sko , håper ikke barna i fremtiden blir hennes inntektskilde . Nå må de få være i fred !! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 3. oktober 2018 #14287 Del Skrevet 3. oktober 2018 12 minutter siden, Lkk skrev: AB forteller om elleville prosjekt framover , nå skal det tjenes penger «igjen» . Starter med å bruke barna sine som reklame for ecco sko , håper ikke barna i fremtiden blir hennes inntektskilde . Nå må de få være i fred !! Fillern, jeg liker Ecco! Jeg får bruke forbrukermakten min igjen: [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 3. oktober 2018 #14288 Del Skrevet 3. oktober 2018 Vi vet vel at Anne Brit leser her inne, men det ser ut til at alt preller av gåsa. Hun gnur på med snapper fra romantisk champagneskåling for "millionen" og sengebilder med Nils Erik 32 år Bærum og kaninørefilter. Det mangler nok en annen type filter hos begge disse to, kanskje derfor de passer sammen. Men det er synd for de 4 hun har ansvar for, spesielt med tanke på deres eksepsjonelle intelligens og at de skal bli noe stort her i verden. Får håpe mammas rykte ikke ødelegger for mye på veien. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 3. oktober 2018 #14289 Del Skrevet 3. oktober 2018 Var MYE om dette kommentarfeltet hennes i går på snap - imgur fra disse kommentarene og svarene noen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 3. oktober 2018 #14290 Del Skrevet 3. oktober 2018 23 minutter siden, bue skrev: Fillern, jeg liker Ecco! Jeg får bruke forbrukermakten min igjen: [email protected] God ide'. Ecco skriver på sine hjemmesider at de er veldig opptatt av etisk handel, noe de sikkert er. Deres slagord er: RESPONSIBLE FOR EVERY STEP Slett ikke sikkert de vet så mye om dette blogguniverset, og hva enkelte bloggere driver med 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 3. oktober 2018 #14291 Del Skrevet 3. oktober 2018 3 minutter siden, Chrisssi skrev: Vi vet vel at Anne Brit leser her inne, men det ser ut til at alt preller av gåsa. Hun gnur på med snapper fra romantisk champagneskåling for "millionen" og sengebilder med Nils Erik 32 år Bærum og kaninørefilter. Det mangler nok en annen type filter hos begge disse to, kanskje derfor de passer sammen. Men det er synd for de 4 hun har ansvar for, spesielt med tanke på deres eksepsjonelle intelligens og at de skal bli noe stort her i verden. Får håpe mammas rykte ikke ødelegger for mye på veien. Hun bekrefter stadig at denne tråden er den eneste negative inputen hun får. Alle vet at negative kommentarer på sosiale medier fører til permanent blokkering, og hun har jo en assistent som bare slipper igjennom hjerter og nesegrus beundring. Så alle disse "stygge meldingene" hun får, er kommentarene våre. Og med jevne mellomrom har hun raseriutbrudd på bloggen hvor hun adresserer akkurat det som skrives her. Men det har ikke den effekten vi håper på. I stedet for å gå i seg selv, går hun til angrep. Og fanbasen hennes heier på henne og støtter henne med lite flatterende beskrivelser av damene på KG. Og på tross av at hun har erklært at kommentarfeltet henne skal "være et koselig sted å være", lar hun disse kommentarene få stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 3. oktober 2018 #14292 Del Skrevet 3. oktober 2018 Går nesten i surr av all filmingen, det fantastiske 2019, prosjektene og avtalene AB skriver om ca hver dag, men alt er hemmelig og kan ikke deles nå, men senere....Nå har hun også fått en ærlig kristen med "på laget", det kan vel knapt bli bedre? Synes også hun bruker utrolig mye tid og energi på å forsvare forholdet hun er i. Det til tross for at hun er "såpass voksen at hun klarer å ta egne valg, og allerede som 19-åring bestemte jeg hvem hun skulle være kjæreste med, og ingen har noengang fått henne til å endre mening." Tipper hun selv ser at han/de ikke kommer så heldig utav det i Bloggerne. Men "Jeg vet hva Erik trenger, og han vet det samme om meg." (Han trenger en mor, og AB trenger penger?