Malum Skrevet 9. september 2018 #13481 Skrevet 9. september 2018 (endret) 4 timer siden, Aricia skrev: Det er jo mulig de begge mener de er klare for hva som helst av offentlig ydmykelse bare det gir ham 15 minutes of fame og henne mest mulig klikk og penger i kassen. Jeg har i hvert fall sluttet å forholde meg til noe som helst av det AB formidler som sant. Dvs jeg betrakter sannhetsgehalten som fullstendig uten interesse. Alt som blir igjen da er bare noen underlige og vage tøysehistorier av dårligere kvalitet enn ukebladsberetninger "fra virkeligheten". Rene iscenesettelser for å oppnå maksimal sjokkeffekt er alt denne bloggen har å komme med. Det hadde bare vært å overse fullstendig hvis ikke det var slik at det også er noen høyst virkelige barn inne i bildet her. Men det er det jo dessverre. Det tenker jeg også, og spesielt etter å ha vært innom storyen hennes på snap i morges, hvor hun våkner opp «like this», dvs med minste x ved siden av seg i senga. Deretter har hun en rant (dette er ikke 100% ordrett) til alle jenter som er sammen med idioter: ikke ta til takke med å bli dårlig behandlet, at jenter må vite sin verdi, og blir ikke forholdet bedre, så må det bli slutt. Så åpnet man for noen dramatiske spekulasjoner i dag også. Eller mener hun dette bare generelt, sånn litt ut av det blå? Jadda. Endret 9. september 2018 av Malum skrivefeil 15
Vinglass Skrevet 9. september 2018 #13482 Skrevet 9. september 2018 Jeg synes de "dype" filosofiske innleggene hennes er så rare. Er vell slutt nå vell utifra siste bloggpost. 7
Gjest Regn Skrevet 9. september 2018 #13483 Skrevet 9. september 2018 Akkurat nå, Vinglass skrev: Jeg synes de "dype" filosofiske innleggene hennes er så rare. Er vell slutt nå vell utifra siste bloggpost. Det er ikke dyp filosofi.
Vinglass Skrevet 9. september 2018 #13484 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Regn skrev: Det er ikke dyp filosofi. Nei de ikke, men det hun prøver å fremstille de som. De er jo bare usammenhengende tanker skriblet ned. 11
Gjest Regn Skrevet 9. september 2018 #13485 Skrevet 9. september 2018 Akkurat nå, Vinglass skrev: Nei de ikke, men det hun prøver å fremstille de som. De er jo bare usammenhengende tanker skriblet ned. Ja, det er helt sant. De innleggene minner meg litt om The riddle av Nik Kershav. De er begge nonsenstekster, men Kershav er bedre.
Gjest formula Skrevet 9. september 2018 #13486 Skrevet 9. september 2018 Hun snappet også Blogglisten, som (feilaktig) viser Anne Brith på 14 plass, med 4869 lesere. Dvs at siste døgns klikk ikke vises, med mindre man trykker på navnet. Og for henne som virkelig fisket etter klikk før hun dro på fest er dette tydeligvis en stor nedtur. OG hun antyder at her er det ugler i mosen, med å skrive ett eller annet om at når Egmont ikke har riktige tall på blogglisten er det noe som er råttent (noe sånt). Så Anne Brith er på hugget en søndag formiddag. (Og litt på randen kanskje.)
Pæddan Skrevet 9. september 2018 #13487 Skrevet 9. september 2018 OMG, dette er inntil psykotisk. Tar meg en pause på 8 timer for å dra på jobb og lurer på hva som har skjedd i mellomtiden oppi Sørumsand! 8
Helado Skrevet 9. september 2018 #13488 Skrevet 9. september 2018 Hun presiserte jo i dagens blogginnlegg at hun har 92 000 følgere på snap, dette våknet hun opp til denne uken Så ikke rart dama ikke skjønner hvorfor bloggtallene er så lave. Hun er jo må skjønne en ekte kjendis. 8
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #13489 Skrevet 9. september 2018 18 minutter siden, Helado skrev: Hun presiserte jo i dagens blogginnlegg at hun har 92 000 følgere på snap, dette våknet hun opp til denne uken Så ikke rart dama ikke skjønner hvorfor bloggtallene er så lave. Hun er jo må skjønne en ekte kjendis. 92K følgere? Har det vært en jodelaksjon eller noe? Noe i samme retning som med Your Mind AS?
Trollmora Skrevet 9. september 2018 #13490 Skrevet 9. september 2018 Men hva skjer med eksponeringen av barn hun skulle slutte med? Minsten er med på nesten alle dagens snaps🤷🏼♀️ 22
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #13491 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Trollmora skrev: Men hva skjer med eksponeringen av barn hun skulle slutte med? Minsten er med på nesten alle dagens snaps🤷🏼♀️ Og flere snapper av et annet x i går kveld. Hun gir seg aldri.
