Populært innlegg Pås Skrevet 1. oktober 2018 Populært innlegg #14241 Skrevet 1. oktober 2018 Etter å ha sett dagens episode fra Hemsedal vet jeg ikke om jeg skal le elle gråte... den fyren på afterski.... etterpå nydusjet og tullet inn i et stort håndkle! Det fremstår på alle måter som at AB er på tur med sine fem barn. 68
kjøttkaker Skrevet 1. oktober 2018 #14242 Skrevet 1. oktober 2018 23 timer siden, 30juli skrev: Føler sånn med de i baksetet.. Hadde følt meg så ukomfortabel og flau om mammas nye kjæreste satt og tafset på henne. Ikke bare er xxx tilstedet når det skjer, men det blir jo til og med vist på TV så venner og skolekamerater kan se det. Også så useriøs og barnslig han virker. Og måten han snakker på(generelt, men foran barna og da- "du må kjøre hvis jeg er klein etter fylla"). Herregud, litt av et varp. Virker som han er hennes femte barn. (Jeg har ikke sett så mye, så mulig jeg tar feil, correct me if I'm wrong). 32
Mrs O'Donell Skrevet 1. oktober 2018 #14243 Skrevet 1. oktober 2018 Man reiser altså på familieferie og den ene voksne går 'på fylla' på afterski? Drømmemann? 27
Stjernekikkeren Skrevet 1. oktober 2018 #14244 Skrevet 1. oktober 2018 33 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Man reiser altså på familieferie og den ene voksne går 'på fylla' på afterski? Drømmemann? Husk at Anne Brith ikke er normal og liker ikke a4 arket "alle andre" er pressa inn i, så.. kan være hennes drømmeferie. 15
Nicco Skrevet 1. oktober 2018 #14245 Skrevet 1. oktober 2018 51 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Man reiser altså på familieferie og den ene voksne går 'på fylla' på afterski? Drømmemann? Vil nå ikke påstå han var så full når han komtilbake. 7
Gjest Asti Skrevet 1. oktober 2018 #14246 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Eksponering av barna på Bloggerne episode 13 - https://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/bloggerne/. Tilføyelse: Sjekket IG, og i siste innlegget er ene barnet med i reklame for Ecco: https://www.instagram.com/p/BoZqZXXBMGA/?hl=nb&taken-by=annebrith.no På AB sin instastory i dag vises bilde av to barn, samt tre av barnas navn blir brukt i reklame for Gimi app (lagrer dette, men legger det ikke ut). Endret 1. oktober 2018 av Asti
Lopploella Skrevet 1. oktober 2018 #14247 Skrevet 1. oktober 2018 Litt vel mye hud i den serien der. 🙄 3
Christiane_W Skrevet 1. oktober 2018 #14248 Skrevet 1. oktober 2018 "Interessan til han Erik e lys, lyd, disko og dans" (eller noe veldig likt sa Anne Brith i kveldens episode av Bloggerne). Jeg fikk skikkelig mor-sønn vibber av interaksjonen mellom dem før han dro på på afterski. Kleint! Og det ble ikke bedre etter afterskien der han sitter inntullet i håndkle og drikker rom og Cola😳... 48
Perle Skrevet 1. oktober 2018 #14249 Skrevet 1. oktober 2018 På 26.9.2018 den 20.20, formula skrev: Alt handler nok om å lage et bilde av en familie, der alle er langt over gjennomsnittet intelligente, ja så smarte er de at et vanlig opplegg når det gjelder undervisning er bare å glemme. Og hvordan har de blitt blitt sånn? Jo - de har AB som mor. Ser en kommentar på facebook som tyder på at enkelte har latt seg overbevise: "Fantastiske vellykkede barn som har en suksessrik og lykkelig framtid liggende foran seg!" Ja, og det kalles på folkemunne for mindreverdighetskompleks. Folk som har ting på stell skryter ikke av det hverken direkte eller inndirkete. Dette være seg, barnas prestasjoner, egen IQ, fruktbarhet, eller sexliv. Og IKKE økonomi. Hun er en streber, og vill være rik, pen ung og vellykket. Hun har jo lest og sett åssen folk oppfører seg. På TV, på fest, på påskefjellet osv osv. Også hermer hun dette til det parodiske. At barna synes dette er veldig kleint, er jo ikke rart. De ser jo åssen de andre vennene har det uten all stri, mas, jag og drama. (les:normale). På 29.9.2018 den 13.12, Mainecoon skrev: skal hun flytte? HAHA, ikke med det første mtp de årelange gnålene om huskjøp. 😂 -Hun blir derimot husløs om under at halvt år, da husverten hun leier av skal selge. Så NOE annet må hun skaffe seg. 12 timer siden, Nicco skrev: 4 stjerners middag. Jeg tror hun ble hentet inn som "stand in" da det jo var flere som trakk seg. Ellers hun skrytt av dette mye lengre i forveien. 50 minutter siden, kjøttkaker skrev: Han er vel sammen med henne KUN pga publisitet? Første jeg tenkte da jeg så reprisen i dag. Tror ikke han er så kalkullererende. Det er nok mest at han synes det er gøy med TV. Når det blir for alvorlig, seriøst eller for mye "mas"" melder han seg nok ut slik han trakk seg fra "bolig(mar)drømmen". (med rette!!) 25