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 3. oktober 2018 #14293 Del Skrevet 3. oktober 2018 Fant et litt morsomt intervju med Anne Brith fra oktober 2017: Sitat Hvis det er drømmemannen, og du vet at dette er resten av livet, og han ikke har barn så kan det jo hende, men jeg tror ikke jeg hadde datet menn uten barn, så jeg hadde nok ikke kommet i den situasjonen uansett, for jeg er veldig nøye på det, forklarer hun til Se og Hør. https://www.seher.no/kjendis/jeg-dater-ikke-menn-uten-barn/68695573 Hun var vel nøye helt til Bærum-stempelet dukket opp med fin hytte og champange hver dag😁 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 3. oktober 2018 #14294 Del Skrevet 3. oktober 2018 52 minutter siden, bue skrev: Fillern, jeg liker Ecco! Jeg får bruke forbrukermakten min igjen: [email protected] Tenkte akkurat det samme selv, liker Ecco sko, skikkelig irriterende hvis det merket blir ødelagt! 😖 Jeg klarer bare ikke å støtte slik (mis)bruk av barn, Ecco bør bli informert om at flere tenker slik og reagerer. At de ødelegger merkenavnet sitt, som jo i utgangspunktet er godt likt. Jo flere som sier skikkelig i fra jo bedre! Skal gjøre det selv også 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 3. oktober 2018 #14295 Del Skrevet 3. oktober 2018 34 minutter siden, Yann skrev: God ide'. Ecco skriver på sine hjemmesider at de er veldig opptatt av etisk handel, noe de sikkert er. Deres slagord er: RESPONSIBLE FOR EVERY STEP Slett ikke sikkert de vet så mye om dette blogguniverset, og hva enkelte bloggere driver med Tror nok så mange som mulig bør informere dem om det, jo flere jo bedre! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 3. oktober 2018 Populært innlegg #14296 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg har faktisk aldri i mitt liv sendt inn en epost til et selskap og fortalt dem at jeg ikke lenger kan kjøpe produktene de lager. Jeg har rett og slett ikke sett på det som nødvendig, jeg lar bare være å kjøpe dem og går videre med livet. Idag har jeg sendt den første eposten til Ecco og fortalt dem at til tross for at tre generasjoner av min familie har kjøpt sko av dem i alle år så vil det nå bli slutt på. At jeg gladelig vender tilbake som kunde når de slutter å sløse penger på disse reklamebloggerne som har null troverdighet. Ecco er et bra skomerke! Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor de skulle behøve å fornedre seg med å betale BLOGGERE for å reklamere for dem? 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 3. oktober 2018 #14297 Del Skrevet 3. oktober 2018 1 minutt siden, Emmelise skrev: Jeg har faktisk aldri i mitt liv sendt inn en epost til et selskap og fortalt dem at jeg ikke lenger kan kjøpe produktene de lager. Jeg har rett og slett ikke sett på det som nødvendig, jeg lar bare være å kjøpe dem og går videre med livet. Idag har jeg sendt den første eposten til Ecco og fortalt dem at til tross for at tre generasjoner av min familie har kjøpt sko av dem i alle år så vil det nå bli slutt på. At jeg gladelig vender tilbake som kunde når de slutter å sløse penger på disse reklamebloggerne som har null troverdighet. Ecco er et bra skomerke! Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor de skulle behøve å fornedre seg med å betale BLOGGERE for å reklamere for dem? 👏🏻👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 3. oktober 2018 #14298 Del Skrevet 3. oktober 2018 Sett flere som gladelig selger barna sine for ecco om dagen... trist! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 3. oktober 2018 #14299 Del Skrevet 3. oktober 2018 2 timer siden, bue skrev: Fillern, jeg liker Ecco! Jeg får bruke forbrukermakten min igjen: [email protected] Samme her, spent på svaret. Snakk om skivebom fra ecco. Er det noen jeg opplever ikke oser kvalitet er det den dama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 3. oktober 2018 #14300 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg liker at mennesker får bestemme selv. Så oppfordret ecco til å sette seg ned å se på bloggerne og utfra hva de ser der bestemme om det er «dette» som skal fronte deres kvalitetsprodukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg