Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt spent på om om det blir annonsert en vinner av bakepakken i dag. Og om det viser seg å være en vinner som går an å spore. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegget sitt om bloggpoliti skriver Anne Brith om at hun fant feil hos mange på Instagram, inkludert seg selv.

Hva med bloggen hennes? Klikker man seg inn på bloggen, eller velger en kategori, blir en møtt av en side bestående av bilder med en overskrift, så kan man klikke seg inn på innleggene man vil besøke. Om det er et reklameinnlegg eller ei får man ikke vite noe som helst om før man kommer inn på innlegget.

Feilmerket reklame i stor skala, der altså.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ung og ikke fast leser av bloggen hennes, men hva er det som gjør at hun har så vansker å få kjøpt seg hus? Har inntrykk av de aller fleste bloggere tjener godt over gjennomsnittet, og med så mange lesere burde burde jo det være ganske bra inntekt. Kan være jeg husker feil, men mener å huske at det er flere år siden hun snakket om  kjøpe hus, så forstår ikke hvordan det kan gå så tregt når hun har såpass bra inntekt. 

Endret av Jordbærkake34532
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Nå er jeg ung og ikke fast leser av bloggen hennes, men hva er det som gjør at hun har så vansker å få kjøpt seg hus? Har inntrykk av de aller fleste bloggere tjener godt over gjennomsnittet, og med så mange lesere burde burde jo det være ganske bra inntekt. Kan være jeg husker feil, men mener å huske at det er flere år siden hun snakket om  kjøpe hus, så forstår ikke hvordan det kan gå så tregt når hun har såpass bra inntekt. 

Mulig hun har hatt noe gammel gjeld? Føler det samme med Isabel som har snakket om bolig lenge. Og hun tjener opptil 300.000 i måneden. Selv annijor og KU har kjøpt eget.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Det er vel ustabil inntekt , alder og flere konkurser som er grunnen .

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lkk skrev:

Det er vel ustabil inntekt , alder og flere konkurser som er grunnen .

Alder? Det er vel ikke før man nærmer seg pensjonistalder at den blir tatt i betraktning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sobril skrev:

Alder? Det er vel ikke før man nærmer seg pensjonistalder at den blir tatt i betraktning?

Å være passert 40 er ingen hinder for lån.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sobril skrev:

Når det gjelder lån til bolig blir alder tatt i betraktning lenge før pensjonistalderen .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lkk skrev:

Når det gjelder lån til bolig blir alder tatt i betraktning lenge før pensjonistalderen .

Tror nok det er en rekke faktorer som gjør seg gjeldende i hennes tilfelle. Bl.a fire mindreårige barn, flere konkurser, usikre fremtidsutsikter mtp inntekt, alder mm. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Justlooking skrev:

Å være passert 40 er ingen hinder for lån.

Ikke hvis alt annet er på plass nei. Men når du er 43 år og ikke kan vise til stabil inntekt, ikke egenkapital, samt har barn å forsørge, så er alderen et moment i en samlet vurdering.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Mulig hun har hatt noe gammel gjeld? Føler det samme med Isabel som har snakket om bolig lenge. Og hun tjener opptil 300.000 i måneden. Selv annijor og KU har kjøpt eget.

Hun kunne kjøpt seg bolig dersom hun gikk ned i pris. For halvparten kunne hun gått for dette:

https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=116762762&q=sørumsand

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, formula skrev:

Ikke hvis alt annet er på plass nei. Men når du er 43 år og ikke kan vise til stabil inntekt, ikke egenkapital, samt har barn å forsørge, så er alderen et moment i en samlet vurdering.

Det var heldigvis ikke noe problem for meg og få lån, alenemor og uten kausjonist. Det går an om man virkelig går inn for det og legger vekk «divanykker» og alt det overfladiske tullet. Vi har alt vi trenger og mer til for det om. Og at jeg kjøpte lenge før AB er jeg faktisk stolt av. Ikke har jeg eksponert meg og mine på veien fram mot målet heller. 😇

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, Veslefrikk skrev:

Enig! Men jeg syns hun kunne ha fått frem det uten og nødvendigvis henge ut og snakke ned kollegaer. 

Det går det desverre ikke. Hun klarer ikke å la være. På samme måte som hun ikke klarer å fremsnakke andre uten og skryte av seg selv. 

Ubehagelig å se på, men det virker ikke som om hun ser dette selv.

Endret av Perle
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for latterliggjøring og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Edit: Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, adm.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der er en del i denne tråden lik Anne Brith; klarer ikke la være å skryte av alt de selv får til i samme slengen som de snakker nedlatende om henne. 

I innlegget om huskjøp i fjor skrev hun at hun hadde fått en solid skattesmell. Det har vel ikke gjort det enklere å spare opp egenkapital. Hun har jo også skrevet om annen gjeld, så tipper det er her mye av problemet med (manglende) huskjøp ligger.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Scoop skrev:

Akkurat der er en del i denne tråden lik Anne Brith; klarer ikke la være å skryte av alt de selv får til i samme slengen som de snakker nedlatende om henne. 

I innlegget om huskjøp i fjor skrev hun at hun hadde fått en solid skattesmell. Det har vel ikke gjort det enklere å spare opp egenkapital. Hun har jo også skrevet om annen gjeld, så tipper det er her mye av problemet med (manglende) huskjøp ligger.

Det er selvsagt helt greit at det er ting som bidrar til at det er vaskelig å få kapital nok til å kjøpe egen bolig. 

Det som er så dumt er den stormannsgalskapen hun viser ved å bare snakke om hus til flerfoldige millioner når fakta er at hun ikke har midler til å finansiere det

Man kan leve gode og lykkelige liv i hus til 3-5 mill også. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...