Veslefrikk Skrevet 9. september 2018 #13492 Skrevet 9. september 2018 7 minutter siden, Trollmora skrev: Men hva skjer med eksponeringen av barn hun skulle slutte med? Minsten er med på nesten alle dagens snaps🤷🏼♀️ Og hvorfor skal hun fremprovosere at han kaster egg opp i lufta så de knuser på golvet? Uff... 11
Gjest formula Skrevet 9. september 2018 #13493 Skrevet 9. september 2018 (endret) 5 minutter siden, Veslefrikk skrev: Og hvorfor skal hun fremprovosere at han kaster egg opp i lufta så de knuser på golvet? Uff... Klarte ikke å se hele. For det første er det uutholdelig å se eksponeringen av X som er hårreisende i seg selv. Så skal det kastes mat. Og disse snappene merkes med "😂😂😂". Avskyelig. Endret 9. september 2018 av formula
Christiane_W Skrevet 9. september 2018 #13494 Skrevet 9. september 2018 3 timer siden, ashera skrev: Hun har skrevet om gjelden ved flere anledninger, og nevnt dette i intervjuer. Ellers fullstendig enig med deg ang. motstridende narrativer og praksiser. At hun har skrevet om og nevnt gjelden flere ganger betyr ikke at det er sant. Hun har trukket det frem når det har passet inn i narrativet, f.eks. når det har blitt stilt spørsmål om hvorfor det aldri blir noe av boligkjøpet hun har snakket om i laaaang tid. Da er det "stakkars meg, jeg må først betale ned gammel gjeld, så kan jeg spare til EK". Noen uker senere er det "Wææææ, det mangler 130.000 på kontoen og jeg må klare meg med bare noen tusenlapper i helgen". 14
Veslefrikk Skrevet 9. september 2018 #13495 Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, formula skrev: Klarte ikke å se hele. For det første er det uutholdelig å se eksponeringen av X som er hårreisende i seg selv. Så skal det kastes mat. Og disse snappene merkes med "😂😂😂". Avskyelig. Ja, avskyelig er helt riktig beskrivelse. 11
Yann Skrevet 9. september 2018 #13496 Skrevet 9. september 2018 På 8.9.2018 den 10.58, Berga skrev: Jeg vil også for all fremtid tenke på drapet på den unge jenta når jeg ser Gant-logoen, særlig om den er på en kopp. Takket være ABs bruk av en kopp med Gantlogo som illustrasjon til et blogginnlegg om drapet. Sånn fungerer i alle fall jeg. Husker bilder brukt i skolebøker, omslag på bøker jeg har lest for evigheter siden, klær folk har hatt på seg, utsikten fra et vindu et sted jeg har vært - og følelser, lukt og smak knyttet til de visuelle inntrykkene. Det er med nesten sjokk og vantro jeg går inn på bloggen til AB i dag 09.09 og blir møtt av en reprise av det mest famøse, bisarre clickbait ever "Jeg har ikke ord" med et oppblåst bilde av Gant-koppen. Sjokket og vantroen går på at denne bloggeren må besitte null kunnskap om markedsmekanismer og hvordan totalt ødelegge sin egen merkevare overfor annonsører. Sitat En våken leser her, tok kontakt med Gant Norge, og fikk svar: Sitat Det var utrolig beklagelig at Anne-Brith brukte Gant-kopp på bilde sitt. Det er klart vi ikke vil bli forbundet med det tragiske dødsfallet på en 13 år gammel jente på denne måten. Denne koppen er ikke sponset fra Gant, dette er noe kunden har kjøpt privat, og vi tar avstand fra dette Markedsansvarlig er på saken, og vi håper bildet blir fjernet. Heidi Øyested Gant Kundeservice Har ikke svaret fra markedssjefen fra Gant, men essensen var at han bekreftet at de ikke har, aldri hatt, samarbeid med AB. De fikk en forespørsel om samarbeid tidligere i år, men takket pent nei. Gant er en stor aktør i motebransjen, og bransjefolk treffes og snakkes. Om AB nå driver en vendetta mot Gant, er sur og tverr fordi hun ikke fikk ett samarbeid, er det smått utrolig. Ingen, absolutt ingen i den serøse del av bransjen hverken tør eller vil samarbeide med en blogger som er totalt blottet for etisk moral. 30
Flettfrid Skrevet 9. september 2018 #13497 Skrevet 9. september 2018 1 time siden, Helado skrev: Hun presiserte jo i dagens blogginnlegg at hun har 92 000 følgere på snap, dette våknet hun opp til denne uken Så ikke rart dama ikke skjønner hvorfor bloggtallene er så lave. Hun er jo må skjønne en ekte kjendis. 75K sa hun tidligere i uken på snap. Nekter å tro at hun har fått 17K ekstra på noen få dager. 12
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #13498 Skrevet 9. september 2018 27 minutter siden, Flettfrid skrev: 75K sa hun tidligere i uken på snap. Nekter å tro at hun har fått 17K ekstra på noen få dager. Det er derfor jeg lurer litt på om Jodel har en rolle her (sagt noe morsomt om henne). Men, det kan jo like gjerne være at noen juger 🙄 Formiddagens evige strøm av barnesnapper vitner ikke mye om forståelsen av hva hun selv har sagt tidligere, at barn skal skjermes. Nå skal man altså absolutt ikke la være å publisere alt de gjør. Horriblelady.
Gjest formula Skrevet 9. september 2018 #13499 Skrevet 9. september 2018 47 minutter siden, Yann skrev: Det er med nesten sjokk og vantro jeg går inn på bloggen til AB i dag 09.09 og blir møtt av en reprise av det mest famøse, bisarre clickbait ever "Jeg har ikke ord" med et oppblåst bilde av Gant-koppen. Har hun på nytt lagt ut bilde av denne Gant-koppen?! Hvor ser du det?
Yann Skrevet 9. september 2018 #13500 Skrevet 9. september 2018 4 minutter siden, formula skrev: Har hun på nytt lagt ut bilde av denne Gant-koppen?! Hvor ser du det? Det var tidlig en Søndag morgen, denne koppen lyste mot meg, den dekket hele PC skjermen. For å være sikker på at jeg ikke så syner, sjekket jeg akkurat no på bloggen. Og det er der. Det mest bisarre clickbait ever har hun blåst opp til å overskygge både prosentregningandel av felles bolig og ett innlegg jeg ikke skjønner bæra av 6
Fremhevede innlegg