mikrobe Skrevet 1. oktober 2018 #14250 Skrevet 1. oktober 2018 Sitat "Vi befinner oss i en narsissistisk tidsalder, hvor foreldre måler hverandre på hvor vellykkede og harmoniske barna deres er. Barna skal prestere slik at de kan speile seg i det." (Sitat fra barnepsykiater Trond Diseth i VG.) 14
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 1. oktober 2018 Populært innlegg #14251 Skrevet 1. oktober 2018 Dagens episode av Bloggerne var bare så vanvittig klein. AB stuller rundt med Erik 32 år Bærum som elsker lys, lyd og disko og så toppes det med en giga-baby med hvitt håndkle som troner i en stol og nusses på av mor. Jeg har ikke ord (han utvidet ordforrådet sitt litt da: "fy fela" 🤣 56
Lkk Skrevet 1. oktober 2018 #14252 Skrevet 1. oktober 2018 Hjelpes 🙈 hvordan er det mulig å framstå som et så merkelig par som AB og Erik . AB prøver å holde maska og late som det er helt naturlig at Erik snur capsen bak fram og stikker på afterski . Kanskje ble han lei en innpåsliten AB som knapt lar han gå et par skritt uten å skulle kysse og klemme , så der sitter hun hun med 4 barn mens Erik danser , drikker og koser seg på fest. Viktig for Erik å egentid 😂 snakk om å merke aldersforskjell , han en forvokst tenåring og hun en middelaldrende 4 barnsmor , kunne vært komisk dette , hadde det ikke vært for at barna får med seg alt 😠 49
Populært innlegg Softstatic Skrevet 1. oktober 2018 Populært innlegg #14253 Skrevet 1. oktober 2018 3 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Man reiser altså på familieferie og den ene voksne går 'på fylla' på afterski? Drømmemann? Overskrift om 3 måneder: «Anne Brith, hva tenkte du på?» 52
Tiramy Skrevet 1. oktober 2018 #14254 Skrevet 1. oktober 2018 På Instagram så forteller hun at hun ikke er så sterk og at hun idag oppsøkte to stykker og spurte de hvorfor i helvete de ikke lar henne være i fred... Har ikke hun uttalt at hun har en egen person som leser kommentarfeltet før hun får lese de positive tilbakemeldingene? 28
Trollmora Skrevet 2. oktober 2018 #14255 Skrevet 2. oktober 2018 Etter kommentarene her inne å lese de siste dagene gleder jeg meg til neste tordentale på bloggen 🤣🤣 10
pøbelsara Skrevet 2. oktober 2018 #14256 Skrevet 2. oktober 2018 Anne Brith, er det verdt det? Hun spekulerer i å legge ut innlegg som trigger masse reaksjoner fra leserne. Og når lesernes reaksjoner blir for drøye, så mister hun det helt og «gråter» i sll offentlighet, oppsøker hatere og skriver om hvor grusomt hun har det og hvor slemme folk er. Og sånn går nu dagan. 35
Walterwhite Skrevet 2. oktober 2018 #14257 Skrevet 2. oktober 2018 AB i bursdagen til Stina på bloggene. "Og jeg bare whaaat, that girl is smart shit!" Hvor gammel var hun igjen? 💩 34
Nobile Skrevet 2. oktober 2018 #14258 Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Ble egentlig litt satt ut av hele settingen når Erik sitter i stolen med et håndkle rundt kroppen. Først partypizzaboy på afterski for å så løpe opp til mor (ehhh... mente kjæresten) og bli dulla med i stolen 😱🙈 Endret 2. oktober 2018 av Nobile 44
Elhaym Skrevet 2. oktober 2018 #14259 Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, Nobile skrev: Ble egentlig litt satt ut av hele settingen når Erik sitter i stolen med et håndkle rundt kroppen. Først partypizzaboy på afterski for å så løpe opp til mor (ehhh... mente kjæresten) og bli dulla med i stolen 😱🙈 Jeg og sønnen min ser på bloggerne sammen. Han syntes det der var usedvanlig kleint, så kan bare lure på hva makronene tenker. 18
Kollontaj Skrevet 2. oktober 2018 #14260 Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Her synes jeg Tv2 får ta skylda for fremstillingen. De hadde sikkert mulighet til å vise situasjonen annerledes, men velger å fremstille den ene voksenpersoner som et barn og understreke aldersforskjellen mellom kjæresteparet med klippingen og utvelgelsen av scener. Sleipt gjort, selv om de fikk frem det de ville; noe folk vil legge merke til og snakke om. Endret 2. oktober 2018 av Kollontaj 32
Fremhevede innlegg